Synnytysten säilyttävä Raahessa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Synnytysten säilyttävä Raahessa.


Vieras

#2

01.10.2011 09:27

Olen saanut synnyttää Raahessa kolme lasta.
Hyvä hoito ammattitaito ja pieni ihana osasto..Synnytys on uskomattoman ikimuistioinen asia..elämä on ihme.. Miksi pienet ihanat osastot suljetaan??
Turvallisuus ja henkilökohtainen hoito..niitä arvostan ja sitä Raahessa saa.


Vieras

#3

01.10.2011 10:07

Jokaisen lapsen ja äidin täytyy saada turvallinen synnytys.

Vieras

#4

01.10.2011 11:25

Lisänäkyvyyttä sponsoroitu.
Imetysohjaus on tärkeää synnytysosastolla

#5 Imetystä tuetaan

01.10.2011 16:01

Raahessa osastolla tuetaan ja opastetaan synnyttäjiä pitkään vauvantahtiseen imetykseen.Lastenhoitajat ja kätilöt auttavat.

Kyllästyny

#6 :)

01.10.2011 21:26

Vaikka en ole yhtään lasta Raahessa synnyttäny niin olisi mukava että se sais jatkaa. Mutta kyllä Oulussakin kiva on ollu synnyttää :D
Tahtoo vaan olla mallina nyt et kaikki lopetetaa. Me taistellaan koulun puolesta. Niin surullista et kaikki loppuu ja autioituu...

Vieras

#7 Ei näillä keräyksillä ole mitään merkitystä.

01.10.2011 21:28

Ihan sama vaikka miljoona ihmistä tämänki allekirjoitaa niin sillä ei ole yhtään mitään merkitystä.

Vieras

#8 Re: Ei näillä keräyksillä ole mitään merkitystä.

01.10.2011 21:53

#7: - Ei näillä keräyksillä ole mitään merkitystä.

Ei voi olla varma,pakko yrittää työpaikankin puolesta ja potilaiden erityisesti.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

01.10.2011 21:54



Vieras

#10

01.10.2011 21:57

Synnytysosaston on säilyttävä Raahessa ja sen alituisen lopettamisuhkailun on kertakaikkiaan loputtava.
Äiti ja useampi lapsi

#11

01.10.2011 22:30

Mitä säästöjä syntyy jos Raahen synnytysosasto lopetetaan? Tuokaapa päättäjät numeroita esiin. Raahe on tosi hyvä paikka synnyttää, kätilöt, lääkärit ja hoitajat tosi hyviä ja taitavia.Isoissa sairaaloissa ainainen kiire ja hoppu. Kokemusta on myös oulusta joten sieltä olen vauva kainalossa lähtenyt kotia heti kun olen pystyyn päässyt, ei äidit siellä voi levähtää rauhassa, kun aina huoneet täynnä ja vauvat itkee. Raahessa on myös luxsusta kun hoitajat ovat ottaneet vauvan yöksi hoitoon ja minä olen saanut levähtää hetkisen. Kiitokset Raahen synnytyssairaalan hoitohenkilökunnalle, olette tosi ihania ihmisiä. Toivottavasti synnytykset siellä jatkuu.

Vieras

#12

02.10.2011 12:13

Kahdessa muussa sairaalassa synnyttäneenä, sekä yhdessä työskennellessäni, täytyy sanoa suuret kiitokset ja ylistykset Raahen synnytysyksikölle. Siellä on todellakin hyvä, lämminhenkinen sekä ammattitaitoinen henkilökunta ja ympäristöstä on saatu erinomaisen kodinomainen, niinkuin vain voi, kun puhutaan kuitenkin sairaalasta.terv. tyytyväinen synnyttjä
Aqvarius

#13 Re: Ei näillä keräyksillä ole mitään merkitystä.

02.10.2011 19:11

#7: - Ei näillä keräyksillä ole mitään merkitystä.

Ja sinun oli sitten ihan pakko sanoa tuo täällä, missä ihmiset ovat aidosti huolissaan asioista? Toivottavasti edes allekirjoitit adressin.


Vieras

#14

03.10.2011 10:50

Olen itse synnyttänyt kaksi lasta Raahen aluesairaalan synnytys-osastolla, kuusikymmentä luvulla. Toivottavasti Raahelaiset odottavat äidit voivat vastaisuudessakin synnyttää oman koti-kuntansa sairaalassa. Syys terveisin Raijasisko.
Ääni synnytysten jatkumisesta Raahessa

#15 Oma kokemus

03.10.2011 20:01

Kokemusta löytyy sekä Raahessa, että Oulussa synnyttämisestä. Molemmissa paikoissa itse synnytyksessä henkilökunta on ollut loistavaa. Se mikä sai minut allekirjoittamaan adressin on synnytyksen jälkeinen aika lapsivuodeosastolla! Kyllä täytyy sanoa, että näillä kahdella osastolla meno oli ihan eri "maata". Raahessa oli hoitajilla aikaa ja ymmärrystä, aivan ihana tunnelma osastolla. Oulussa oli kova kiire kaikilla! Kiireestä kärsii kaikki äidit, vauvat, imetys jne.

Vieras

#16

04.10.2011 12:08

Ihania kommentteja ja kiitos teille ihanat äidit ja perheet, että edelleen käytte synnyttämässä Raahessa ja toivottavasti myös jatkossa. Taistellaan ja kovasti oli siitä apua eli ei.
T: Kätilö

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

04.10.2011 14:58



Vieras

#18

04.10.2011 20:50


Raahen sairaala yksi suurimmista työllistäjistä raahessa. Mihin töihin sitten jos sairaalan toimintaa supistetaan. Ei Rautaruukki kaiken hyvän lähde ole. SIelläkin yhtenään supistusuutisia. Ei tarvitse ihmetellä lehdessä esille tulevia uutisia useamman koululuokan hävikistä kesän aikana. Perheet muuttaa työn perässä. Ollaanko Raahea pikkuhiljaa lopettamassa?? Uskon, että synnytysosastolla Raahessa saa parasta mahdollista hoitoa, ei oulu ja yliopistollinen sairaala kaikkea voi taata. SIellä nytkin äidit ylipaikoilla käytävillä ja hoitohenkilökunta jaksamisen äärirajoilla. Jos pelätään ettei ammattitaito säily raahen synnytysosastolla työskentelevillä kätilöillä niin miten olisi työnkierto, kävisivät muutaman kk ajan synn.osastolla oyssassa päivittämässä taitojaan parin vuoden välein. Ei tulisi kustannuksia ja varmasti oulustakin olisi halukkaita kätilöitä pienempiin yksiköihin hetkeksi päästä hengähtämään!

Vieras

#19 Re: Ihania kommentteja

04.10.2011 22:12

#16: -

Kiitos todellakin kaikille meihin luottaneille.Olette saaneet työmme tuntumaan tärkeältä.Työskentely  omassa sairaalassa ,synnyttävän perheen kanssa on parasta mitä tiedämme.

Äiti minäkin

#20 Kiitokset raahen synnärille

04.10.2011 22:25

Olen saanut Niin Ihania kokemuksia Raahen synnäriltä!! Niitä ei voi sanoin kuvailla, Kiitokset henkilökunnalle! Oulusta olen saanut kyllä hoitoa, mutta inhimillisyys puuttunut työstä. Kokemuksia on molemmista! Oulussa on niin kova kiire ja kauhea tungos:(. Ei tietenkään hoitajien vika, mut on ikävä tuntea itsensä kokoajan taakaksi/ esteeksi. Raahessa on aina niin hyvä olla!

Vieras

#21

05.10.2011 00:47

Raahesta ei saa lopettaa synnytysosastoa...Minkäläinen kaupunki on sellainen, jossa äidit eivät saa synnyttää lapsiaan oman kaupungin sairaalassa....????Kamalaa ja outoa!!!! Onneksi en enää itse tule synnyttämään....tämä ei ole oikein, että synnyttävän äidin pitää lähteä muualle synnyttämään...!!!Järki hoi!!!!

Vieras

#22

05.10.2011 13:51

Synnytin esikoiseni Raahessa marraskuussa 2010. Lämmöllä muistelen ihanaa kokemusta ja henkilökuntaa. IHANA paikka synnyttää! Pieni osasto ja kodikas ympäristö. SYNNYTYSTEN SÄILYTTÄVÄ RAAHESSA!!!

Vieras

#23 Synnytysosasto jäämään Raaheen!

05.10.2011 14:16

Olen synnyttänyt Raahessa ja aivan mahtava henkilökunta ja tosi mukava paikka! tsempataan kaikki että synnytysosasto jäisi Raaheen!!!

Vieras

#24

05.10.2011 17:03

Ydinvoimala tulossa Pyhäjoelle ja samanaikaisesti ollaan alasajamassa Raahen sairaalan päivystystoimintaa. Ensin synnytykset lopetetaan ja sitten katsotaan kuinka kalliiksi tulee anestesia-ja kirurgiapäivystys ilman synnytyksiä Ja tämän jälkeen lopetetaan ainakin viikonloppupäivystys kirurgian ja anestesian osalta. Ei hyvälle kuulosta. Nythän pitäisi päinvastoin kehittää alueemme palveluja. Päättäjät, nyt on aika vaikuttaa!
Äiti viidelle

#25

05.10.2011 18:08

Tänne suunnitellaan koko ajan uusia asuinalueita rakennettavaksi ja nyt työpaikkojakin pitäisi tulla lisää ydinvoimalan myötä, mutta samaan aikaa suunnitellaan palveluiden alasajoa.. Ei mitään järkeä!! Olen synnyttänyt sekä Raahessa että Oysissa, ja täytyy sanoa että Raahe vie voiton mennentullen! Onneksi en ollut esikoista Oulussa saamassa, paljosta avusta ja neuvoista olisin jäänyt paitsi. Ja se mitä synnärin sulkeminen tuo tullessaan koko muulle sairaalalle..Ihan pelottaa jo ajatellakkin! Olen satavarma, että jos miehet eivät olisi tästä asiasta päättämässä, synnytysosaston lakkauttamisesta ei edes puhuttaisi. Tuntuu että tässä poljetaan nyt meidän naisten oikeuksia oikein kunnolla.. Voimia sinne synnärin väelle! Olette kuuluisia ihanuudestanne, kiitos kaikesta minkä meidänkin perhe on teiltä saanut! <3