Antero Mertaranta ei saa lopettaa MM-jääkiekkon selostajana

Vieras

ei mertarantaa parempaa löydy päältä maan
Wastarannan Kiiski

#202 Sais lopettaa jo.

En allekirjoita tätä. Jutut menee nykyään jo niin överiksi, että alkaa ärsyttää. Rauhallisempi ja asiallisempi kaveri selostamaan, niin pääsee taas itse peli päärooliin.

Vieras

Taivas varjele!!! Antakaa Anteron pauhata :-)
Persu

#204 Mertsi on rautaa

Jos ei muuta,selosta Mertsi radiossa. Ennen kuuntelen radiota,kuin katselen maksu tv lähetyksiä.Taidan sanoa irti nykyisenkin maksukortin.Tehkää muutkin samoin.

#205 Re: Mertsi on rautaa

LoL

#206 -.-

En jaksa kun mtv3 tulee mainoksia. Mutta Mertsi pitää pitää!!!!!!!! Ei mitään pikkupoikaa sinne viisastelemaan !

selkokielinen selostaja

Vieras

Kyllä Mertaranta on ainoa oikea!Ei sitä tunnelmaa välitä kukaan niinkuin hän ja asiantuntemus on huippuluokkaa.

Vieras

Jos selostaja vaihtuis, niin kyllä Suomen kotikatsomoissa ihmeteltäisiin että: "Herra varjele mitä (sontaa) sieltä tulee!"

Vieras

Mertsi on kaikkien aikojen paras selostaja joka on saanut kehuja Atlantin takaakin hänen mukaansatempaisevan selostuksen ansiosta ja hehkutuksista paitsi Suomen niin myös muiden maiden otteluissa. Antero Mertaranta jatka MM-lätkän selostajana!!
Vili

#211 Ei saa lopettaa!

Mertsi ei saa lopettaa!
Joni

#212 ei saa

mertsi on paras se ei saa lopettaa selostamista

#213 jari

merssi on paras
Wastarannan hauki

#214 joo.o

kuule kiiski kun mertsi selostaa mikään muu kuin peli ei ole pääroolissa..

Vieras

Kyllä se homma nyt vain niin on , että Antero kuuluu maajoukkueeseen, vaikka häntä ei lueta missään kokoonpanossa!

Vieras

Jos Mertaranta lopettaa, ei tule mitään MM-kisoista.. Karu totuus.

Taaivas varjele! ;D
Antsu maikkarille

#218 Re:

#176: #64<3 -

Nii monesti näkee luokatonta selostusta varsinkin kyseisten" total "kanavien lätkäpeleissä, puhutaan väärästä joukkueesta kun maali tehdään toisen toimesta ja monasti olen huomannut että tietyissä peleissä selostajat ovat selvästi toisen puolella enemmän kun toiselle ei pahemmin hehkuteta kun maali syntyy. Antero Mertaranta, en ole varmaan häneltä kuullut moisia lipsahduksia vaikka kaikkea hän huutelee ja kommentoi. Silti joka huudossa olisi ainesta uudeksi hitiksi ja vertauskuvaksi. Antero mtvelle jos ei muuten selostus jatku! Taidanpa katsoa kotikisoja ilman ääntä.

onneksi olemme enemmistö

#219 Re: Sais lopettaa jo.

#202: Wastarannan Kiiski - Sais lopettaa jo.

no ei sun tarvi allekirjoittaa kun muut tekee sen  muutenkin. Aina joukosta löytyy yksi... Mimmoinen tunnelma siitä tulisi jos joku rauhallinen kaveri selostais eihän siinä olisi yhtään tunnetta kuin monotonista puhetta... Mertsiä asiallisempaa ei löydy hän tietää paljon pelaajafaktoja ilman, että katsoo lapusta. Hänellä on intohimoa lätkään.

Vieras

Antero laittaa sielunsa urhelulle, selostajan roolissa ja kertoo myös puolueettomasti kaikkien heikkoude ja vahvuudet.

Lisäksi, osaten tuoda silti omalle joukkueelle lisäkiihkoa, jättämättä kuitenkaan toista osapuolta varjoon..

Se on vaan niin, että Antero Mertaranta ansaitsee uuden nimityksen "sinivalkoiselle äänelle"!
Mitä olisikaan jääkiekko ilman tätä itsensä täydellä sydämellä likoon panevaa selostajalegendaa!!
Mertaranta rules..

Anonyymi

#221 MERTARANTA ON PARAS!<3

Ei Antero saa lopettaa! Antero on kaikista parhain! Rakastan sua Mertaranta<3
Hajosin :')

#222 Anterooo!

Jos Mertaranta näkis tän adressin se olis tosi ilone eikä pystyis lopettaa koska sit se tietäisi et se tekis pettymyksen tälle pienelle mutta kauniille maalle.
Huanoo huumoriin? xD

#223 Re: Sais lopettaa jo.

#202: Wastarannan Kiiski - Sais lopettaa jo.

Sulle ja muille jotka vastustaa mertarantaa: jos vihaatte sitä, ottakaa telkust ääni pois ni ette kuule sitä xD
Jonne

#224 Aloin kattoo lätkää,

Koska mertaranta oli nii hauska

Vieras

Oli niin laimea nuorten ämmäm kisojen loppuhuimentuman selostus. Antero ois voinnu säveltää: "Kasper, Hannun poika, Kapanen loi uuden käsitteen vanhanaikaiselle! Ilmaveivi on jo kauas taaksejäännyttä historiaa, mutta niin on tämäkin maali jo nyt samantien! Uudenajan vanhanaikainen!"

Kommentoi adressia