Pitkäkatu 25:n kulttuurimiljöö kuuluu kaupunkilaisille

Pitkäkatu 25:n kulttuurimiljöö kuuluu kaupunkilaisille / Tiedotteet / Pitkäkatu 25 asemakaavamuistutukset jätettävä viimeistään 16.2.2023 / Kommentit

Vieras

13.02.2023 19:32

Jotain vanhaa pitää saada säilyttää. Jyväskylässä jatkunut jo monia vuosikymmeniä kulttuurimaisemien tuho ! Aluehan liittyy Mäki-Matin vanhaan kaavaan, miksi se pitää rikkoa Eikä jokaista vapaata neliötä pidä täyttää uusilla rakennuksilla. Uskomatonta, että joku on tällaista alkanut tosissaan suunnittelemaan.

Vieras

14.02.2023 04:49

Kiitos, että pidät vireillä tätä tärkeää asiaa; Pitkäkatu 25 ja sen ympäristö on kaunis ja iloa tuottava miljöö, jonka pitäisi säilyä nykyisessä muodossa! t.Marja Oksanen - Hatia
Marjaana Niskanen
Adressin tekijä

#3 Re:

11.05.2023 19:29

#2: -

Kiitos kommentista ja asian puolesta puhumisesta Marja! Me koemme hyvin vahvasti, että tämän alueen potentiaalia ei tule tuhota täydennysrakentamisella ja tontin yksityistämisellä. Harmi, ettei kaupungin puolesta ole haluttu lähteä suunnittelun aikana edes selvittämään mitään muita vaihtoehtoja alueen kehittämiseksi. Ensi viikolla asia on kaupunginhallituksen käsittelyssä (15.5.2023). Esityslista kokoukseen löytyy adressin uusimmasta tiedotteesta (tiedote nro 4).

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…