Valtakunnansyyttäjä Raija Toiviainen asetettava syytteeseen uskonnonvapauden kieltämisestä sekä valehtelemisesta / Tiedotteet / Tiedoite 11.3.-20 / Kommentit

Vieras

11.03.2020 10:21

Tittelistä viis.Kirkko on jo pidemmän aikaa eksynyt polulta.Tai sanotaan kirkon "väki".Olisi syytä katsoa peiliin ketkä ovat uskon mukaan eläviä.Raamattu auki ja lukemaan.Onko ne Räsäsen sanoja?Toimiiko kirkko johon luterilaiset vielä maksavat veroa luterilaisten parhaaksi?Olisiko syytä lopettaa kaikilta kirkollisvero ja kirkko jatkaisi kolehtien kanssa kirkonväen palkat ym.Sehän on kutsumusammatti.
Vielä luterilainen

#2 Re:

11.03.2020 10:23

#1: -

Vieras

13.03.2020 20:21

[YK:n ihmisoikeuksien yleismaailmallinen julistus, 18. artikla]Jokaisella ihmisellä on ajatuksen, omantunnon ja uskonnon vapaus; tämä oikeus sisältää vapauden uskonnon tai vakaumuksen vaihtamiseen sekä uskonnon tai vakaumuksen julistamiseen yksin tai yhdessä toisten kanssa, sekä julkisesti että yksityisesti, opettamalla sekä harjoittamalla hartautta ja uskonnollisia menoja.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…