Tammirinteen uhanalainen metsä säilytettävä virkistysalueena

Tammirinteen uhanalainen metsä säilytettävä virkistysalueena / Tiedotteet / TÄRKEÄ MIELENOSOITUS Tammirinteen metsän puolesta huomenna 23.1. klo 16 / Kommentit

22.01.2023 20:20

Metsien ja soiden ennallistamista maaseudulla pyrittään toteuttamaaan, Kaupungeissa viimeiset säilyneet rippeet lähimetsistä ja virkistysalueista halutaan tuhota. Jostain syystä juuri parhaisiin luonnontilaisiin pikku läntteihinkin halutaan rakentaa milloin mikäkin lätkä-, tai urheiluhalli ym., mitä ilman pieni joukko lajin harrastajia on kovasti kärsinyt, jne. ..eikä voida mihinkään muualle rakentaa..jne. Aina löytyy syitä juuri se paras jäljellä oleva luonnontilainen palanen hävittää. T. Päivi Huttunen

23.01.2023 10:47

Ikävä kuulla, ettei Kaupunginhallituksessa ymmärretä lähiluonnon merkitystä ja huomioi asukkaiden kantoja. Kannattaa yrittää asiaa nostaa vielä esille paikallislehdissä ja vedota valtuutoryhmiin erikseen. Ainakin Vihreiden ja Vasemmistoliiton edustajien luulisi teitä kuuntelevan, mutta muissakin puolueissa voisi löytyä ymmärrystä. Luonnon monimuotoisuus, ilmastonmuutoksen torjunta ja asukkaiden henkinen hyvinvointi ja liikunnan ylläpito, toivottavasti Jyväksylässä ymmärrettäisiin niitäkin arvoja. Asun itse Turussa mutta allekirjoitin adressinne. Luontoa pitää puolustaa kaikkialla, kaikkien puolesta. Yst. terveisin, Sirpa Reinikainen

06.09.2023 12:13

Hei. Mutta eikös kaavasuunnitelma kaatunut jo kertaalleen joskus viimetalvena ?

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…