Työttömyysturvan aktiivimalli ns. orjatyölaki saatava peruttua!

Työttömyysturvan aktiivimalli ns. orjatyölaki saatava peruttua! / Tiedotteet / Adressin allekirjoittajia ammattiosastoista tullut lisää / Kommentit

Maarit

#1 Hienoa!

22.12.2017 10:29

Periksi ei anneta!

Vieras

25.12.2017 16:34

erinoamista toimimtaa tilanteen kääntämiseksi ja koko ay-liikkeen toiminnan terävoittämiseksi nykyistä hallitus- ja EK:n politiikkaa vastaan. Tarvitaan vahvaa ay-liiketta johon varmaan kansanliikkeet ja kansalaisjärjestöt ovat valmiit tulemaan rinnalle mielenosoitustilanteissa.Nyt tarvitaa OIKEAA JOUKKOVOIMAA, ei sellaista, kun 1.5 v. sitten STOP-miekkari Rautatientorilla, oli jossa päälliköt oli kutsuttu puhujiksi...
Alfa

#3 Kansalaisaloite kerää jo nimiä.

26.12.2017 07:25

Joulun alla lanseerattu kansalaisaloite kerää allekirjoituksia oikeusministeriön kansalaisaloitepalvelussa. Se kannattaa käydä allekirjoittamassa tämän adressin lisäksi. Aloite on kerännyt allekirjoituksia huimaa vauhtia, ja näyttäisi siltä, että se voisi ehtiä kansanedustajien ihmeteltäväksi heidän palatessaan joululomalta.

Bananatrading company

#4 Re: Hienoa!

26.12.2017 18:13

#1: Maarit - Hienoa!

Kannattaa muistaa että tämä ei ole mikään virallinen vaikutuskanava

Vieras

27.12.2017 17:19

Hyvä Suski.Olet ahkeroinut.
Tuija työtön

#6 Asiata on myös kansalaisaloite numero 2730

28.12.2017 16:12

Tästä asiasta on myös tehty kansalaisaloite (eli lakialoite) . Aloitteen voi allekirjoittaa netissä tai paperilomakkeelle. Tässä osoite: www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2730

Tämä kannattaa ehdottomasti allekirjoittaa. Lakialoitteen nimi on "Kumotaan HE 124/2017 vp" . Allekirjoittajan pitää olla 18 vuotta täyttänyt Suomen kansalainen. Jos allekirjoittaa paperilomakkeelle, niin lomake pitää tulostaa tuolta kansalaisaloite-sivulta.