Maunulan, Paloheinän ja Pihlajamäen terveysasemien puolesta

Maunulan, Paloheinän ja Pihlajamäen terveysasemien puolesta / Tiedotteet / Tervetuloa keskustelutilaisuuksiin Pihlajamäen, Paloheinän ja Maunulan terveysasemien tulevaisuudesta / Kommentit

Elisa V.

#1 Pienet asemat jatkoon

19.10.2022 17:41

Ehdottomasti pienten asemien puolesta! Autottomien ja sairaiden, lapsiperheiden sekä vaikeasti liikkuvien on paljon helpompi asioida lähellä sijaitsevalla terveysasemalla kuin matkustaa kahdella bussilla isolle asemalle ja samalla tartuttaa ulkopuolisia vielä matkalla. Pienillä asemilla palvelu toimii joustavasti ja nopeasti ilman suurempia jonoja, työntekijät viihtyvät, työyhteisössä ovat tuttuja toisilleen ja asiakkaatkin voivat olla ennalta tuttuja. Potilaan hoito toimii paremmin, kun ei tarvitse alusta saakka aina perehtyä ja tietää tilanteen, seuranta helpottuu, kun ei ole aina uudet työntekijät. Isoilla asemilla on nähty toimimattomuus jo Kalasataman ja Myllypuron kohdalla ja jo Malminkin kokoinen terveysasema kärsii jonoista. Toivottavasti päättäjät otatte asukkaat huomioon tässä.

Awa

#2 Re: Pienet asemat jatkoon

18.12.2022 19:47

#1: Elisa V. - Pienet asemat jatkoon

Pienten asemien puolesta olen itsekin. Hoito on tehokkaampaa ja yksilöllistä. Nyt on jo nähty suurten asemien toimimattomuus

Vieras

21.12.2022 04:39

Toivottavasti tuo mastrofonttisuunnitelma toimenpide ei toteudu. Meillä on täällä Pakilassa loistava terveysasema =Maunulan ta, joka palvelee meitä juurikin oikealla tavalla, omalääkäritkin onneksemme edelleen. Tätä lähijärjestelmää ei saa tuhota! Toki talo tarvitsee saneerausta, siihen voisi satsata! Marja Tikka, näillä huudeilla vuodesta 1986 asunnut

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…