Hikipedia pois netistä!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Hikipedia pois netistä!.

Martti Vainaa
Kotka

#201 Ei hikissä oo mitää pahaa

Jos joku luulee et hikipedias on jotaa pahaa, nii ei vaa mee sinne!!!
On nyt nii vaikeeta, tai ei ehkä, mut kuitenki, täytyy olla aika sokee, eksyy hikipediaan wikipedian sijast...
Kannattaa kattoo Chuck Norrisista, tai macgyverist.
Joni Harju
Längelmäki

Niin jos joku ny ei tiedä nii hikipedia ei oo edes suomalainen sivusto.
anttoni maapuro
ylöjärvi

#203 juuri näin

se on toi lukutaito joka kannatais osata ennenkun opettaja päästää pois 1 luokalta.
Itachi Uchiha
Konoha

#204 Ei jumal...

Oikeesti tän adressin kirjottaja on joku tosikko 4v. kakara. jos kerron sulle et murhasin Uchiha suvun ni uskotko? Ja jos ei osaa kirjottaa wikipedia ni sit kannattaa pyytää äitiä apuun.
Itachi Uchiha
Konoha

#205 hah

öysin tälläsen hikipediasta otsikolla kissa:Tämä artikkeli on poistettu adressit.comin vetoomuksella. Joten aivan turhaan jatkat lukemista. Tiedämme, ettet tottelisi, jos täältä Hikipediasta sanottaisiin sinulle, ettei sivua enää ole, eikä sitä siksi saa enää lukea. Lue pois. (sitä ei oikeesti poistettu se on siel viel)
Elmeri Rotta-Roine
Ankkalinna

#206 Haistakaapa kuule vittu

Hikipedia se on ja pysyy, perkele.
Elmeri Rotta-Roine
Ankkalinna

#207 No nyt puhutaan asiaa

Elmeri Rotta-Roine on kyllä harvinaisen oikeessa, kuka sitten lieneekään.
Hikipedia on kyllä hienoin paikka missä on koskaan kävässyt, heti kakosen jälkeen.

jari ahola
tuusula

#209 ..

hikipedia on paras..
Janne Pirilä

#210 Järki käteen

Eli siis tämän adressin perustaja haluaa poistaa Hikipedian, koska siellä saattaa sisältää lapsia kauhistuttavaa materiaalia, eli väärää tietoa? Internetissä on triljoona sivua, jotka saattavat kauhistuttaa 3-vuotiaita lapsia jotka selaavat nettiä? Ensinnäkin netissä on muutakin lapsia kauhistuttavaa materiaaliakin kuin väärä tieto ja huumori. Toiseksi, 3-vuotiaat lapset osaavat harvemmin lukea tai edes avatata tietokonetta. Yli 3-vuotiaat osaavat erottaa H:n W:stä ja väärän tiedon oikeasta. Kolmanneksi, vaikka saisitte tänne miljoona allekirjoitusta (jota ette saa), Hikipedia ei lähtisi minnekkään.

Intenet g0d

#212 ?

Ehkäpä kannattais opettaa niille äidin pikku kullanmussuille että kaikki netistä luettava ei ole faktaa.
wow rulez
wowila

#213 ei helvetti

tein jo tänne acon mut unohdin salasanan. acco oli Itachi_uchiha. tein nää kaks accoo iha vaan tän adressin vuaks. siis ihan oikeesti ette saa hikipediaa pois netistä vaikka liittoutuisitte USA:N, Japanin sekä kiinan kannsa. jos on niin hinku päästä tuhoamaan sivuja niin kirjottakaa adressi vaikka arcaden tuhoamiseen. jos kyseinen lapsi joka tämän adressin on tehnyt on liian nuori nettiin niin sitten ei kannata käyttää nettiä. taidan "edistää" hikipedian tuhoamista lisäämällä pari kekkastua nimee, kun ei siitä mitään tapahdu.

Kuvateksti-> Adressit.comin ylpeä käyttäjä valmiina luovuttamaan Irakin sodan välitöntä lopettamista vaativan adressin George W. Bushille. [hikipedia]

Internet-adressien yhteiskunnallista tehoa ei voi kiistää, jos haluaa julkisesti osoittaa sinisilmäisyytensä. Seuraavassa adressien avulla saavutettuja taloudellisia, rakenteellisia sekä myöskin turhia mullistuksia:

Adressien ansiosta päättyneet sodat
.

Tv-sarjat, joiden tuotantoa jatkettiin painostuksen ansiosta

Konkurssiin boikotuidut ylikansalliset suuryritykset

.

Huumausaineet, joiden laillisuus muuttui Internet-adressien avulla

Internet-sivut, jotka on poistettu

.

Maat, joissa hallitus anoi eroa saatuaan Internet-yhteisöltä epäluottamuksen
.

Adressien avulla vaiennetut pääministerien entiset naisystävät
Adressien johdosta eronneet viestintäministerit

wow rulez
wowila

#214 Ainiin

Voisitko jo lopettaa tuon varsin hupsun sönkkäämisen ja tajuta että olet narkkari. Narkkari ei vaan tajua olevansa narkkari. Kaikki Hikipedian aktiivikäyttäjät ovat narkkareita. Narkkari narkkaa yksin. Sinulla ja muilla Hikipediassa värkkäävillä ei ole mitään tekemistä, ystäviä, perhettä jne. Olette yksin ja narkkaatte vaan. Elämä on raakaa.
Mitä sä muuten narkkaat? Suositko heroiinia Hikipedian ohella?
Tellervo Kuikkala

Jaa että hikipedian käyttäjät narkkareita? Haista sinä paska itte oon 13v poika ja käytän hikipediaa jos ärsyttää kyseinen sivu niin lääke on yksinkertainen: älä mene sinne. helvetin huumorintajuttomat paskiaiset...

kaikki jotka ovat kanssani samaa mieltä kahvee ja pulloo Hikipedian salaisessa bunkkerissa, jossa hauskuuttajat taukoamatta kirjoittavat hassuja juttuija ja taistelevat huumoorintajuttomia paskiaisia* vastaan.

*= adressit.com, käyttäjät
joku jokunen
karkkila

#215 No huhhuh!

Ensinnäkin hikipedia ei ole kotimainen. Eikä hikipediaan tarvitse mennä, jos sitä noin kauheasti karsastaa. Hikipedia on vain pilalla maustettu ''fakta sivu''. Takaan, että täysin harmiton. Muttta esim. Paris Hiltonista kyllä on aivan fakta tiedot.

Julius Erskunen
Turku

#217 Hikipedia pois vain

Pois vaan. Sehän on tullut vaan entistäkin epäaktiivisemmaksi, siinä yksi syy sen poistamiseen... mutta se juttu että siellä on tekijänoikeusrikkomuksia, on vähintäänkin naurettava. ^ω^
juuso rantanen
helsinki

#218 Paska adressi

Hikipdia ei lähde minnekkään ääliöt. Ootteko ihan sekasin
Jorma Penttinen
karjalohja

#219 Internettiin ÄO raja.

Ei helv...kannattas tuhlaa aikaa johonki järkevämpään kuin netti addressien värkkäilyyn,tai tehdä niistä edes järkeviä.
Tuula Haila
Piikkiö

HIKIPEDIA POIS INTERNETISTÄ JA HETI!

Minäkin olen mennyt aivan sekaisin, kun olen joskus mennyt vahingossa Hikipediaan luullen sitä Wikipediaksi! Etsiessäni tietoa UKK:sta, ilmestyi eteeni sivu täynnä turhaa paskaa, enkä silloinkaan vielä tajunnut että se oli Hikipedia. Tein Wikipedialle tästä valituksen ja ne helsinginherrat vain tuhahtelivat halveksuen minulle, saatana! Äänestetään tuo paska siis nyt heti maanrakoon ja vieläkin alemmas!!
Hero Aasdas (Konginkangas, 2.3.2007 14:44)

Hyvä Herra, haluaisin vain ilmoittaa, että olette joko harvinaisen tietämätön tai teillä on hrvinaisen huono huumorintaju.

Ukk
Hikipedia
Ohjattu sivulta UKK
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Hikipedian checkUserthoughts-botti havaitsi, että et aivan tarkalleen tiennyt, mihin olet menossa. Voit joko sulkea tietokoneen tai hieman täsmentää, mitä ihmettä UKK:lla tarkoitat. Lukuisat vaihtoehdot ovat:

Urho Kaleva Kekkonen
Usein kysytyt kysymykset
UKK-menetelmä
Voit myös pudottaa yhden K:n pois ja mennä:

UK
Tämä on täsmennyssivu, jonne päädyit, kun kaadoit Hikipedian palvelimen. Yritä jotain muuta myöhemmin uudelleen.

Haettu osoitteesta http://hikipedia.info/wiki/Ukk
Luokka: Täsmennyssivut

tälläisen sivuun päädyit kun hait tietoa UKK:sta, ja jos et tajunnut tässä vaiheessa että tämä on vääränlaista niin johan on!

eelis meronen
lahti

#222 kk

taas joku kukkahattu täti tänki tehny
Marko Viitanen
Petäjävesi

Eiköhän jokainen osaa itse päättää missä sivuilla käy... ihan turhia tämmöset adressit. Hikipediassa on joissakin teksteissä jopa oikeaa asiaa.
jukka palmu
palmumaa

Hikipediassa kaikki fakta on vaan sanottu suoraan :D
Roope Ankka 10v

#225 dhdhdh

#224: jukka palmu -

Hikipedia on täynnä faktaa!

Typerät kukkahattutädit..

Kommentoi adressia