Hasis lailliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Hasis lailliseksi.

Juho Wallin
Turku

#26 Saatanan Reija rynni tyyni lyyli mikä ikinä olitkaan

24.09.2009 19:54

Kuules nyt mulkku, asia on nyt niin, että sinä pidät suusi kiinni, jos sinulla ei ole mitään järkevää kommentoitavaa, kun et näköjää asioista edes mitään tiedä. ensinnäkin, jos sinä olet ollut hasiksesta aivan aineissa niin hasista et ainakaan ole polttanut. Ja jos et ole niin mitä puhut siellä kun et ole edes kokeillut... Ja se että yksinhuoltajaäidit voivat tupakan jälkeen hoitaa lapsiaan niin se on totta mutta äidin ei sitä tarvitse polttaa silloin kun tarvitsee lapsia hoitaa. Vaikka kyllä se lasten katsominen pienissä tötsyissäkin onnistuu .. se olisi hyvä vaan että se olisi laillista että kaikki sitä haluavat voivat sitä ostaa ja rentoutua. sE EI TARKOITA ETTÄ HASISTA VIHAAVAN TARVITSISI SITÄ OSTAA JA POLTTAA. HE VOIVAT PYSYÄ TUPAKASSA . Hasis ei koukuta eli nisti hatsin polttajasta on aika tiukasti sanottu... niin että suosittelisin ihan vaan olemaan hiljaa siellä saatana. Ja oletko ajatellut kuinka paljon järjestäytynyt rikollisuus häviäisi kun kaikki voivat ostaa sitä Tietystä paikasta ja kuinka paljon valtio nettoisi kun hasiksen pimeä myynti loppuisi. Se että se on kiellettyä ei vähennä yhtään sen käyttöä. päin vastoin diilerit tienaavat isoja rahoja siitä koska suomen valtio on perseestä ja sinä vieläkin syvemmältä... kerro ihmeessä jos sinulla on vielä jotain sanottavaa hasiksen polttoon itse ainakin dikkaan ja frendit.. et PAINU VITTUUN KUSIPÄÄ

Anonyymi

#27 "äly hoi"

25.10.2009 19:42

Jaa-a, te jotka ette ikinä ole kokeilleet vaan lukeneen hiki/wiki -pediasta hasiksesta ja kannabiksesta, pyydän, älkää "keskustelko", että pilvessä olet lentävä pingviini tms. nimittäin hasiksella sattuu olemaan samat vaikutukset kuin alkoholilla ja kovalla käytöllä pientä "pilveä" havaittavissa, mutta et kummallakaan noista aineista lentäviä delfiinejä tai yksisarvisia näe, vaan LSD-llä. Olen molempia kokeillut/käyttänyt ulkomailla.

#28 Re:

02.09.2010 20:21

#3: Valtteri Hjelm -

Mihin perustat väitteesi ja millä perusteella levität pelkoa ja propagandaa? Kun yrität puhua joukolle, kusettaminen ei välttämättä ole se paras vaihtoehto.

Oikeutta ihmisille

#29 Kannatetaan

12.03.2011 19:12

Kannatan adressia jo pelkästään sen vuoksi, että mielestäni ihminen saa tehdä itselleen mitä tahansa, kunhan se ei loukkaa muita ihmisiä tai heidän oikeuksiaan. Omahan se ruumis on eikä kenenkään muun, ja kaikki mahdolliset haitat joita päihteistä tulee kohdistuvat vain omaan ruumiiseen. Ei minulla muuta.
Ilmari
Vieras

#30 Kuka päättää minun terveydestä!minä vai joku jolle kipu on tuntematon tekijä?

26.04.2012 23:03

Minun joka sairastan vaikeata ja kivuliasta reumaa,on ne muutamat kerrat kun olen päässyt hatsit vetämää on jotain niin uskomatonta,päästä kivuista eroon edes hetkeksi.Syön ja olen syönyt n.15 vuotta vahvoja kipulääkkeitä,opiaatteja siis.Määrät on tällä hetkellä sellaisia että lääkärit ei voi suurentaa annoksia,lääkintähallituksen ja Kelan päätöksellä kun katto on tullut vastaan.Nyt joudun makaamaan useita viikkoja,syksyisin ja talvisin kun reuma on pahemmin aktiivinen.Nyt olen pyytämässä lääkäreiltäni jotka ovat tämän maan johtavia alallaan,kirjoittamaan lääke-kanabisreseptin,se riittääkö heillä siihen rohkeutta,kun kannabis reseptien kirjoittajat on laitettu luupin alle,niin kuin he eivät tietäisi potilaittensa parasta.Kaiken näköisiä mömmöjä kirjoitellaan joista ei ole edes pitkä aikavälin tietoja,itsekkin olen ollut nämä vuodet koekaniinina,hoitosuunnitelma tehdään kerran puolessa vuodessa ja jos lääkkeet ei toimi niin mennään puolivuotta ennen kuin niitä taas vaihdetaan johonkin josta ei tiedetä yhtään enempää kuin edellisestäkään.jaksan jotenkin ymmärtää niitä jotka kauhistelee marihuanaa tai kannabista,ainakin jos niitä kaupataan rikollis organisaatioiden kautta ja tuella.Näinhän ei tarvitsisi olla jos aineen saisi apteekin kautta reseptillä.No jos ei lääkäreiltä heru reseptiä niin ei kai auta muuta kun alkaa rikolliseksi ja kasvattaa aine omaan käyttöön,näiden kipuja kanssa en enää halua elää.Elämän laatu,toisille se on itsestään selvyys,minä joudun anomaan ja rukoilemaan että sitä minulle annetaan.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

27.04.2012 01:25

#32 Re:

01.07.2012 15:41

#15: tomi oikari -

eiköhän kannabiksella ole pidemmät perinteet kun on todisteita sen käytöstä 10000 vuoden ajalta