Perussuomalaiset ei ole "The Finns"

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Perussuomalaiset ei ole "The Finns".


Vieras

#101

22.08.2011 23:13

Ehdotan: The Bottom Finnishness

Vieras

#102

22.08.2011 23:15

Miksei ne vois olla The Basics?
A Finn

#103 Eikö ole

22.08.2011 23:22

muuta tekemistä tai huolenaihetta? On aivan sama miten jokin haluaa itseään kutsuttavan.

The Finns on suositus käyttää englanninkielessä, kukaan ei estä käyttämästä jotain muuta nimeä. Vaikka
The Finnish Party tms.

Kelle te jätätte adressin? Timolleko? Luuletteko että on vaikutusta? Huomatkaatte tolpat, että tämä ei
ole virallinen nimikäännös vaan suositus. Nimeä The Finns ei ole virallistettu.

JOTEN täysin turhaan täällä meuhkaatte. Miettikäätte oman puolueenne aatteelista konkurssi, joka on kohdannut kaikkia vanhoja puolueita. Siksi olemme kohta oikeassa konkassa 5 -8 vuoden päästä.

Vieras

#104

22.08.2011 23:33

Perussuomalaiset, bare finns, elementary finns, fundamental finns... Kyllä sanalle perus- löytyy myös käännös. Ellei, vaihtakoon puolueen nimen suomalaiset -puolueeksi, onnistuu sekin puolueelta varmasti.

Vieras

#105

22.08.2011 23:49

Minun on tarjottava Perussuomalaisten käännökseksi "The Simple Finns". Näin käännös olisi suhteellisen helposti yhdistettävissä Perussuomalaisten suomenkieliseen nimeen, sekä kuvastaisi puolueen luonnetta.
huomauttaisin

#106 Re: 20 vuotta jälkijunassa

22.08.2011 23:57

#1: Kaunis nimi! - Perussuomalaiset

No mutta maassahan on thety oikeistopolitiikkaa viimeiset 20 vuotta ainakin, itseasiassa jo Holkerin hallituksen ajoista saakka, että tässä mielessä olet jälkijunassa vain selaiset 20-25 vuotta.

lex

#107

22.08.2011 23:59

Hyvä nimi. Sekoomus vaan meuhkaa, kun vie muiden hallituspuolueiden kanssa suomalaiset perikatoon.
Keorke

#108 Go PS go!

23.08.2011 00:05

Ehkä on vain niin että PS onkin oikeasti Suomen asialla eikä ruotsinkielisen rahaeliitin juoksupoika kuten Kataiset, Lipposet ja muut. Tämä adressi kertoo jotain tekijöistään eikä niinkään PS:sta. Parempiosaisia närästää kun kansa ei pidäkkään turpaansa tukossa ja lakki kouransilmässä yritä ymmärtää herraskansan mongerrusta. Finanssimaailman ja oikean maailman törmäys on väistämätön ja silloin tämänkin adressin laatija ehkä ymmärtää asioiden todelliset mittasuhteet ja lopettaa höpöttämisen. Tuhat oikeatakin kansalaisten ongelmaa odottaa ratkaisua eikä vanhoista puolueista todistetusti ole niitä hoitamaan joten annetaa Jyrkille tilaisuutensa ja kun EU tippuu väistämättä kontilleen, pelastetaan mitä voidaan. Hyvä The Finns!!!!


Vieras

#109

23.08.2011 00:12

Perssuomalaiset olis parempi näille nuijille
persfinnit eli ajossuomalaiset

#110 Re:

23.08.2011 00:25

#109: -

englanniksi assfinns

Kaapo

#111

23.08.2011 00:36

Monta tärkeämpää asiaa, joista pitäisi keskustella, jopa elintärkeää, mutta nämä piipertäjät ja muumimammat takertuvat vaan lillukanvarsiin. Liittovaltio tulee eikä nämä pilkun viilaajat ole itsekään päättämässä sitten enää mistään.
voittaja ;D

#112

23.08.2011 00:37

yhyy byhyy!
Jujuba

#113 SAVE YOUR NAME WHILE YOU STILL CAN!!!

23.08.2011 00:56

This whole situation reminds me of USA calling itself "America" and the unitedstadians calling themselves "Americans". Yeah, you Finns should save your name while you still can!

Vieras

#114 Todellisia epäkohtia...

23.08.2011 01:28

Ehdotelkaa vaan mitä haluatte, mutta eikös tässä maassa pitäisi keskittyä TODELLISIIN epäkohtiin, eikä vaan jonkun älypääpuolueen heittelemiin herjoihin.

Siis rikollisten rangaistuksiin...

Ihmisen tappamisesta/murhasta tuomitaan n. 9 vuoden kakkuihin.

Ensikertalainen lusii 3 vuotta. Vithu että on halpa ihmisen elämä.
suomalainen

#115 Hävyttömyys huipussaan!

23.08.2011 01:28

Tämä on kunnianloukkaus suomalaisuutta ja suomalaisia kohtaan. Minä olen tavallinen suomalainen (kenestä voidaan käyttää englanninkielistä sanaa Finn ja kuulun suomalaisiin, Finns), mutta en allekirjoita mitään Perussuomalaisten puolueohjelmasta, en edes sen suomenkielistä nimeä. Tämä on tahallinen käännösvirhe ja törkeää pilaa kansallisella nimellä.

Vieras

#116

23.08.2011 02:05

Olishan tähän nimittelyyn pitänyt minunkin herätä aiemmin , mutta hyvä näinkin. Joo suomalaisuuden monopolisoiminen muistuttaa tätä monikansallisten ja amerikkalaisten ruokageenien hamstrausta ja rosvousta
Perikhleshhhhh!

Vieras

#117 Re: Re: Ette osaa

23.08.2011 02:22

#48: Käännöstieteilijä - Re: Ette osaa

Onpa siinä meillä käännöstieteilijä. Tiedän kyllä täsmälleen nuo merkitykset sekä englanniksi että suomeksi. Kyllä, "the Finns" tarkoittaa "suomalaiset", mutta perussuomalaisten käyttämä "The Finns" ei. Arvon käännöstieteilijä voinee varmaankin selittää tällaiselle epäsivistyneelle persulle, että missä ajatteluni meni taas pieleen. Se, että lauseen alussa ne voivat näyttää samalta, on yleinen muissakin sanoissa esiintyvä ongelma, jonka jokainen toimittaja osaa kyllä välttää. On puhdasta populismia ja älyllistä epärehellisyyttä väittää, että tässä olisi jotain väärinkäsitysten mahdollisuutta kansainvälisessä mediassa.

Toistan itseäni: ette vain osaa. Addressin allekirjoittaneet ovat ymmärtäneet asian aivan väärin. Kouluihin tarvitaan selvästi lisää englantia, kun edes kansainvälisiksi tai käännöstieteilijöiksi itseään tituleeraavat eivät osaa Euroopassa kansainvälisesti merkittävintä kieltä perusteiden vertaa.


Vieras

#118

23.08.2011 02:28

itse olen sitä mieltä että ulkomailta tullut TRUE FINNS (=oikeat suomalaiset) olisi parempi.

Vieras

#119 Perussuomalaiset

23.08.2011 02:56

"Mä mietin pitkään että pitäisikö tähän trollaukseen puuttua. Vastaus on kyllä. Retoriikalla Persut vie tällä hetkellä muita arvopohjia kuin metrin mittaa. Mitään rakentavaa ne eivät ole koskaan tehneet, eivätkä tee koska siihen heidän populismi perustuu. Mutta jumalauta mun suomalaisuuteen ja Suomeen ei mikään viitasaarelainen homofobinen rasisti ei koske ja ala sanomaan, että hänen umpimielinen ja harhainen maailmankuva edustaa minua."

Näin.

Vieras

#120

23.08.2011 03:43

Lol Apuva
haisee

#121 VIHREÄT

23.08.2011 03:53

Ettekö te muista kuinka vihreät omi itselleen suomileijona symbolin. Miksette nousseet silloin valittamaan adressienne kanssa. Eikös kyseinen symboli ole koko kansan oma... ei pelkästään Vihreiden. Kyseinen symboli edustaa suomalaisuutta enemmän kuin mitkään kirjaimet peräkkäin.
Se mikä on vihreille luvallista on Persuille silkkaa syntiä??
Lambi

#122 Re:

23.08.2011 04:33

#8: -

Veikkaisin 3+ miljoonaa sillä niin monta lammasta on suomessa tällähetkellä, säälittävää nähdä että tässäkin adressissa joka on aivan turha on saanut jopa 4000 allekirjoitusta.


Vieras

#123

23.08.2011 05:31

Vastustan ehdottomasti "The Finns" nimen käyttöä tarkoittaen Perussuomalaisia. Minä olen yksi oikeasta ryhmästä The Finns! enkä koskaan ,missään,enkä milloinkaan Perussuomalainen. Se on varattu kaiklle Suomen kansalaisille,ei yhdelle populistiryhmälle!
Ihan Suomalainen.

#124 Re:

23.08.2011 05:34

REAL LIFE

#125 Re: Re: Perussuomalaiset

23.08.2011 05:38

#2: kielipoliisi - Re: Perussuomalaiset

Oikea nimi olisi REAR FINNS