Ginga Densetsu Weed: Orion animeksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ginga Densetsu Weed: Orion animeksi.

#1

Ofcourse it shall be! SilverFang/Hopeanuoli/Ginga in general is very popular up here in Scandinavia and Finland.

#2

Pitäähän sitä saada lisääkin Yoshihiron teoksia Suomeen!!

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

Anonyymi

#4 Miksipä ei

#3: -

Ketä sen sarjan alkuperä haittaa? Ja kerro toki vastaava kotimainen, itsellä ei ainakaan tule mieleen ;)

/ Mutta siis mahtava tää idea, mielelläni ostan jos toteutuu! 83

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

#6

Olisi kiva saada hyllyyn sitten animenakin =)

#7

toivon niiiiin että tää toteutus!
fanboy

#8

Ois kyllä erittäin hienoa että tämä adressi toteutuisi koska weed ja gin olivat erittäin huippuja niin varmasti tämäkin olisi.
~DREV~

#9

Toivoisin että tulis ekana GDWt 30-60 ja sitte Orionit...
Dany

#10

Olen siitä aivan varma ettei Orionia tule ennenkuin Weedit on julkaistu. Eli joudutte odottelemaan vuosia.

Angry Bird

#11 Re:

#10: Dany -

Nyt halutaankin, että japanilaiset tekisivät Orion-sarjakuvasta piirretyn, eikä sitä, että tätä Orion-sarjakuvaa alettaisiin nyt julkaista suomeksi samaan aikaan suomenkielisen Weed-sarjakuvan kanssa. Derp.

hopeanuoli

#12

kumpa toteutuskin kuha ei olis niin huono anime kuvalaatu luin weedissä-.-
Asura

#13

Jos anime tulisi olemaan samaa tasoa kuin WEED, niin ei kiitos.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

Lappalainen ♥

#15

Toivotaan parasta, että Orion Animea tulisi. Oon jo pienestä pitäen katsonut Hopeanuolta iso veikkojen kanssa :)
Nyt kun on Weed Animet kaikki on jo katottu, nii olis mukavaa saada jotain uutta ;)
Joonas 94

#16 Paras ohjelma ikinä

Siis mun ja varmaa aika monen ihmisen lempi anime on just GNG ja GDW ja olis kiva jos ne loputki tulis animeks niin voisin näyttää kaikki oikeassa järjestyksessä siskon lapsille kun on kuitenki sen verran koskettavia nuo kyseiset anime .
GinOrion

#17 himihimi

Kyll pitäisi tulla Orion anime ja manga suomeks
Gingahullu

#18 Orion animeksi

Se olisi kyllä upeaa jos Ginin pojanpojasta tehtäisiin myös anime. Se sitten selviää jossain vaiheessa. mutta toivottavasti niin tulisi käymään, sillä täällä on yksi hullu Ginga fani <3

#19

Tämä on kerrassaan hyvä ja varteenotettava mahdollisuus, että joskus toteutuisi. Toivotaan että Ginga-saaga saa jatkoa animena Orionin myötä.
Hopsu,Weed, Orion. Fani Forever

#20 Hopeanuoli <3 Weed <3 Orion <3

AIVAN MAHTAVAA !!!! kyllä olisi PAKKO tulla kun onhan tässä tullu Hopeanuoli, Weed ja Riki kijakin ja mahtavaa jos Weed osat kirjoista tulisi ne 60 osaa. Mutta aivan mieletöntä jos orion tulee myös animena <3 <3 oon itse todella odotellu koska ja millon tulisi ja toivon todellakin että tulisi en malta odottaa :) Kaikki Hopeanuolee liittyvät tervetulleita myös SUOMEEN ja PIAN :)
Yuriko

#21 Riippuu

Anime olisi tottakai kiva, mutta en todellakaan halua animaattoriksi jälleen Studio DEENiä ja tämän epätaitavia piirtäjiä.
GDWO

#22

Olisi i h a n a a jos Ginga Densetsu Weed: Orion anime tulisi !(: Itse olisin haukkana katsomassa !
Zeralex

#23 Fani tahtoo Orionin!

Olisi siis näin hopeanuoli fanina ihan sairaan mahtavaa jos tästä tulisi anime tai manga. Manga ees suomeksi olisi niin mahtia. Kyllä annan suuret kumarrukset jos se suomeksi saataisiin. *palvoo ja rukoilee*

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)