Starbucks Suomeen
Ota yhteyttä adressin tekijään
Kuluttaja hyötyy paljoltikin
Ensinnäkin Starbucksilla on satoja erilaisia kahvipapuja ja kahvin saa melkein millä tahansa sekoituksella. Kofeeinia karttaville on kofeiinittomia ja rasvattomia latteja haluavat saavat mitä tilaavat. Starbucks sopii erityisesti dieetteihin ja vierotuksiin. Haha!
Itse olen rakastunut Frappucinoihin, ne ovat tavallaan jääkahveja, niitä on vaikeaa kuvailla. Niitä on myös kymmeniä eri makuja ja kaikki maistuvat taivaalliselta. Kokeile vaikka Double Chocolate Chip Frappucinoa. Parempaa et maanpäältä löydä!!
Tiivistettynä Starbucksin juomien taso on moninkertainen verrattuna esim. Wayne'siin ja monet ovat jääneet koukkuun ensimmäisestä vierailukerrasta. Starbucksissa asiointi on oikeasti luksusta, ei vain tavallinen pysähdys kahvilassa. Olet varmaan huomannut, että kuvissa julkisuudenhenkilötkin pitävät usein käsissään Starbucksin juomia. Tämä ei ole sattumaa. Miten pieni kahvila voisi laajentua maailmanlaajuiseksi menestystuotteeksi ellei se oikeasti erottuisi kilpailijoistaan?
sitä saa ihan missä tahansa :)
Minä.
En myöskään usko monopoli-aseman luomiseen, sillä Starbucks on reilu kilpailija ja kilpailu pitää aina vireänä. Eikä edes Starbucks pystyisi kukistamaan Helsingin monipuolista kahvilakulttuuria. Päin vastoin, se enemmänkin rikastuttaa sitä.
Typerää
Eikö Suomessa ole kahviloita ihan tarpeeksi. Tämä adressi menee samaan kategoriaan KentuckyFriedChicken-adressin kanssa, halutaan leikkiä niin amerikkalaista.
Ei kiitos
Ei kiitos enempää jenkkikapitalismia suomeen, mäkkärit riittää jo, enkä ite ees käy niissä koskaa. Huomioikaa myös mahollisuus että starbucksit voi ajaa jotain kotimaisia kahviloita konkurssiin omalla kilpailukyvyllään ja sitten rahat menee jenkkien miljonääreille eikä suomalaisille ahkerille yrittäjille.
Parasta kahvia!
Kiitos kyllä Starbucks Suomeen! Starbucksilla on ehdottomasti parhaat frappuchinot ja miksei Suomi voisi ottaa lisää kahviloita riveihinsä? Älkää olko suomalaiset niin ennakkoluuloisia ja kuivia! Kyllä ne Esson kahvit ehkä teille riittä muttei minulle. Suomi saisi muutenkin vähän avartaa maailmaansa monessa suhteessa ja eurooppalaistua. Suomessa ja suomalaisilla ei aina kaikki ole parhaiten. Ja selkeästi suomalaiset yhtiöt ei mene konkkaan kun on kovia kannattajia myös heillä. STARBUCKS SUOMEEN!!
Äänimäärä
Kuinka monta nimeä adressiin tarvitaan ennen kuin se lähetetään eteenpäin?
Ennakkoluulot sucks!
Mahtavaa, Laura Sofia! Oikeasti!
Kävin Tokiossa ja Kiotossa maaliskuussa, mutta kun palasin suomeen, jäin kyllä kaipaamaan erinomaista ja monipuolista valikoimaa sekä tunnelmaa.Ostin mukinkin mukaan kotiin.
Hyvät liiketilat suomessa olisi Vantaan Flamingo-viihdekeskus vaikka Coffee Housen tai Wayne's:in tiloissa tai Helsingissä tuomiokirkon lähellä.
Re:
eikö kaikki ole Kiinassa halvempaa kuin Suomessa......ja oliko puolet enemmän vai kaksi kertaa enemmän....
Lähetän adressin eteenpäin, kun siinä on 1000 kunnollista nimeä. Epäaidot nimimerkit poistetaan. Levittäkää siis sanaa!
No way
Mielestäni pääkaupunkiseudulle mahtuu kyllä kansainvälisempiäkin kahvilaketjuja, mutta Starbucksit heivaisin itse ainakin hiuksista vi**uun (mielipide).
Ensinnäkin suurena kahvinystävänä ja myös harrastajana puuttuisin itseensä kahviin. Juomat ovat suurelta osalta joko maitolitkuja tai ylimakeita sekoituksia, joissa itse kahvin laadulla (maulla) ei ole liiemmin kehumista. Toki nykyisin ainakin jossain päin Starbuckseissa saa peruslaimeita kahveja terästettyä ylimääräisillä espresso-annoksilla, lisähintaa vastaan. Siitä päästäänkin toiseen syyhyn miksi en kahvilasta pidä, eli hintataso on korkeampi kuin kilpailevilla kansainvälisillä ketjuilla. Rahaa kerätään lisää myös kuten aikaisemmin mainittua muunmuassa mäkkäreiden tapaan: Isompi ateria (Vahvempi kahvi).
Toki ymmärrän kyllä suurimman syyn juuri Starbucksin janoamiselle. Eli nehän ovat ennen kaikkea trendikkäitä paikkoja ja erittäin suosittuja nuorison vapaa-ajan kohtaus- ja viettopaikkoina. Eli ei heidän hakemansa asiakaskunta välttämättä tarvitsekkaan juuri niin laadukasta kahvia. Varmaan myös juuri Starbucksin haluamiseen vaikuttaa myös sen murskaava ylivoima kahvilamarkkinoilla globaalisti. Sen uskon kuitenkin johtuvan, ennemmin kuin hyvistä kahveista, siitä että starbucks laajensi niin aggressiivisesti ja edelläkävijänä nykyisentapaisessa kahvilaympäristössä. Näin he saavuttivat suurella riskillä ylivoimaisen etumatkan jota nyt pyrkivät kaikin keinoin säilyttämään. Ja julkkiksetkin juovat sitä siksi koska se on trendikäs ja lähimpänä :).
Eli lyhyesti: Kahvin laatu huono. Maailmasta löytyy muitakin globaaleja kahvilaketjuja, jotka ovat yhtä viihtyisiä, mutta joissa tarjotaan paremmanlaatuista kahvia. Tutustukaan esimerkiksi matkoillanne The Coffee Bean & Tea Leaf:in.
Suurin osa starbucksin kahvista on makeita maitolitkuja joissa ei kahvin makua eroita ja tehty niille jotka niistä välittävät. Kahviloita ei suunnitella vain meille kahvinharrastajille. Itse tilaan Starbucksissa aina espressoja jotka ovat erittäin hyviä verrattuna muihin ketjuihin mm. Cofee House, Wayne's, Robert's ja siitä hyvästä maksan mielelläni espressostani 0.10-0.30cent enemmän kuin muualla
Itse kun olin Espanjassa join aika moneenkin otteeseen Starbucksissa. Täytyy sanoa, että oli paljon parempaa kahvia, kuin jossain Robert'sissa.. Jääkahvi esimerkiksi oli todella loistokasta!
Starbucks Really Rocks
Starbucks Suomeen Facebookissa
Re:
Missähän sä asut? Kauankohan Helsingissä on esim. Kampin kauppakeskuksessa ja Espalla ollut jo Ben & Jerry's? Uskoisin, ettei nää oo ees ainoita paikkoja, tai sitten säälin kovasti ei-pääkaupunkiseutulaisia.
Pelkkiä "sokerilitkuja"? Ei oikeaa kahvia?
Re:
Ehdottaisin odottamaan kärsivällisesti useampaa tuhatta nimeä ennen kuin tämä adressi lähetetään Starbucksin kokoiseen taloon.
| This discussion has been closed. |
No huh huh
Miten minä kuluttajana hyötyisin? Ja huomaisinko käytännössä edes eroa?