Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan!

Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan! / Tiedotteet / Eläkkeensaajan asumistuki otettiin pois eläkeläiseltä! / Kommentit

"Eläkeläinen uudeltamaalta"

#1 Kelaa huijataan?, entäs kun kela kusettaa!

23.07.2016 13:32

Kelaa huijataan???????????? http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016072321948718_uu.shtml Entäs kun kela päättää diktaattorimaisesti omalla päätösvallallaan asiakkaan vastaisesti?, siitä ei kerrota!

Paljon nähnyt

#2 Kelan tuet

23.07.2016 17:21

Tuttua tarinaa. Aivan samanlaisia tilanteita kokenut paikallisesta sossusta ja valitus ei auta, aina tulee valituslautakunnalta hylky. Vasta hallinto-oikeudessa asia käsitellään kunnolla. Siihen kyllä menee noin vuosi, ennen kuin päätös tulee. Olen useamman kerran saanut hallinto-oikeudelta myönteisen päätäksen, mutta se ai auta akuuttiin tilanteeseen. Sossu työntekijät ei saa asiasta mitään palautetta. Ovat ilmeisesti jumalasta seuraavia?

24.07.2016 07:36

Hei oletko ollut yhteydessä sosiaaliasiamieheen? Jos et katso netistä haulla sosiaaliasiamies joka kaupungilla on omansa ja hän toimii asiakkaan edun valvojana ja oikeuksien turvaajana, etsi hänet ja laita hänelle kirjelmä tilanteestasi.

24.07.2016 18:23

Jossei se vielä ennen ollut selvää niin nyt pitäisi olla. Suomen päättäjät eivät aja suomalaisten asiaa vaan juutalaispankkiirien.

25.07.2016 13:40

Ottakaa hyvät ihmiset yhteyttä sos.asiamieheen ja jos ei ole apua/hyöty, niin suoraan lääninhallitukseen ttt kuuluu kaikille kenellä oikeus siihen on. Mullakin mies sairaseläkkeellä.