Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta
Ota yhteyttä adressin tekijään
Politiikan piirisarja
Kun media revittelee vaikkapa yksittäisellä rikoksella niin heti joku ministeri on esittämässä lainmuutosta. Populistinen pauhaaminen on romahduttanut politiikan nettikeskustelujen tasolle.
Kauheinta Räsäsen viimeisimmässä "avauksessa" on, että anniskeluasiat eivät edes kuulu hänen hallinnonalalleen. No, siellä STM:ssä Guziniina-Richardsson pistää vielä paremmaksi. Sääliksi käy virkamiehiä ja avustajia.
Anna
Itse kunnioitan Päivi Räsästä niin henkilönä kuin poliitikkonakin. Toivonkin, että nämä nimimerkkiensä taakse piiloutuvat, itseään varmasti aivan mahdottoman rohkeina ja cooleina pitävät henkilöt opettelisivat käyttäytymään niin, että heidät voisi joku ottaa vakavastikin.
Re:
Hesassa 600 ravintolaa, joista 100 auki neljään. Poliiseilla täysmiehitys vain 02-06 välisenä aikana. Ei millään valtiolla ole varaa tähän viihdesirkukseen. Minusta yökerhot pitäisi laittaa maaseudulle jossa ja ne itse vastaisivat järjestyksestä. Aamulla ruumisauto vaan paikalle ja ambulanssi jos ne totee että joku vielä kituu.
Huoh
Olisi kiva kuulla että mihin tietoon ja logiikkaan tämä "haittoja vähentävä" ajatus perustuu..
Niin ja itse tosiaan vastustan sen takia että se rajoittaa ihmisten oikeuksia.
Ei ole mitenkään oikeutettua perustella jotain sillä ettei itse siitä pidä.
Se on fasismia kieltää toisia tekemästä jotain mitä ei itse harrasta, varsinkin
jos ja kun se ei palvele myöskään yhteisön etuja millään tavalla.
Eikös haitat vähenis kun kielletään kaikki päihteet kokonaan,
kaikki väkivalta pelit, elokuvat, musiikki, vaarallinen urheilu ja pakotetaan
porukka kirkkoon asella joka sunnuntai. Tässä tilanteessa olisi Päivi Räsänen
varmaan hyvin onnellinen.. maailmahan olisi oikea paratiisi!
Luuleeko joku oikeasti että ihmiset juovat sitä viinaa sen takia että ravintola on neljään auki?!
On se kyllä kieltämättä vähän huvittavaa että tästä se tuntuu suurin metakka nousevan.
Mutta ehdottomasti allekirjoitan, vaikken alkoholista itse perustakkaan..
Lukemisen arvoista.
Päivi on järkinainen
Keksikää joku toinen leipäpuu.
Re:
Tuota, mistäs ainesosasta viinaan tulee se rähinä? Onko se jompi kumpi ohra vai sokeri? Voiko eläinten rehusta käyttää tällä logiikalla nimitystä rähinärehu?
aargh
Re: aargh
#1946: nippis - aargh
Ja te s***anan "kaikkitietävät" kehtaattekin sanoa minulle että olen alkoholin orja, joka pitää laittaa kuriin?!
No oothan nää. Justiisahan nää sannoit että juot tuopin tai kaksi. Ei sellaista voi suvaita, se on suvaitsematonta!!
| This discussion has been closed. |
Kai sina ymmärrät, että moiset työt pitää lopettaa kokonaan tästä maasta, koska ne ovat p*rkeleestä. Uskovat eivät moista suvaitse.