Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

#20276

10.09.2013 07:02

Päivän Sana

Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä.

Jes. 41:10 (KR33/38)

Vieras

#20277 Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 07:16

#20271: - Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

Tästä kirjoituksesta on tullut kunnon kohu. Varmaan samaa lätinää kuin täälläkin. Oli haluttu antaa yhdelle pienelle murkulle puheenvuoro joka taas ei todista muuta kuin hänen tapansa ajatella ja sen miten loistava väline on uskonto aivopesuun ja jos sanansaattaja on vielä taitava manipuloija niin avot alkaa tapahtumaan. Ihminen on kuitenkin vielä 2000 luvullakin vaikutuksille altis mutta onneksi nuoret eivät ole sitä enää niin paljon. Uusi sukupolvi on uurtanut jo oman polkunsa ja siihen ei mahdu historia siinä mielessä kuin vanhemmat ja uskovaiset haluaisi.


Vieras

#20278 Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 07:48

#20277: - Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

Nuorena vitsa väännettävä...suvaitsevaisuuden suhteenkin, siinä näemmä onnistuttu koulu opetuksessa.


Vieras

#20279 Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 08:30

#20277: - Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

 

 

Tämä kommentti tuohon artikkeliin Oilingista kertoo erittäin paljon  ja antaa ymmärrystä laajemminkin kritiikin perusteista,  sekä tavasta,  millä tuo vastaus muodostetaan,  ja minkälaisin totuudellisuusperustein.

 

vieras

#20280 Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 09:12

#20277: - Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti Varmaan samaa lätinää kuin täälläkin. 20277  Lätinän kirjoittajalle.

Ja sinä asiasta tietämättömänä alat kirjoittelemaan tietämättömyyttäsi. itse en kommentoi sitä asiaa, mutta Seta järjestössä näköjään aivopestään ja annetaan ohjeita kaikille toisinajattelijoille hyökätä jokaikistä toisinajattelevaa vastaan. Minusta se on erittäin ruma tapa tai piirre ihmisessä. Setassa pitäisi opettaa teitä yhteiskuntaan paremmin sopiviksi.


Vieras

#20282 Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 10:48

#20271: - Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

Niin, rällääminen ja parisuhdehurjasteluhan ovat synonyymeja homoseksuaaliselle elämäntavalle!??? Ja tarinasta ei selviä, oliko hän ihan oikeasti aiemmin umpihomo vai mahdollisesti bi? Lyhyesti sanoen. Kunnia Oilingin kokemukselle, mutta ehetyksen toimimisesta homoseksuaalisen ihmisen muuttamiseksi heteroksi kertomus ei kerro yhtään mitään. Se, että bi voi elää onnellisessa suhteessa vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, ei ole uutinen.


Vieras

#20283 Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 12:26

#20282: - Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

Ja tarinasta ei selviä, oliko hän ihan oikeasti aiemmin umpihomo vai mahdollisesti bi?

 

Minulle selvisi ja varmaan kaikille muillekin tarkkaavaisille lukijoille.

Ongelma on vain siinä, että homo ei halua hyväksyä uskoontulon eheyttävää voimaa!

Homot päinvastoin tahtovat mitätöidä ja vaientaa kaikki ne,  jotka tämän käsittävät tai kertovat kokemastaan muutoksesta.

Hatunnosto A.O:lle, kun rohkenit kertoa elämästäsi!

S.Tynkkysenkin "netti-mielipiteet katosivat"..., homonhan kuuluu tahtoa avioliittoon...

 


Vieras

#20284 Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 12:34

#20283: - Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

"S.Tynkkysenkin "netti-mielipiteet katosivat"..., homonhan kuuluu tahtoa avioliittoon..."

Homojakin on moneen lähtöön, kuten heteroja.

Moni hetero on sitä mieltä, että eivät halua avioliittoon ja koko avioliittoinstituutio on romutettava. Miksi te heterot täällä sitten kaikenlaisia adresseja väsäätte...?

Ja rautalankaa niille, joille sarkastinen tyyli ei mene perille: Vaikka siis kaikki ihmiset eivät samaa kohdallaan haluaisi, on kyse oikeudesta valita ilman syrjimistä.



Vieras

#20285 Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 12:53

#20280: vieras - Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

Ei ole tainnut elämänkokemukset tuoda vielä mielenrauhaa kun kiihtyminen tapahtuu niin nopsaa. Siis mikä on se asia mitä tietämättömänä en tiedä? Ja mitä Setalla on tämän asian kanssa tekemistä? En kuulu kliseisiin ryhmittymiin. Sen voin kuitenkin sanoa että suvaitsemattomalla uskolla tehdään niin paljon pahaa.


Vieras

#20286 Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 13:19

#20280: vieras - Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

Seta järjestössä näköjään aivopestään ja annetaan ohjeita kaikille toisinajattelijoille hyökätä jokaikistä toisinajattelevaa vastaan. Minusta se on erittäin ruma tapa tai piirre ihmisessä. Setassa pitäisi opettaa teitä yhteiskuntaan paremmin sopiviksi.

 

Saman olen pannut merkille!

Lisänä vielä totuuden vääristely, mutta sehän on kirjattuna k.o. propaganda-ohjeisiinkin!

 


Vieras

#20287 Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 13:29

#20286: - Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

Ettekö enää muuta keksi kun vetää tällainen "villikortti" esille millä ei oikeasti ole mitään merkitystä. Maailma kyllä muuttuu mutta ei millään mahdilla haluamaanne suuntaan. :D missä muuten kuuluisa käsky käännä toista poskea on?


Vieras

#20288 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 13:39

#20287: - Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

Ei kannata yrittää, nää uskikset on käsketty skipata moiset kohdat Raamatusta, kuten myös kaikki lähimmäisenrakkauteenkin liittyvät.


Vieras

#20289 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 13:54

#20288: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

Jotenkin hiertää kun tota käännytysvääntöä jaksetaan aina vaan. En ole kyllä koskaan kuullu homon yrittävän käännytellä ketään enkä paljon muitakin. Eikö ihminen vois uskoa ihan maltillisesti vaan itekseen vaikka keppihevoseen. Kukaan ei siitä paljoa älähtelisi mut ei kun pitää koko ajan heilutella rättiä nenä edessä.


Vieras

#20290 Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 14:02

#20286: - Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

"Setan tavoitteena on, että ihmisoikeudet, yhdenvertaisuus ja hyvinvointi toteutuvat ihmisten arjessa riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta, sukupuoli-identiteetistä tai sukupuolen ilmaisusta. Seta korostaa jokaisen oikeutta määritellä itse itsensä, perheensä ja ihmissuhteensa."

Tätä siis vastustatte?


Vieras

#20291 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 14:45

#20290: - Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

Tästä seuraavasta linkistä voit lukea kertauksena, miten "toisinajattelijat" asian ymmärtävät.

Huom! Kaikki ei ole edes uskiksia, vaan ovat tulleet psykologiaa tutkimalla tähän lopputulokseen.


MITÄ RAAMATTU OPETTAA
HOMOSEKSUAALISUUDESTA:

http://www.kotipetripaavola.com/Homoseksuaalisuus_Raamatun_valossa.html#12b


Vieras

#20292 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 14:52

#20289: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

 

"En ole kyllä koskaan kuullu homon yrittävän käännytellä ketään.."

Kunpa et (ette) tekisi käännytystä niin kovaäänisesti ja monella rintamalla, voisit toki kuullakin!

 


Vieras

#20293 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 15:19


Vieras

#20294 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 15:22

#20291: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

No just niin ja tämä kotipetripaavolahan on vallan hyvä esimerkki totuuden ja suopeuden puhumisesta. Ai niin sanoitkin toisinajattelijat. Ne onneksi ovatkin katoava luonnonvara.

vieras vaan

#20295 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 16:41

#20294: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

Miepä luulen, että uskikset on uusiutuva luonnonvara....koko ajan tehhään uusia ihmisiä.... se homma kun on annettu naiselle ja miehelle, että sillei!

sivusta seurannut
Vieras

#20296 Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 16:43

#20286: - Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

 

Jeesus sanoi: "Käännä toinenkin prseposkesi, niin saat sille ihanaa vitsaa." Radio Deissä on ollut tästä ohjelmakin, jossa Tosentti Ahvola kertoi arkeolookijan uusista tuulista Israeelissa Ghanan pyhällä maalla. Myös Profeetta Jouko Pihi tökkäsi lusikkansa soppaan ja heitti parit ennustukset kämmenestä tavaten. Sisäkirkkoministeri Päivi Räsänen luki Raamattua niin pirusti, ja lopuksi Mika Niikko heräsi unesta tuskanhiki otsallaan Heuveli-Oinonen vierellään.

 

 


Vieras

#20297

10.09.2013 16:50

Oi Herra, luoksein jää, jo ilta on, ja kadonnut on valo auringon. Ken muu mua murheissani lohduttais, kelt' turvan hädässänsä sielu sais. 4.Sun, Herra, ristisi mua valaiskoon, kun tieni painuu kuolon laaksohon. Sen valon tieltä varjot häviää. Eläissä, kuollessa sä luoksein jää. Virsi 555

Vieras

#20298

10.09.2013 17:01

3.Huomaasi jälleen, Herra, jään, kun päivä pakenee. Sinua nousen kiittämään, kun aamu valkenee. 4.Ja vaikka yöllä kuolema pois minut kutsuisi, on eläissä ja kuollessa sinussa turvani. Virsi 556

Vieras

#20299 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Illan viimeinen aforismi: Usko on tiedon väärti

10.09.2013 17:03


Vieras

#20300

10.09.2013 17:30

Minä uskon Jumalaan, Isään, Kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan Luojaan, ja Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme, joka sikisi Pyhästä Hengestä, syntyi neitsyt Mariasta, kärsi Pontius Pilatuksen aikana, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin, astui alas tuonelaan, nousi kolmantena päivänä kuolleista, astui ylös taivaisiin, istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita, ja Pyhään Henkeen, pyhän yhteisen seurakunnan, pyhäin yhteyden, syntien anteeksiantamisen, ruumiin ylösnousemisen ja iankaikkisen elämän.