Pelastetaan galgot (espanjanvinttikoirat)

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pelastetaan galgot (espanjanvinttikoirat).


Vieras

#1

23.03.2012 15:28

Mihin adressi on tarkoitus lähettää?

Vieras

#2

23.03.2012 17:36

Ajattelin juuri samaa...Adressi tulisi "julki tuoda" sekä Suomessa että Espanjassa sillä tavalla, että kukaan ei voi sanoa, että ei ymmärtäisi asiaa. Ja pitäisi oikein VAATIA touhun lopettamista. Lainhan siihen pitäisi puuttua, mutta jonkun on ensin PIDETTÄVÄ ÄÄNTÄ! Kiitos adressin laatijalle ja mukana oleville.

Vieras

#3

24.03.2012 12:45

Ehdottomasti myös nämä kullanmurut ovat peastamisen arvoisia kuten kaikki eläimet <3

Vieras

#4

25.03.2012 02:13

What... Allekirjoitetaan adressi eli pelastetaan koirat.. Hm. Kaukana ollaan taas todellisuudesta.

Vieras

#5 Re: pelastaja

25.03.2012 11:20

#4: -

no ei niin hirveän kaukana....mulla on espanjasta nyt pelastettu viisi koiraa joista kaksi on galgoja) (ei ole mun maailmassa mitään ihanempaa) kaikillä järkyttävä kohtalo, yhtä on puukotettu ja asunu viisi vuotta kadulla, toista on tahallaan ajettu auton kanssa yli ja ammuttu sen jälkeen jalkaan. en sekuntiakaan vaihtais elämästäni pois sen jälkeen kun ensimäisen otin. nää antaa paljon enemmän kuin ostettu koira tai ylipäätään koira joka tulee hyvistä oloista

ET VOI PELASTAA KAIKKIA MAAILMAN KOIRIA MUTTA VOIT PELASTAA YHDEN KOIRAN KOKO MAAILMAN!!!!!!! ja se on paljon se!!!!!!!

*

#6

25.03.2012 13:40

Allekirjoitan toki tämän adressin, sillä Galgojen kohtalo on Espanjassa hirvittävä.
Itsekin olen adoptoinut koiran vaikeista oloista. Ihmettelen vain, että mikä tämän adressin tarkoitus on - yleensä allekirjoituksia kerätään siksi, että ne toimitetaan jollekin taholle, joka voi vaikuttaa asiaan.

Vieras

#7

27.03.2012 08:35

EU HERÄTYS!! Missä Espanjan eläinsuojelulaki??
Humanity

#8 EU HERÄÄ!

27.03.2012 08:38

Itselläni Espanjasta (Marbellan hienostoalueelta löytynyt pentu, sellaista elämää siellä) tuotu pieni JackRussel, jolta oli kylkiluu potkittu poikki. Maailman suloisin ja kiltein koira, ihanaa että sielä tuodaan pois koiria, mitä pystytään. Mikä Espanjalaisia vaivaa?? En aio todellakaan matkustaa ikinä sinne lomalle.
Häpeän olla ihminen

#9 Galgoille apua

27.03.2012 08:40

Galgot ovat mahtavia koiria, tämä toiminta on suuri rikos ihmiseltä eläimiä kohtaan:(


Vieras

#10

27.03.2012 09:58

Allekirjoitan toki tämän adressin, sillä Galgojen kohtalo on Espanjassa hirvittävä.
Itsekin olen adoptoinut koiran vaikeista oloista. Ihmettelen vain, että mikä tämän adressin tarkoitus on - yleensä allekirjoituksia kerätään siksi, että ne toimitetaan jollekin taholle, joka voi vaikuttaa asiaan.
Voisiko mahdollisesti tämän adressin toimittaa esim Espanjan suurlähetystölle, Espanjan matkailutoimistolle esim.?

Vieras

#11 Re:

27.03.2012 10:53

#4: -

Jenni allekirjoituksena aloitteentekijä, minä liitin Facebookiini. Kiva tietää vaikuttaako  adressin luonti.

JK

#12

27.03.2012 11:26

Lähetä viesti Espanjan turismiasioista vastaavalle ministerille sekä Espanjan Suomen suurlähettiläälle:
Lähetä viesti Espanjan Suomen suurlähettiläälle.

Espanjan suomen suurlähettiläs: D. Ricardo Zalacain, emb.helsinki@maec.es

Voit käyttää alla olevaa viestiä.

"I was horrified to learn about the suffering of Spanish greyhounds, or galgos and podencos in Spain. It is unacceptable that the dogs are subjected to this kind of barbaric fate. I am writing to You to inform you that I will not spend my tourist money in your country as long as these abuses are allowed to continue. I will also boycott all Spanish-made products unless this abominable practise will be stopped."
Jenni

#13 Re: Hei

06.04.2012 11:54

#12: JK -

Hei! kiitos paljon viestistäsi, laitan viestin menemään aika pian.

Jenni

#14 Re:

06.04.2012 11:56

#12: JK -

Jk pystytkö laittamaan osoitteen jos lähetän kirjeen ja tämän adressin?

mävain

#15

03.03.2013 10:23

Itse olen miettinyt että voisin adoptoida galgon. Mihin minun pitää ottaa yhteyttä?
en matkusta espanjaan!

#16 eläinrääkkäys

11.03.2013 15:06

eu.n pitäisi muuttaa lakia tai tekijät laitettaisiin kokeilemaan hirressä roikkumista ym.

Vieras

#17

21.03.2015 08:45

Siis mikä heillä on rääkkäyksen pointtina. .? Miksi eivät esim ammu niitä jos haluavat eroon...  liityykö johonkin perinteeseen tai uskontoon  ym.sairasta touhua...