UFF:n myymälälle jatkotilat Kauppakeskus Duo:ssa Hervannassa

UFF:n myymälälle jatkotilat Kauppakeskus Duo:ssa Hervannassa / Tiedotteet / UFF:n myymälälle jatkotilat Kauppakeskus Duo:ssa Hervannassa / Kommentit

#1 UFF Hervanta

20.10.2020 18:05

Kyllä pitää olla järkeä nyt tässä toiminnassa. Hyvä me!! Merja Tiilikainen

Airi

#2 Re: UFF Hervanta

20.10.2020 20:05

#1: - UFF Hervanta

Olen vähävaraisena löytänyt UFF. n  valikoimasta kaiken mitä tarvitsen. Olisi todella sääli menettää se palvelu. Ihanaa että löytyi samaa mieltä olevia ystäviä.

20.10.2020 20:59

Kiitos Anja Nummela, olet tehnyt suuremmoisen työn. Olen taas käymässä Tamperella ja tietysti Hervannassa. Piti tulla vasta 5-8.11.2020 mutta sitten en ehtisi UFF.iin enää,joten päätin aikaistaa tuloani. Toivottavasti tämä työsi palkitaan ja meidät asiakkaat noteerataan sillä että UFF saa yläkerrasta tai jostakin Duossa vastaavat tilat. Hyvää katkoa Sinulle🌹, asialle ja UFFille.
Katri

21.10.2020 01:20

Lämpimät kiitokset Anja kun lähdit tekemään tämän. Ja äärettömän suuri kiitos myös jokaiselle joka allekirjoitti tämän, se merkitsi meille kyseisen myymälän henkilökunnalle todella paljon. Tiesin että meidän asiakaskunta välittää meistä mutta se kuinka paljon, tuli yllätykseksi kaikille. Kiitos.

#5 Lindforsinkadulla

23.10.2020 14:03

Lindforsinkadulla on 2 kirppistä, toinen on Pelastusarmeijan. Menkää sinne.