Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!.
Se tulee varmasti! |
#351 Varoitus: heidän rangaistuksensa tulee, sanoo Herra.11.11.2011 21:57Minä olen tarkannut ja kuunnellut: he puhuvat sitä, mikä ei ole oikein; ei kukaan kadu pahuuttansa, ei ajattele: Mitä olen minä tehnyt! Kaikki he kääntyvät pois juosten juoksuansa, niinkuin orhi kiitää taistelussa. Haikarakin taivaalla tietää aikansa; metsäkyyhkynen, pääskynen ja kurki pitävät vaarin tuloajastansa, mutta minun kansani ei tunne Herran oikeutta. Kuinka saatatte sanoa: 'Me olemme viisaita, ja meillä on Herran laki'? Totisesti! Katso, valheen työtä on tehnyt kirjanoppineiden valhekynä. Viisaat saavat häpeän, kauhistuvat ja joutuvat kiinni. Katso, he ovat hyljänneet Herran sanan - mitä heillä on viisautta? Sentähden minä annan heidän vaimonsa vieraille, heidän peltonsa valloittajille. Sillä kaikki, niin pienet kuin suuretkin, pyytävät väärää voittoa, kaikki, niin profeetat kuin papitkin, harjoittavat petosta. He parantavat kepeästi tyttären, minun kansani, vamman, sanoen: 'Rauha, rauha!' vaikka ei rauhaa ole. He joutuvat häpeään, sillä he ovat tehneet kauhistuksia; mutta heillä ei ole hävyntuntoa, he eivät osaa hävetä. Sentähden he kaatuvat kaatuvien joukkoon, sortuvat, kun heidän rangaistuksensa tulee, sanoo Herra. |
Tapahtuuko kaupungissa onnettomuutta, jota ei Herra ole tuottanut? |
#352 Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille!11.11.2011 22:01Ärjyykö leijona metsässä, ellei sillä ole raadeltavaa? Kiljuuko nuori leijona luolastansa, ellei se ole saalista saanut? Käykö lintu maassa paulaan, ellei sen varalle ole pyydystä pantu? Nouseeko paula maasta saaliin siihen tarttumatta? Puhalletaanko pasunaan kaupungissa, niin ettei kansa peljästy? Tahi tapahtuuko kaupungissa onnettomuutta, jota ei Herra ole tuottanut? Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille. Leijona ärjyy: kuka ei pelkäisi? Herra, Herra puhuu: kuka ei ennustaisi? |
Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)
11.11.2011 22:34- Poiston ajankohta: 21.12.2011
- Poistamisen syy:
Juhani Starczewski |
#354 Enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä!11.11.2011 22:43Älä siirrä lähimmäisesi rajaa, jonka entiset polvet ovat määränneet sinun perintöosallesi siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa, että ottaisit sen omaksesi. Kannattaa kuitenkin muistaa, ettei Israelin Jumala valehtele, koska Hän itse on antanut nuo maat israelilaisille, joita palestiinalaiset nyt miehittävät/asuvat!
Ei Jumala ole ihminen, niin että hän valhettelisi, eikä ihmislapsi, että hän katuisi. | |
Messiaskansa! |
#355 Re: Re: Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille!11.11.2011 23:01#353: - Re: Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille! Mutta myös hän on viisas, ja hän tuottaa onnettomuuden; hän ei peruuta sanojansa...minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän. Jos ette sittenkään kuule minua, niin minä vielä kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden. "Älkää tehkö itsellenne epäjumalia älkääkä pystyttäkö itsellenne jumalankuvia tai patsaita, älkää myöskään asettako maahanne kiviä, joissa on kuvia, kumartaaksenne niitä, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne. |
Näin sanoo Herra: Israel on minun esikoispoikani! |
#356 Päästetään mekin "hyvän sään aikana"!11.11.2011 23:12Sano silloin faraolle: 'Näin sanoo Herra: Israel on minun esikoispoikani; |
Kalastajat ja metsästäjät asialla! Vieras |
#357 Viharikokset juutalaisia vastaan lisääntyvät Malmössä11.11.2011 23:15Viharikokset juutalaisia vastaan lisääntyvät MalmössäPerjantai 11.11.2011 klo 22.27
Ruotsalaisessa Malmön kaupungissa juutalaisiin kohdistuvien viharikosten määrä on lähtenyt voimakkaaseen kasvuun. Kuluvan vuoden ensimmäisellä puoliskolla poliisi sai viharikosepäilyistä 21 ilmoitusta. Koko viime vuoden aikana vastaava luku oli 20. Vaikka lukumäärä on pieni, poliisi pitää kasvua merkittävänä ja Ruotsin rikostilastoissa Malmö painiikin omassa sarjassaan. Poliisille on ilmoitettu solvauksista, ahdistelusta, laittomista uhkauksista ja kiihotuksesta kansanryhmää vastaan. Fyysistä väkivaltaa on raportoitu harvoin. Juutalaisseurakunnan tiedottajan Fredrik Sieradzkin mukaan seurakunnan jäsenet joutuvat monesti vihanilmaisujen kohteeksi kadulla, matkalla synagogaan tai sieltä pois. Vain kahdeksan prosenttia viharikosepäilyistä selviää. - Tekijöiden löytäminen on vaikeaa. Joku huutaa jotain ohi kulkevasta autosta. Voimme ehkä jäljittää auton, muttemme niitä, jotka istuivat autossa, Susanne Gosenius poliisista kertoo. STT-TT |
Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa! |
#358 Re: Viharikokset juutalaisia vastaan lisääntyvät Malmössä11.11.2011 23:20#357: Kalastajat ja metsästäjät asialla! - Viharikokset juutalaisia vastaan lisääntyvät Malmössä Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta', vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut.' Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä. |
Antisetismi = metsästäjä? Vieras |
#359 Malmön kaupunginjohtaja harkitsee rikosilmoitusta Ruotsin radiosta11.11.2011 23:22Malmön kaupunginjohtaja harkitsee rikosilmoitusta Ruotsin radiostaTiistai 2.3.2010 klo 16.27
Malmön kaupunginjohtaja Ilmar Reepalu harkitsee rikosilmoituksen tekemistä kunnianloukkauksesta Ruotsin radiossa. Reepalu kertoo joutuneensa vakavaan vaaraan, kun toimittaja Svante Weyler kritisoi häntä voimakkaasti kronikassaan valtakunnallisen P1-kanavan Godmorgon Världen -ohjelmassa sunnuntaina. Reepalua on arvosteltu ankarasti hänen Malmön juutalaisyhteisön uhkakuvia käsittelevistä kommenteistaan. Weylerin ja muiden arvostelijoiden mielestä Reepalu ei ole riittävän selvästi sanoutunut irti Malmössä lisääntyneestä antisemitismistä, jonka seurauksena juutalaisia on muuttanut pois kaupungista. Reepalu sanoo Resume-lehdelle, että häneen kohdistuneet uhkat ovat vakavampia kuin koskaan aikaisemmin. STT |
Messiaan, Jumalan esikoispojan tuntomerkit! |
#360 Re: Päästetään mekin "hyvän sään aikana"!11.11.2011 23:29#356: Näin sanoo Herra: Israel on minun esikoispoikani! - Päästetään mekin "hyvän sään aikana"! Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan? |
12.11.2011 02:11- Poiston ajankohta: 21.12.2011
- Poistamisen syy:
Vieras |
#362 Re: LÖYTYYKÖ EI-USKOVAISTA ISRAELIN PUOLUSTAJAA12.11.2011 08:02#361: - LÖYTYYKÖ EI-USKOVAISTA ISRAELIN PUOLUSTAJAA Ei uskova ei useinkaan tunne koko totuutta tilanteesta ja sen vuoksi heillä ei ole samanlaista arviointikykyä asioiden todellisesta laidasta. Ei uskovat menevät usein ajan hengen mukaan, koska he eivät välitä ottaa asioista sen tarkemmin selvää. Ajan henki on tällä hetkellä kristinuskon mitätöinti ja vaino. Lisäksi ei uskovat vihaava uskovia ja sen vuoksi he ovat jo asenteellisesti uskovia vastaan vaikka se olisi tottakin mitä he sanovat. Voidaankin kysyä löytyykö ei uskovista uskovien puolustajia. Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä." (1.Moos.12:3) http://www.laverdaduniversal.org/siunisr.html
|
OTA KANTAA: |
#363 Tulisiko Erkki Tuomiojan perua apartheid-puheensa?12.11.2011 09:51OTA KANTAA: Tulisiko Erkki Tuomiojan perua apartheid-puheensa? http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kotimaa/1923/tuomiojan_lausunto_loukkaa_apartheidin_kokeneita Vastaukset:Kyllä: 196 Ei: 29 |
SUOMI, ÄLÄ MENE NOSTELEMAAN! Vieras |
#364 SYYT MIKSI SIUNATA ISRAELIA12.11.2011 09:53SYYT MIKSI SIUNATA ISRAELIA Tämä sivu tarjoaa myös vastauksen kysymyksiin: Miksi rakastaa ja siunata juutalaista kansaa, miksi Jerusalemia? Miksi asian pitäisi edes kiinnostaa?
| |
Kuule taivaasta, asuinpaikastasi! |
#365 Länsi- eli itkumuuri: Window on the Wall12.11.2011 10:03http://www.aish.com/w/note/ |
12.11.2011 10:26- Poiston ajankohta: 21.12.2011
- Poistamisen syy:
Uskovien vainot Suomessa jatkuvat! |
#367 Kolme lähetysjärjestöä menetti tukensa Helsingissä12.11.2011 11:34Tuohan on jo ilmiselvää vainoa! http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku?kirjat=kr&hakuehto=vaino Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta, joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan! Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen. Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin, joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin. Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu. Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu. Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija. Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista; enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut. http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1933,38/Gal.1.html |
Uskovien vainot Suomessa jatkuvat! |
#368 Re: Kolme lähetysjärjestöä menetti tukensa Helsingissä12.11.2011 11:42#367: Uskovien vainot Suomessa jatkuvat! - Kolme lähetysjärjestöä menetti tukensa Helsingissä Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.' |
Suomiko sivistys- ja oikeusvaltio? |
#369 Re: Kolme lähetysjärjestöä menetti tukensa Helsingissä12.11.2011 14:25#367: Uskovien vainot Suomessa jatkuvat! - Kolme lähetysjärjestöä menetti tukensa Helsingissä Täällä keskustellaan asiasta: Nyt on kirkollisten asioiden vastuullisella sisäasiainministerilla Päivi Räsäellä töitä! |
Vieras |
#370 Re: Re: Kolme lähetysjärjestöä menetti tukensa Helsingissä12.11.2011 14:35#369: Suomiko sivistys- ja oikeusvaltio? - Re: Kolme lähetysjärjestöä menetti tukensa Helsingissä
Mitä mieltä kirkkoministeri Päivi Räsäsestä?Saara-Maria Pulkkinen
25.06.2011 06:57
http://www.kotimaa24.fi/images/stories/2011/05touko/Rsanen_Paivi205.jpg... Päivi Räsänen on uuden hallituksen sisäasiainministeri, jolle kuuluvat myös kirkolliset asiat. Aiemmin kirkolliset asiat kuuluivat kulttuuri- ja urheiluministerille. Vesa Hirvonen, dosentti, Tulkaa kaikki -liikkeen koordinaattori: - Valtio tekee omat ratkaisunsa, ja kirkko omansa. Päivi Räsänen on osoittanut olevansa kiinnostunut kirkosta ja tuntee sen asioita hyvin. Kirkkoministerinä hänen tehtävänsä on tarkastella kirkkoa valtiovallan näkökulmasta. - Kirkkoministerin tehtävät ovat silti aika symbolisia, näkyvimpiä tehtäviä taitavat olla vierailut kirkolliskokouksessa. - Tietysti on hiukan yllättävää, että kirkollisista asioista vastaamaan valitaan henkilö, joka on kirkon kanssa vahvasti eri mieltä joistain ajankohtaisista kysymyksistä. Räsänenhän esimerkiksi vastustaa naispappeutta. Jouko Talonen, kirkkohistorian professori: - Ennen toista maailmansotaa kirkollisista asioista silloin vastanneen opetusministerin salkku annettiin usein papeille, esimerkiksi kokoomuksen Paavo Virkkuselle ja Lauri Ingmanille sekä maalaisliiton Antti Kukkoselle. Sodan jälkeen ministerinä toimi muun muassa lähinnä körttimaallikoksi luonnehdittava maalaisliiton tunnettu poliitikko Kerttu Saalasti. Päivi Räsänen siis jatkaa tätä perinnettä. - Räsäsellä on kaudellaan edessä monta haastetta. Verotulojen vähentyminen ja jatkuva kirkosta eroaminen johtavat siihen, että kirkon rakenteet pitää arvioida uudestaan. Keskustelua henkilöseurakunnista ei voi väistää. Räsäsen nousu kirkkoministeriksi on aikamoinen tuhkasta tähtiin -tarina. En ihmettelisi, vaikka joltakin piispalta olisi perjantai-iltana mennyt kahvi väärään kurkkuun. Sen verran erikoista on, että lokakuussa valtamedian sylkykuppina toiminut henkilö nousee tähän asemaan. Räsäsen herätysliiketausta saattaa myös hillitä kirkon sisäistä herätysliikekritiikkiä. Jori Mäntysalo, vapaa-ajattelija-aktiivi: - Vapaa-ajattelijoiden piirissä on noussut jonkin verran keskustelua. Peruskantamme on, että mitään erityistä kirkollisista asioista vastaavaa ministeriä ei tarvittaisi, ja kirkot voisivat olla yhdistyksiä siinä missä muutkin. Erityisesti Räsäseen tämä kanta ei kuitenkaan liity. Seuraamme tilannetta kiinnostuksella. - Henkilökohtaisesti mietin, mikä on Räsäsen kanta kirkon autonomiaan. Hän haluaisi varmaankin konservatiivina palauttaa kirkon omasta näkökulmastaan juurilleen, mutta jos Räsänen nyt puuttuu kirkon sisäisiin asioihin, seuraava ministeri voi tehdä samoin. Päivi Linnoinen, Helsingin piispan teologinen erityisavustaja: - Täältä tuomiokapitulista lähetetään uusille ministereille piispan tervehdyskirjeet, joissa toivotaan heidän taistelevan turvallisemman ja oikeudenmukaisemman maailman puolesta. Samaan toiveeseen minäkin yhdyn, ja rukoilen Päivi Räsäsen puolesta. Uskon, että hän pystyy paikaltaan tekemään paljon sellaisia asioita, jotka tukevat kirkon jäseniä pysymään kirkossaan. Missään nimessä ei lietsota vihamielisyyttä tai muistella vanhoja. Ollaan katsottu syksyn homokeskustelun jälkeen peiliin ja toivottavasti hänkin on, ja nähnyt ne ongelmat, joita henkilökohtaisiksi tarkoitetuista käsityksistä nousi. Isossa asemassa kun on, pitää olla hirmu viisas kertoessaan henkilökohtaisista mielipiteistään. Me olemme Räsäsen kanssa samalla puolella, kristittyjen kesken ei kannata riidellä. Timo Rämä, Kansanlähetyksen lähetysjohtaja: - Sikäli kun Päivi Räsästä itse tunnen, olen huomannut että hän on tomera, määrätietoinen ja päättäväinen ihminen. Olen siis hyvin positiivisella mielellä tästä päätöksestä. Kyllä kävi sellainenkin ajatus mielessä, että hän on vähän kuin omaa porukkaa siellä. Emme me erityisesti politiikkaa täällä seuraa, mutta onnittelin kyllä Niilo Räsästä (pappi, Kansanlähetysopiston rehtori), kun hän on nyt ministerin mies. Kari Kopperi, Kirkon koulutuskeskuksen johtaja: - Tämä on mielenkiintoinen tilanne. On poliittisesti uutta, että kirkollisista asioista vastaavan ministerin laukku annetaan kristillisdemokraateille, ja Päivi Räsäsen persoona tuo asetelmaan omat mausteensa. Viime syksyn keskustelu osoitti, että kristillisdemokraattisen puolueen ja kirkon yhteys ei ole kaikille selvä. Kaikkia arvoja ei jaeta. En tunne Räsästä henkilökohtaisesti, joten en osaa arvioida, millaisen roolin hän toimessaan ottaa. Täytyy muistaa, että poliittisen päättäjän rooli on erilainen kuin tv:n keskusteluillassa omia mielipiteitään sanoneen poliitikon. Torstain 23.6. Kotimaa paljastaa, miten ja kenen aloitteesta kirkolliset asiat päätyivät hallitusneuvotteluissa Päivi Räsäsen salkkuun! Päivi Räsänen on Kotimaan Viikon henkilö. |
Tätä aikaa varten! |
#371 Re: Re: Re: Kolme lähetysjärjestöä menetti tukensa Helsingissä12.11.2011 15:16 |
12.11.2011 15:47- Poiston ajankohta: 21.12.2011
- Poistamisen syy:
Vieras |
#37312.11.2011 17:20Jos on annettu valtaa, tulee olla viisautta. |
Juhani Starczewski |
#374 Elämme erikoista aikaa Suomessa!12.11.2011 18:40Poliittinen johtomme vainoaa israelilaisia ja kirkko uskovaisia! |
12.11.2011 20:40- Poiston ajankohta: 21.12.2011
- Poistamisen syy:
Kommentoi adressia |
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
26640 Luotu: 27.09.2024
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
1443 Luotu: 25.10.2024
Ikäihmisten palveluiden säilyttäminen Askolassa.
527 Luotu: 27.10.2024
Pohjanmaan hyvinvointialueen säästösuunnitelma koskien Kaskista peruttava /Sparplan för Österbottens välfärdsområde gällande Kaskö bör återtas
415 Luotu: 27.10.2024
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
786 Luotu: 08.10.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
1729 Luotu: 07.10.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28183 Luotu: 08.10.2024
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
371 Luotu: 15.10.2024
Vetoomus 280 hehtaarin aurinkovoimalan rakentamissuunnitelman perumiseksi maaseutualueellamme
264 Luotu: 21.10.2024
Tikkurilan Lukioon takaisin HSL-aikataulunäyttö
105 Luotu: 28.10.2024
Uusi Päivän jäänti Yle Areenaan
5003 Luotu: 30.06.2024
Vetoomus Markus Kuotesahon autovanhusten säilyttämisen puolesta
340 Luotu: 16.08.2024
Vaadimme Haminan päättäjiä perumaan kaupungin veronmaksajille vahingollisen sähkö- ja lämpöverkon kaupan
601 Luotu: 15.10.2024
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
6719 Luotu: 27.09.2024
Wileniuksen perinnetelakan tulevaisuuden ja porvoolaisen monisatavuotisen puuvenekulttuurin puolesta
2950 Luotu: 13.01.2023
Adressi: Ikäihmisille on turvattava riittävät asumisen ja hoivan palvelut koko Etelä-Karjalassa
437 Luotu: 26.09.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14808 Luotu: 15.07.2023
Pelastetaan Silvolanmetsä (Smedsinmetsä) Ylästössä!
3734 Luotu: 24.03.2021
Vetoomus kirjanvaihtopisteiden ja poistokirjatapahtumien tuomisesta Kotkan kirjastoihin
53 Luotu: 22.10.2024
Vetoomus seremonialistin tai vihkijän virallistamisesta ilman uskonnollista yhteisöä
111 Luotu: 18.10.2024