Perussuomalaiset ei ole "The Finns"

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Perussuomalaiset ei ole "The Finns".

ate

Olisko parempi nimi The Real Finns ??

dick

#504 Re:

#26: jartsa -

Sä oot jartsa ihan pihalla kaikesta. Ihan oikeesti, naivi ja sinisilmäinen pikkupullamössö puudeli. Opetteli ensin mitä sanat rasisti, populismi, demokratia ja avoin tarkoittavat. Ei mitään uuskieltä. Annan esimerkin, jotta ymmärrät mitä uuskieli tarkoittaa: "Kestävyysvaje", kuulostaa hienolta ja harmittomalta ja saa tavallisen ihmisen tuntemaan itsensä hieman juntiksi kun ei ole aiemmin kuullut tällaista sanaa. Suomeksi tämä sana on VELKAANTUMINEN. Esimerkki 2. "Vaalirahasotku", kuulostaa taas kerran harmittomalta, suorastaan pieneltä erehdykseltä tai kirjanpitovirheeltä. Suomeksi se tarkoittaa KORRUPTIORAHAA.

Näin. Nyt kun toivottavasti sait narunpäästä kiinni, opettele mitä sanat tarkoittavat ja miten niitä käytetään eliitin omistamassa mediassa leimakirveenä. Populismi on positiivinen asia. POPULISMI ON ELITISMIN VASTAKOHTA!!! Haloo, elitisti on rasisti muita kohtaan, ihonväristä riippumatta. Elitisti ajattelee itseään ja omaa eliitti kuppikuntaansa.

MAAHANMUUTTOKRIITTISYYS on tarkoitettu SUOMALAISILTA SUOMALAISILLE. Ei koske yhtäkään maahanmuuttajaa.  Se on Suomeen ei mahdu kaikki maailmaan maahanmuuttajat, eivätkä ne ottamalla lopu. Haluatko suomeen 400 000 000 maahanmuuttajaa perusteettomasti? Vai haluatko miettiä ääneen millä tavalla tulisi maahanmuuttajat valita jotta säilytämme oman kulttuurimme ja maamme ja voimme silti tarjota oikeille maahanmuttajille hyvän paikan asua. Maahanmuuttokriittisyys on HYVÄ ASIA SUOMEN MAAHANMUUTTAJILLE; niille oikeille, ei loisijoille.

DEMOKRATIAA ei voi olla missään muodossa missään päin maailmaa ilman AVOINTA KESKUSTELUA. Jos asioita ei saa sanoa ääneen, emme elä demokratiassa. En jaksa kirjoittaa enempää, käsität jo ehkä mistä on kyse. SINUA ON HUIJATTU MEDIAN TOIMESTA. Sinä olet uhri. Selvitä asiat äläkä ole papukaija joka osaa toistaa kuultuja sanoja tajuamatta siitä mitään.

bestinheworld

#507 samaa mieltä

perussuomalaiset voimisivat kutsua itseään nimeltä "shit from soini's ass" täysin surkea puolue, joka ei todellakaan edusta suurinta osaa suomesta, junttipuolue

Vieras

Vaali vaalilta persfinnien suosio laskee. Ja samalla tämä ilman kansan mandaattia ryöstetty nimi alkaa kuulostamaan aina vaan säälittävämmältä.
Herätkää suomalaiset

#509 Perussuomalaiset isänmaallisina taas

Sillä lailla sitä isäm maata pullustetaan eliitiltä.

#510 Re:

#502: ate -

Sopivampi olisi "wannabe finns". Eihän tuo roskasakki ole mitään oikeita suomalaisia.

Vieras

Jep - säälittävää rupusakkia. Eivät todellakaan edusta Suomea tai suomalaisia.

Vieras

Kyllä te säälittävät vihervasurihyysärit jaksatte inistä ja itkeä vuodesta toiseen, menisitte töihin niin jäis turhat vinkeet vähemmälle.

#513 Re:

#512: -

Mehän juuri maksamme veroistamme sinunkin sossutilisi, eli menisit sinä vaan hakemaan töitä sen sijaan, että täällä kirjoittelet kännissä persupropagandaa.

#514 Totuus alkaa paljastua

Lopultakin on aito tyyppi, skini joka tunnetaan jo koko maassa nimellä Persu-Pete, puolueen keulakuvana. "Ryyppäsin ja vidduilin poliisille"

#515 Re: Totuus alkaa paljastua

#514: - Totuus alkaa paljastua

Kyllä kai tämä Pete todellisuudessa kuului vihervasureiden heimoon.

#516 Re: Re: Totuus alkaa paljastua

#515: - Re: Totuus alkaa paljastua

Kovin Pete vaan oli skinin näköinen ollakseen "vihervasuri". Mutta pakko kai sitä on palstapersun valehdella kun hommalta käsketään. Vaikka kuinka nolaisit itsesi.

#517 Re: Re: Re: Totuus alkaa paljastua

Puolueeton, Arkadianmäkeä inhoava.

#518 Herne nenussa

Ihan kiva adressi, kun muutakaan tekemistä ei ollut ja jostain se herne nenään pitää saada...... Taas on jollain kokoomusnuorella ollut tekemisen puute.
Samaa sontaa ne kaikki puolueet on, nimestä piittaamatta.

#519 Re: Herne nenussa

#518: Puolueeton, Arkadianmäkeä inhoava. - Herne nenussa

Eikös oltukaan enää vihervassareita??? Onko persuilla mennyt viholliskuva uusiksi?

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

Hyvä aloite. Kannatetaan.
Puolueeton, Arkadianmäkeä inhoava.

#522 Re: Re: Herne nenussa

#519: - Re: Herne nenussa

Paha mennä sanomaan, kun en ole kenenkään puolella enkä ketään vastaan -inhoan kaikkia puolueita, kansankusettajia, ministereitä yhtä tasaiseen tahtiin, ottamatta kuitenkaan hernettä nenään..... menen, teen ja elän ja mulle on ihan sama kuka ja miten tätä sontakasaa johdetaan.

Niin mun mielestäkin...

Vieras

Muuttakon persut nimensä vaikka muotoon "assholeparty". Suomalaisia he eivät edusta.

#525 Re:

#524: -

Sääliksi käy noin yksioikoisesti ajatteleva, kyllä on elämä varmaan tylsää....

Kommentoi adressia