Matka maailman ympäri 80 päivässä televisioon! (Around The World With Willy Fog)
Ota yhteyttä adressin tekijään
Sanja Martikainen#1 Aug 07, 2007, 05:16
ai on ilmestynyt dvd:lle? :o mistä niitä löytää?
Karri Juntunen#2 Sep 23, 2007, 11:01
Ylen ilmoittamasta tiedosta
Tämän adressin otsikossa mainittiin että Yleltä olisi tullut tieto että tätä Willy Fog -sarjaa on esitetty viimeksi telkkarissa vuonna 2005. Tästä sarjastahan on olemassa myös tuollainen, - miten sen sanoisi - ihmishahmoilla
tehty versio, jossa Pierce Brosnan näyttelee Foggia ja mm. Monty Pythonista tuttu Eric Idle näyttelee Passebartouta. Luulen, että Yle on käsittänyt että tuota versiota halutaan uusintana.
Kuulopuheiden / omien muistikuvien mukaan tämä piirrossarja on esitetty ensimmäisen kerran Suomen tv:ssä joskus 80-luvulla, toisen kerran 90-luvun alussa ja vielä uudestaan joskus vuosituhannen vaihteen paikkeilla. Kannattaisi tästä lähtien erikseen siis mainita että kyse on piirrossarjaversiosta kun tätä toivoo Ylelle uusintana.
tehty versio, jossa Pierce Brosnan näyttelee Foggia ja mm. Monty Pythonista tuttu Eric Idle näyttelee Passebartouta. Luulen, että Yle on käsittänyt että tuota versiota halutaan uusintana.
Kuulopuheiden / omien muistikuvien mukaan tämä piirrossarja on esitetty ensimmäisen kerran Suomen tv:ssä joskus 80-luvulla, toisen kerran 90-luvun alussa ja vielä uudestaan joskus vuosituhannen vaihteen paikkeilla. Kannattaisi tästä lähtien erikseen siis mainita että kyse on piirrossarjaversiosta kun tätä toivoo Ylelle uusintana.
Henri Holopainen#3 Mar 05, 2008, 21:59
DVD
Eipä pahemmin enää haittaa koska koko sarja julkaistaan huhtikuussa 2008 6-DVD:n boksina suomeksi. \m/
Vieras#4 Jul 28, 2010, 19:03
Matka maailman ympäri tulee sunnuntaina 10.10.2010 ja vielä 2000 näytetyillä dubeilla (eli niillä vanhoilla)
Vieras#5 Aug 23, 2010, 14:03
Mahtavaa!
Hyvä juttu, että tulee vanhoilla dubeilla. Ja muutenkin hyvä, että lapsille tulee vanhoja kunnon piirrettyjä!
Se 75min dvd on muuten ollut elokuva.
Vieras#6 Jul 12, 2011, 00:17
Herättää muistoja.
Minulla on tuo maailman ympäri kokonaisena versiona dvd:llä mutta kaipaisin niitä jatko osia myös dvd:lle (matka maan keskipisteeseen ja matka kapteeni nemon kanssa). Nekin minulla on vhs-kaseteilla ja siis nehän on pitkiä... Matka maailman ympäri kestää yhteensä 11 tuntia 16 min. eikä ne muutkaan paljoa lyhempiä/pidempiä ole... Katsoin pienenä niitä todella paljon ja nyt oma tyttäreni on aivan hulluna niihin :)
Vieras#7 Apr 10, 2012, 15:32
Re: DVD
millon ja mikä päivä huhtikussa tulossa mikkelin antilaan myyntiin
Vieras#8 Apr 17, 2012, 00:33
se on tosi hyvä ja siisti ohjelma eikä ole väkivaltaa sen takia tykkään siitä ja henkilöt on mukavia ja reippaita eli se on iha ok ohjelma
Vieras#9 Aug 02, 2013, 17:41
MINÄ-PASI-HONGISTO-SUOMALAISKANSALAINEN-PRESIDENTTI-AION-JÄRJESTÄÄ-SUNNUNTAINA-4-ELOKUUTA-MAALAUSTYÖT-
MÖKSYSSÄ-JA-TARJOLLA-HAMPURILAISET-JA-MUUTA-RUOKAA.
HALUAN-TOIVOTTAA-HYVÄÄ-KESÄÄ.TERVEISIN-PASI.
MÖKSYSSÄ-JA-TARJOLLA-HAMPURILAISET-JA-MUUTA-RUOKAA.
HALUAN-TOIVOTTAA-HYVÄÄ-KESÄÄ.TERVEISIN-PASI.
VIERAS#10 Aug 02, 2013, 17:44
MAALAUSTYÖT-MÖKSYSSÄ
MINÄ-PASI-HONGISTO-SUOMALAINEN-PRESIDENTTI-OLEN-KÄYNNYT-VESIELÄINPUISTOSSA-SAARIJÄRVELLÄ-JA-KYYJÄRVEN-PALETISSA-MÖKSYSSÄ.HALUAN-KIITTÄÄ-TEITÄ-JÄNNITTÄVISTÄ-REISSUSTA-JA-TOIVOTAN-TEILLE-
HYVÄÄ-KESÄLOMAA.TERVSISIN-PASI.
HYVÄÄ-KESÄLOMAA.TERVSISIN-PASI.
Vieras#11 Apr 01, 2016, 05:07
Olisi kiva jos saisi ostettua 1990 luvun dubattu suomenkielinen versio =)
Vieras#12 Nov 08, 2016, 00:40
Paras näkemäni lasten ja isojenkin lasten piirroselokuva , minä ja 3 lasta, vaikka aikuisia johaluamme ehdottomasti tämän televisioon uudelleen !!!!
äläodota#13 Dec 08, 2016, 20:52
Re:
Ei tarvitse odottaa senkun lainaa kirjastosta:) Muutamassa kirjastossa on tää dvd boxi joka sisältää kaikki jaksot.
WillyFog#14 Oct 09, 2018, 19:47
Onko tekstitystä?
Tietääkö kukaan että onko DVD boksissa (11 h 16 min) valittavissa tekstitystä suomeksi?
Tiikku#15 Oct 25, 2019, 09:24
Onko kellään myynnissä tätä dvd-boksia?
Eli haluaisin ostaa tämän alkuperäisen dvd-boksin, jossa on suomi dubit. Ilmoittakaa jos on :)
| This discussion has been closed. |