Perussuomalaiset ei ole "The Finns"

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Perussuomalaiset ei ole "The Finns".

Joni Pelkonen

#176 Re:

#174: -

Hyvä "174", kuka sitten oletkin, kukaan muu ei ole rajoittamassa kenenkään sananvapautta kuin sinä. Sinä haluat syytellä kaikkia muita suomalaisia "viherituhipeiksi" vain siksi että olemme kanssasi eri mieltä ja moitit meitä muita suomalaisia siitä että kerromme rehellisen mielipiteemme.

Perussuomalaisten kansanedustajissa on todistettavasti fasistisen Suomen Sisun edustajia. Tämä tosiasia ei mihinkään sillä muutu että haukut ja halveksit ihmisiä "viherituhipeiksi".

#177 Re: Re:

#176: Joni Pelkonen - Re:

Lukisitko aiempia kommentteja.. Tuollahan ollaan hirttämässä Perus Suomalaisia ja hakutaan ja ahlveksitaan ties miksi.. Te olette erittäin suvaitsematon kansanosa ja kehtaatte vielä haukkua kantasuomalaisia suvaitsemattomiksi, katsokaa peiliin. Ei mekään teitä olla hirttämässä..

Vieras

Kohta tästäkin farssiadressista saa lukea Aamulehdestä ja nauraa itsensä tärviölle.. Näen jo otsikot "Perus Suomalaisten uusi nimi raisvostutti kansalaiset".. Ilmeisesti uutiset vähissä vai onko tämä sitä kuuluisaa propagandaa?

#179 Re:

#178: -

"Nigaraguan kuningas varoittaa Perus Suomalaisia"

Vieras

Perussuomalaisten ei myöskään tulisi käyttää nimeä "True Finns"..

#181 Re:

#170: -

Yritätkö antaa ymmärtää, että Suomessa on viisi miljoonaa perussuomalaista (i.e. puolueen kannattajaa) miinus tämän adressin allekirjoittaneet?

Vieras

Ei ole oikeutta puhua ja kirjoitella kaikkien
suomalaisten puolesta.

Vieras

Sehän voisi olla "the Junttis", "The Rednecks" tai ihan vaan "the basic finlanders" ihan sama kunhan ei kaikkia siihen jengiin laita...
Don't believe the hype

#184 Re: Re: Soinin häikäilemättömyydellä ei rajoja?

#167: - Re: Soinin häikäilemättömyydellä ei rajoja?

Eiköhän kuitenkin ole parempi antaa veteraanien puhua itse omasta puolestaan. Esimerkiksi oma Talvi- ja Jatkosodassa palvellut vaarini ei ole vielä ryhtynyt verta oksentamaan tai edes yskimään. Useimmille veteraaneille tärkeintä on rauhan säilyttäminen jottei Suomi joutuisi uusiin sotiin ja paras tapa estää uusien sotien syttyminen Suomen lähialueilla on yhteinäinen Eurooppa, eli EU.

Kun valtiot sitoutuvat toisiinsa juridisesti, taloudellisesti ja poliittisesti, saadaan kytevät kriisit paremmin soviteltua rauhanomaisesti, kun kaikilla osapuolilla olisi liikaa hävittävää sodassa. Mutta nyt äärinationalistit ovat ryhtyneet nostamaan rumaa päätään eri maissa, kuten esim. Perussuomalaiset Suomessa. Halpa populistinen retoriikka ja punaniskainen me vs. muut asennoituminen ei millään muotoa tule ajamaan Suomen etua sen enempää kotimaassa kuin ulkomaillakaan vaan ainoastaan kasvattaa yhden puolueen muutaman johtohenkilön ja heidän hännystelijöidensä henkilökohtaista valtaa. Eivät he välitä Suomesta, he välittävät itsestään.

Vieras

#185 Re: Re: Re: Soinin häikäilemättömyydellä ei rajoja?

#184: Don't believe the hype - Re: Re: Soinin häikäilemättömyydellä ei rajoja?

Niin, ellei tässä sitten ryhdytä väen väkisin vääntämään maan sisäistä ottelua vuoden 1918 hengessä. Toimiiko tämä adressi kokoon kerättävien muistilistana, jos puolueen vaikutusvalta paisuu vaikeiden aikojen kuluessa persujen militanttisiipi ryhtyy puhdistamaan Suomea väärinajattelijoista? Muistaako kukaan mitä tapahtui Saksassa 30-luvulla?

joku raja huumorillakin..

Vieras

törkeää yrittää olla koko kansan "asialla"
...

#188 Re:

#150: -

Katainen ei ole vielä sitä tehnyt, ehdottanut säästöjä itselleen, mutta velkaa kylläkin kansalle sekä köyhiä ja työttömiä. Kohta se on ohi kun romahtaa malttakaa mielenne.

Vieras

Olen Ruotsin Suomalainen, Mutta The Finns on aika raaka ilmaisu Suomalaisista! Minä vihaan kaikkea syrjintää ja rotuerottelua. Minulla on muutama tosikiva tummaihoinen kaveri, joiden kanssa pelaan pelejä. Ne pojat opiskelee ja toisesta tulee ainakin lääkäri!

Vieras

Sivistymättömille: "the Finns" tarkoittaa "suomalaiset", mutta perussuomalaisten käyttämä "The Finns" ei. Se, että lauseen alussa ne voivat näyttää samalta, on yleinen muissakin sanoissa esiintyvä ongelma, jonka jokainen toimittaja osaa kyllä välttää. On puhdasta populismia ja älyllistä epärehellisyyttä väittää, että tässä olisi jotain väärinkäsitysten mahdollisuutta kansainvälisessä mediassa.

Addressin allekirjoittaneet ovat ymmärtäneet asian aivan väärin, mikä sinänsä ei ole yllättävää, kun kaikki muukin yleensä tässä porukassa ajatellaan aivan kummallisella logiikalla.

#191 Re: Re:

#188: ... - Re:

Tarkista faktasi: Kataisen hallitus leikkaa ministereiden palkkoja 500 €/kk eli n 6000 € vuodessa. Yhteensä vyosittainen säästö on 114 000 €.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

Vieras

#193 Re: Mukava että sinulla on hauskaa persuli:)

#178: -

Mukava että sinulla on hauskaa persuli:)

fisk

#194 Ihan hyvä nimi

Ihan hyvä nimi tuo 'The Finns', ihan samalla viivalla muiden puolueiden englanninkielisten nimien kanssa. Green League.. National Coalition Party.. Centre Party.. Left Alliance..

Noh, eipä tämä ole kuin vain nettiaddressi, ihan hyvin on vielä matkaa nimissä mm. tuohon 'muumilimu 1,5l pulloihin' jutskaan, kuten joku jossain uutiskommenteissa asian ilmaisi.

Vieras

Nazi Finns -nimeä kannatetaan.
the EU man

#196 Re: Perussuomalaiset

#1: Kaunis nimi! - Perussuomalaiset

30 v vasemmistolaista politiikkaa? et taida olla ihan perillä Suomen historiasta! .. tyypillinen PS kannattaja veikkaisin

Kalle

#197 Re: Perussuomalaiset

#1: Kaunis nimi! - Perussuomalaiset

The Finns are coming watch out......

MH

#198 Re: Perussuomalaiset

#1: Kaunis nimi! - Perussuomalaiset

Jos ulkomaalaiset ovat niin tyhmiä, että eivät hoksaa kyseessä olevan puolueen nimen, kun se varmaan siinä uutisessa oikein mainitaan. Vai ajattelisitko itse, jos olisi esimeksiksi Alakomaissa sellainen puolue kuin The Dutch, että hepä nyt sitten edustavat jokaista puukengän kopisuttajaa. Jos ajattelisit, sitten ymmärrän huolesi.

Iltsu

#199 Suomen häpeäpilkku

Taas ylimielistä kakkaa Soinin tuutista.
Yli 80% suomalaisista ei kannata tätä roskasakkia.

Vieras

Soini sitten ilmeisesti maksaa kaikkien maailman englanninkielen sanakirjojen painamisen uusiksi, ja vastaa siitä, ettei kellekään missäänpäin maailmaa jää hyllyyn vanhentunutta, virheellistä painosta.

Mutta mikä sana englanninkieleen otetaan tarkoittamaan suomalaisia tämän menetetyn tilalle? Englantilaiset kertonevat aikanaan, jahka ovat keksineet. Kun kansallisuus ja maan nimi tunnetusti ovat yhdenmukaisia, joudumme ilmeisesti vaihtamaan myös maan nimen.

Kommentoi adressia