Kuvataide kateissa Helsingin Sanomissa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kuvataide kateissa Helsingin Sanomissa.

nicholas fränti
kauniainen

23.01.2007 15:36

Helsingin Sanomilla on aika moni asia hukassa. Kulttuuri sivuja on karsittu rankalla kädellä ja lisätty kotimaata ja talous sivuja. Helsingin Sanomat on menettämässä otettaan ja varsinkin nuoret lukijat ovat katoamassa. Internet on tulevaisuus ja sinne voisi perustaa erilaisia kuvataide julkaisuja.
Pirkko Holmberg
Vantaa

27.01.2007 14:02

Lopetin itse Helsingin sanomien sunnuntaitilauksen, sillä kulttuurisivut alkoivat muistuttaa erehdyttävästi kirjallisuuspalstaa. Kuvataiteesta kiinnostuneelle ihmiselle lehden tilauksesta ei ollut enää kuin lähinnä surua ja mielipahaa. Olen kuitenkin rehellisesti sanottuna hieman epäileväinen sen suhteen, että pönöttävä ja urautunut Hesari pystyisi nykyisillä keinoillaan korjaamaan tekemänsä virheet. Missä ovat hyvät kirjoittajat ja heille annettu palstatila? Kenen arvoasetelmia nykyinen tilanne kuvastaa?

Netissä lienee tosiaankin tulevaisuus, ja siellä ON jo useitakin kuvataidetta käsitteleviä julkaisuja. Voivatko toisaalta tavallisen kansalaisen tiedonhakutottumukset muuttua niin nopeasti? Mistä saisi tietoa uusista foorumeista?