Perussuomalaiset ei ole "The Finns"

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Perussuomalaiset ei ole "The Finns".

#551 Re: Re: Re: Re:

#549: - Re: Re: Re:

Se on vaan totta kaikki

Viralliset säätiön pöytäkirjat sen kertovat.

Tietenkin ne persujen mielestä ovat väärennettyjä

#552 Re: PERSUJEN TOILAUKSIA OSA •••

#550: Mietteliäs - PERSUJEN TOILAUKSIA OSA •••

Kannattais vilkasta myös muiden puolueiden samaiset tiedo. On muuten kamalaa luettavaa.

#553 Re:

#546: - Niin, kannattaisi ensimmäiseksi opetella lukemaan ja ymmärtämään lukemansa. Missään ei sanota, eikä edes vihjata, että kyseinen säätiö olisi Soinin tai kenenkään muunkaan henkilökohtainen säätiö, eikä se sitä olekkaan, vaan puolueen säätiö,

Todella kannattaisi sinun opetella lukemaan ja tutustua sen jälkeen säätiölakiin, säätiörekisteriin, säädekirjaan sekä pöytäkirjoihin ja muihin asiapapereihin.

Säätiö on itsenäinen oikeushenkilö, jonka valtaa käyttää vain ja ainoastaan säätiön hallitus.

Perussuomalaiset rp:lla ei ole minkäänlaista sananvaltaa säätiön suhteen. Valtaa säätiössä käyttää Timo Soini ja Raimo Vistbcka

Kirjoittelet noita Persujen valheellisia kestoselityksiä. Ei mene perille.

FAKTAA:

Perussuomalaisten puoluetoimiston omistaa siis Perussuomalaisten tukisäätiö. Kuten tiedämme, säätiö on Suomen lain mukaan oikeushenkilö, joka muodostuu tiettyyn tarkoitukseen käytettäväksi erotetusta omaisuudesta. Säätiössä valtaa käyttää säätiön hallitus.

Perussuomalaisten tukisäätiön hallituksen puheenjohtaja on Raimo Vistbacka. Varapuheenjohtajina toimivat puolueen puheenjohtaja Timo Soini sekä puolueveteraani Matti Vattulainen. Säätiön kaksi varsinaista jäsentä ovat Mikko Vainio, entinen SMP:n kansanedustaja Lahdesta ja lakimies Timo Relander.

Matti Vattulainen täyttää kohta 80 vuotta. Mikko Vainio täyttää kohta 90 vuotta. Ketään loukkaamatta voidaan varmaan sanoa, että todellista valtaa säätiössä käyttävät Timo Soini ja Raimo Vistbacka. 15 vuoden kuluttua SMP-veteraanit saattavat olla jo edesmenneitä, mutta Soini ja Vistbacka voivat jatkaa säätiön hallituksessa lakimiehen kanssa valitsematta yhtään uutta jäsentä poistuneiden tilalle, koska säätiön sääntöjen mukaan kolme hallituksen jäsentä riittää.

Timo Soini ja Raimo Vistbacka ovat siis junailleet liiketoimen, jolla 2,7 miljoonaa euroa veronmaksajien selkänahasta nyhdettyjä puoluetukirahoja siirretään heidän kontrolloimalleen säätiölle. Menettelyssä ei ole mitään laitonta, mutta se muistuttaa ikävällä tavalla niitä hyvävelikähmintöjä, joista on tullut maan tapa varsinkin vanhoissa puolueissa ja joita perussuomalaiset ovat sanoneet vastustavansa.

#554 Re: Re: PERSUJEN TOILAUKSIA OSA •••

#552: - Re: PERSUJEN TOILAUKSIA OSA •••

Ei mikään toinen puolue siirrä noin törkeästi puolueen rahoja vain muutaman hengen hallitsemalle puolueesta täysin riippumattomalle säätiölle. Varsinkin kun ottaa huomioon miten Persut Timo Soini etunenässä ovat haukkuneet kaikki muun muassa  säätiöjärjestelyt.

Persuilla ei ole aiemmin ollut rahoja vaalirahasumplailuun. Nyt kun on niin heti alkaa tapahtua. Tekopyhyys häikäisee

Vieras

Sinun puheista haisee pas-ka tänne asti.

#556 Re:

#555: -

No no, eipäs ärhennellä. Menikö tuhkat sieraimiin luettuasi totuuksia Persujen toimista

TOTUUS?

Vieras

Miten suu nyt pannaan kun "protestiliikkeestä" tulikin yhtäkkiä "vanha puolue" jossa hyväveliverkostot jylläävät ja Soini porsastelee "eliitin" joukossa mitalit kaulassa ja taskut täynnä rahaa? "Suomen puolesta" muka? Salli mun nauraa.

#559 Re:

#558: -

No niin, lehmät lentää,ja Jahvat tulloo ja helemat paokkuu.

#560 Re:

#558: -

Mustan kissan paksut posket, pappilan apupapin papupata pankolla kiehuu ja kuohuu....

Vieras

Peruspersut taas vauhdissa. Kun ajatus, tieto ja järki loppuu tulee tuollaista tekstiä. Ei enää tiedetä mitä vastattaisiin kiistattomiin tosiasioihin persulaisten toimista.

#562 Re:

#561: -

Älyllisesti samalla tasolla kuin johtajansakin.

Vieras

THE FINNS eli PerusSuomalaiset voittaa ja pelastaa. Olemme siis voittajia.

Vieras

"The Losers and Rejects party" olisi sopiva nimi.

#565 Re: Re:

#562: - Re:

Viri viri tööt tööt.

VOITTAJIEN PUOLUE THE FINNS

Olisiko "persefinnit" hyvä?

#568 Re:

#566: -

Persut ovat häviäjiä. Elämässään ja kohta politiikassakin.

#569 Re: Re:

#568: - Re:

Humppa humppa töttöröö, töttöröö........

Vieras

Persujen heikkolahjaisuus on hyvin tunnettu. Eivät edusta suomalaisia.

#571 Re:

#570: -

Tirlillei ja leivon laulu soi................

Vieras

Tuo yksi tänne lähetetty trolli on mainio esimerkki persujen heikkomielisyydestä.

#573 Re:

#572: -

Vihervasurius se vasta heikkomielisyyttä onkin.

Vieras

Persufobiat lisääntyy vaalien edellä tietämättömillä. The Finns voittaa ja sitten laitetaan äärioikeistolaiset kokoomuspellet kyykkyyn. PerusSuomalaiset laittaa pienyrittäjien ja tavallisten duunareitten asiat etusijalle.

#575 Re:

#574: -

Ei mikään persufobia, vaan todellinen huoli koko suomen kansan kohtalosta, mikäli persut pääsisivät valtaan. Kuinka persut voisivat toimia koko suomen kansan hyväksi ja parhaaksi, kun Timo Soini ja hänen lähipiirinsä tyhjentävät oman puolueensakin rahat jäsenmaksuja myöten. Mikä olisi Suomen kohtalo?

LAINAUS:

Ei mikään toinen puolue siirrä noin törkeästi puolueen rahoja vain muutaman hengen hallitsemalle puolueesta täysin riippumattomalle säätiölle. Varsinkin kun ottaa huomioon miten Persut Timo Soini etunenässä ovat haukkuneet kaikki muun muassa  säätiöjärjestelyt.

Kommentoi adressia