Tillinmäen liittymä turvalliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tillinmäen liittymä turvalliseksi.

Tillis

#1 Liikenneympyrä

Hyvä adressi. Tuo kaavailtu liikenneympyrähän ei ole suunnitteilla tähän risteykseen vaan pohjoisemmaksi?

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

#3

Ehdottomasti liikennevalot turvaamaan ihmishenkiä ko. risteykseen.
Jari

#4 Re: Liikenneympyrä

#1: Tillis - Liikenneympyrä

Jep, liikenneympyrä tulee nyt rakenteilla olevan kevyen liikenteen sillan pohjoispuolelle. Nykyisen Tillinmäen risteyksen osalta kaupungilla on paletti vielä pahasti auki: Tillinmäen nykyinen liittymä joko poistuu (siirtyy mainittuun liikenneympyrään) tai jää nykyiselle paikalleen.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

#6 Re: Viesti nro 2

#2: -

Irrelevant, and can be deleted..

espoolainen

#7 Re: likennevaloista..

#3: -

Kauklahdenväylän pohjoisosalla Espoo toteutti liikennevalot jo pari vuotta sitten. Siellä kulkee arkivuorokaudessa kuitenkin noin 1000 autoa vähemmän kuin Tillinmäen liittymän ohitse. On korkea aika saada liikennevalot Tillinmäen liittymään heti!!

kk9

#8 Odotetaan

vaan koska ensimmäinen lapsi kuolee risteyksessä niin eiköhän valot tule pikavauhtia. Näin se ei pitäisi missään nimessä olla, mutta näin se menee esim. rautateiden tasoristeysturmissa.
Nyt Espoon päättäjillä järki käteen ja vauhdilla niin voitte nukkua yönne ilman tunnontuskia.
Tilapäiset liikennevalot

#9 Odotetaanko?

Liikennevalot voi toteuttaa tilapäisinäkin tarpeen niin vaatiessa. Sen näimme, kun Vuoriharjuntietä rakennettiin. Saman voisi tehdä jo nyt Tillintien ja Kauklahdenväylän sekä Tillinmäentien ja Kauklahdenväylän risteyksissä. Maksaneeko paljon? Turvallisuus ainakin paranisi homattavasti. Tilapäistenkin liikennevalojen pitäisi toimia luotettavasti. Vasta uhrit valitettavasti usein vauhdittavat turvallisuuden parantamista, mutta niiden "odottelu" on liian julmaa peliä.

#10

Myös kiertoympyrä voisi tulla kysymyksee, jos liikennevaloja ei järjestyne pikaisesti. Nykytilanne ei voi jatkua.

#11

Myös Ruukintien risteys on hyvin ruuhkainen ja hyvin vaarallinen.
MISSÄ LIIKENNE TURVALLISUUS !

#12 SUOMI ENSIN !

NIIN SIIN KÄY KU PÄÄSTETÄÄN NÉGRUT RATTIIN !

YRITTIVÄT MUNKI YLI AJAA KU YLITIN SUOJATIETÄ !

NUO VÍTUN KHAKII POPSIVAT AMFETAMIINISTI SOMPUT !

Kommentoi adressia