Miss Mix alas, Mix takaisin!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Miss Mix alas, Mix takaisin!.

jenna pietarinen
mikkeli

31.12.2006 22:31

kyl se entinen mix oli kaks kertaa parempi ku tää nykynen..miks viel sana miss siin edes?voi vittu miten lapsellista toivon et nimi muutetaa entiseen muotoon mahd.pian.
Pinja Nurmisto
Espoo

06.01.2007 11:16

Halusin joskus aikoinani tilata Mixin, mutta se sitten jäi. Nyt tuli mainoksena Miss Mixin uusin numero ja hyi saakutti, minkälainen Pissis-lehti. En ikinä tilaisi, alkuperäinen oli kiinnostava ja vaikutti hyvältä.
tanja johanna inkiläinen
porvoo

07.01.2007 06:54

Mihin kuvittelette nykynuorison joutuvan, kun viimeisistäkin nuorten lehdistä tehdään muoti-meikki-yms. -lehtiä?! Sitä vaan kyllä jaksetaan päivitellä; että "nykyään ihmisiä syrjitään jo pelkän pukeutumisen vuoksi" Kukaan vain ei keksi syytä. Syy on trendi-lehdet, julkkikset (Paris Hilton jne.) ja ystäväpiiri.
Ostakaa sitten vaikka elämäksenne neljällä eurolla lehti täynnä soopaa, minä ostan sillä neljällä eurolla pussin rasvaisia sipsejä ja lihon katsoen telkkaria. Huomattavasti kehittävämpää tekemistä, telkkarista voi joskus jopa tulla jotakin mielenkiintoista ja sivistävää!!!!!! vanha mix takas, en paljoa lukenut, mutta hyvä kuva jäi jokaisesta numerosta.
Mutsi tilas demin ja ihan todella säikähdin kuinka se on muuttunut, Täyttä sontaa koko roska. Ainut järkevä kohta on oli runo-palsta!
huh!
Ida Männistö
Aura

16.05.2007 16:57

Must se edellinenkin Mix oli melkosta sontaa. :D kirkkaita värejä ja lyhyitä juorujuttuja ja sen sellaista... Mutta tää miss mix oli kyllä vielä pahempi, järkyttävää materiaalia...
Reeta Jalonen
Hyvinkää

#5 I agree!

20.02.2008 19:12

naurettavaa tollanen muutos... ootteko muuten huomannu, et lähes kaikki nuorten lehdet, esim. suosikki ja entinen mix on lähes kokonaan tytöille suunnattuja lehtiä. joka toisella sivulla lukee "Uudet syysmeikit" tai "kevään pirteät mallistot" ja sit on kuvii niistä langanlaihoista malleista, nii kyllähän siinä tulee paha mieli nuorille katella kauniita ja laihoja ihmisiä, vielä hienoissa vaatteissa! ja sit viel nää nykyajan julkkikset. voi jumalauta! voisivat järjestää sellasen järjestön ku "Läskit kunniaan!!" tms.
hermothan tässä menee.
Kirsi Kiipeli
Raahe

14.07.2008 01:26

Suosikki on kyllä ihan tytöille sekä pojille suunnattu, itse aloin tilaamaan sitä Mixin tilalle.

Oli kyllä järkyttävää huomata, että yhtäkkiä kuukausittain tulevan mixin tilalle tuleekin miss mix. Luulin, että se on vain kokeilujuttu tai erikoisnumero ja seuraavalla kerralla palataan taas normaaliin meininkiin, mutta ei.

En kyllä tiedä, että alkavatko ne enää sitä vaihtamaan takaisin vaikka paljon nimiä tulisikin. Miss Mixinähän se nyt kuitenkin itseään kovin mainostaa.
Devil Angel

18.12.2009 20:53