Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara / Tiedotteet / Anna tukesi Talvivaaran/Terrafamen haitankärsijöille / Kommentit

Vieras

06.03.2017 08:02

Kaikki Tsemppi Raimolle ja muille ko. seudulla asuville ja vahingoista kärsineille. Ei kyllä tarvitse olla penaalin terävin kynä ymmärtääkseen, jotta oli emämunaus purkuputkelle lupa myöntää (alunperinkin koko toiminnalle), ja myönteisten päätösten tekijöistä penaalin tylsin kynäkin on sata kertaa liian fiksu maininta. Valtio korvaamaan vahingot ja valtiolle ne sitten maksamaan ne, jotka ovat myönteisiin päätöksiin vaikuttaneet - muutoinhan heidän töppäyksensä maksumiehinä ovat taas syyttömät.

vihainen siili

#2 Re:

06.03.2017 08:15

#1: -

Just näin. Hyvä se on päättäjien myöntää lupia, kun eivät joudu koskaan mistään vastuuseen. Valtion kirstusta löytyy aina rahaa lisätöppäilyjen korjailuun. Kansa kyykkyyn meininki pitää viheltää poikki. Nyt!!!

Vieras

#3 Re:

07.03.2017 12:30

#1: -

Kalliita on kainuun työpaikat. Ei tässä kaivoshommassa ole ollut mitään järkeä koko sen toiminta aikana ja hullummaksi muuttuu.

Anonyymi

08.03.2017 19:27

Kiitos että jaksatte taistella!