TUEN ILMAUS PÄIVI RÄSÄSELLE!

TUEN ILMAUS PÄIVI RÄSÄSELLE! / Tiedotteet / LEVITÄ TIETOA: Päivi Räsänen poliisikuulusteluihin ”Enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmistä”! / Kommentit

Vieras

30.10.2019 20:29

KD- toiminta on kaksinaamaista hommaa. Päivi Räsänen julistaa kristillisen heteroavioliiton ja Jumalan tahdon mukaista seksielämää ja kaikki muu sukupuoliyhdyntä, avioliiton ulkopuolinen seksi, on syntiä. Samaan aikaan KD- nuoret esittävät vauvarahaa, mutta myös ilmaisia e- välineitä kaikille Suomen nuorille alkaen 16- vuotiaista. Olemme Jumalan vihan alla ja kohta Jumalan KURITTAVA, ruoska, Venäjän armeija, sivaltaa. Suomen sotavuosien 1939-1945 uhriluku kaatuneina ja haavoittuneina oli n. 200 000. Seuraavan sodan jälkeen se lienee 1,3 miljoonaa. Suurin syy ja synti, joka sytyttää Jumalan vihan hehkun on haureus, johon myös kristityn nimeä väärinkäyttävät KD- poliitikot osaksi jopa yllyttävät. Oman vakavan lisän tähän tuo eduskunta ja presidentti, jotka ovat päättäneet ja hyväksyneet spn- avioliittolain ja myös kirkon johto, joka ei julista parannusta haureuden synnistä. Nyt ei enää tarvita Mainilan laukauksia, vaan iskanderit lentävät milloin tahansa. Menkää polvillenne uskovaiset ja alkakaa rukoilla armoa Herralta Suomen ja sen kansan puolesta. Jeesus, armahda meitä!

Vieras

31.10.2019 05:31

En ole huomannut yhdenkään poliitikon asettuvan tukemaan Päivi Räsästä . Ei edes omat KD : laiset . Onko ihmisistä tullut pelkureita. Kun olen ottanut kantaa Päivin puolesta somessa, niin ainoastaan ateistit tulevat kommentoimaan vastustaen Raamatunsanaa. Ihmettelen sitä, etteivät ihmiset ole huolissaan sananvapaudesta, jota vihervasemmistolaisen politiikan aatteilla alas ajetaan. Myös kristityt on kansanryhmä, jotka ovat joutuneet vihapuheen kohteeksi Suomessa . Muistetaan Päiviä rukouksin perjantaina, kun hän on kuulusteltavana.
87v.

#3 Re: "niin ainoastaan ateistit tulevat kommentoimaan vastustaen Raamatunsanaa."

23.11.2019 12:36

#2: -

en ole ateisti, mutta hirveen vaikea uskoa muuhun elämään kuin maanpuoleiseen ja kun haudataan niin elämä loppuu.

kukaan ei kai koskaan ole eds yrittänyt kertoa mitään faktaa muusta elämästä,

siitä muuta elämää käytetään vain peloittemena.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…