VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re:
Siinä kuule loppuu susi pelot, ku minun koiriini kiinni käy, asetta en käytä, mutta menee hermot siinä vaiheessa. Pelko on vaan koirien takia, mutta jos suden nään ja ilman asetta metsässä liikun niin en varmana koiriani jätä. Minun koiriini eivät koske, jos lähettyvilläni ovat.
Re: Sivarille lissabonista
#3020: Pohjanmaa - Sivarille lissabonista
Matruusi Pohjaanvaan, minulla on hyvã kaveri Rovaniemestã joka oli Ali-Luutnantti Pohjanmaalla 1984-85.
Sivareille kaikki kunnia, mutta en ole yksi heistã. Olen vihreã ainostaa siinã muodossa, ettã ajan luonnon ja varsinkin elãinten asiaa.
Metsãstãjãn kuolema on minulle onnellinen uutinen.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: KÃYTTI SAMAA NIMIMERKIÃ
Re: Parahin Lissabonin vänrikki
#3022: Psykologi - Parahin Lissabonin vänrikki
Heippa junttivaaran ruunkkari, pelkuri(ja jos sut saisin vastaani niin saisit kunnolla traumoja).
Tiedãn aika hyvin, ettã mitkããn sanat eivãt muuta teidãn paaskaanhaudottujen metsãstãjien aivoja.
Sinulle ehodotan syvãã penetraatio "anal-yysiã", viitaten seuraavaan kommenttisi:
"Nykytieteen aivokuvaustekniikoilla ja tutkimuksilla kyllä pystyttäisiin analyysia syventämään, mutta tämä olisi mahdollista vain tahdosta riippumattomassa hoidossa, mihin pääsy (ei siis joutuminen) kyllä olisi nyt tärkeää".
Re: Re:
#3031: VÃNRIKKI LISSABONISTA - Re:
Tulix sulla jo lõysãt housuihin kun kohta pããsen ulos. Katsos vãhãn ympãrilles kun meet mettããn raiskaamaan ja lahtaamaan seuraavan kerran. Saattaa olla minã seuraavan kummuntakana, enkã ole ystãvãllinen.
Re:
Allekirjoitan, nãin on. Ikuinen hãpeã metsãstãjille. Itku ja hampaiden kiristys on heidãn tuomionsa.
vänskältä kajahtaa
Re: vänskältä kajahtaa
Tãmã on sama kuin jos ryssã olisi suomen haltija ja niiden huvi olisi mennã mehtããn ampumaan suomalaisia. Ymmãrrãtkõ pelkuri ??.
Re: Re: vänskältä kajahtaa
#3036: VÃNRIKKI LISSABONISTA - Re: vänskältä kajahtaa
Siis kysymys on pihasusista ja luonnottomasti käyttäytyvistä susista, ei siis siitä, että mennään susipopulaation hävittämistalkoisiin kautta Suomenniemen. Tämä käy tarkkaavaiselle ja suomen kieltä ymmärtävälle lukijalle selville, kun perehtyy aiheesta laadittuun adressiin.
Toisekseen jos suomalainen pakkaa väkisin ryssän pihapiiriin, niin hengenhän ne meiltä vievät, tästä pitäisi vänrikilläkin olla kokemusta, jos historiaa tuntee. Samoin jos ryssä pakkaa väkisin kotikonnuillemme, niin sama kohtalo on heilläkin riskinä. Tämä on siis luonnollista käyttäytymistä, minkä vuoksi tässä asiassa pitäisi susaien suhteen menetellä toisin ja minkä vuoksi vänrikin on niin vaikea tällaista käsittää?
Re:
Opettelehan sinä ny kirjoittamaan ensin, ennen kun tänne alat..:))
Re: Re: Re:
#3033: VÃNRIKKI LISSABONISTA - Re: Re:
oot kyllä vänskä sen olonen että sun kannattaa enemmän pelätä erämiehiä kun meijän sinua
Re:
sellainen asia johon sinä et pysty. (enkä nyt siis puhu haluamisesta)
Re:
MITÄ ASIAA? Suunsoittoa ja suoraa v*****lua mukaanluettuna ihmisen alapään elimet. Sika on sika ja tuon kehujat ovat samasta pahnueesta!
Re:
suomi synonyymi kirja näppiksen viereen ja kenellä tahansa on laaja sanavarasto
Eläinten asialla
| This discussion has been closed. |
Re:
#3025: ja muka rohkeita -
Taidat olla käsittänyt pikkaisen väärin. Minä olen 21-vuotias nainen pohjanmaalta, omistan 2 ajokoiraa, metsästys on meidän yhteinen harrastus. Elämässä pahin pelkoni on se että koirani tapetaan, että susi raatelee ne minun silmieni edessä. Susia en pelkää, mutta aina ei kerkeä väliin, liian usein ei kerkeä ja koira jo kuollu. Olen kuullut tapauksia, jossa omistaja on kerenny väliin, mutta harvemmin niin käy. En tiedä välittääkö kukaan koiristaan, mutta minulle ne ovat tärkeimpiä ja en tahtoisi viedä niiltä metsästys retkiä, raitista ilmaa, liikuntaa ja onnellisuutta.
Oletteko nähneet ajokoiran metsästysreissun jälkeen? Väsyneenä, mutta ylpeänä ja onnellisena. Varsinkin, jos saalista on saatu niin koira on ylpeä ajostaan, tietysti koiralle annetaan saaliista parhaat palat. Ajokoiran paikka on metsässä netsästämässä.
Mielestäni eläinten määrä täytyy olla tasapainossa. Hirvilupia on annettu mielestäni liikaa ja susilupia liian vähän. Salametsästystä en kannata. Se on väärin, että eteläsuomalaiset Kommentoivat tänne tietämättä susista muuta kuin asiota teoriassa. Hei, teoria on teoriaa.
TV idea on todella hyvä. nyt toimintaa, tämä on vietävä läpi. :)