Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Re: Loppukiri
#20937: vieras - Re: Loppukiri
Sataa sataa ropisee....nimittäin nimiä kansalaisaloitteeseen! Kohta 164 000!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Tarkoitit varmaan uskisten sydämissä, ei liene uskisten päissä.....
Totta, ei liene kohdannut Pyhää Henkeä, ateisti jos on, sivistynyt tai sivistymätön.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Re: Loppukiri
Aivan yksinkertaista, vai?
Avioliittolaki ei, kuten mikään muukaan Suomen laki, sidottu esim. Raamattuun tai muihin uskonnollisiin teoksiin.
Kysehän on nyt siitä, että enemmistö maamme täysi-ikäisistä kansalaisista on jo tasa-arvoisen avioliittolain hyväksymisen puolella. Kovasti tuntuu ottavan koville tämän tosiseikan hyväksyminen tämän adressin puolustajien puolelta.
Re: Re: Loppukiri
Ihan tosissasiko kysyt? Etkö ole tutustunut kansalaisaloitejärjestelmän perusajatukseen ja eduskunnan lainsäädäntövaltaan?
Loppukirin hurja vauhti
164 000 täynnä! Tähän lasketaan vielä lisäksi viime päivinä paperikaavakkeilla annetut tuki-ilmoitukset.
Re: Loppukirin hurja vauhti
#20959: - Loppukirin hurja vauhti
ISO PEUKKU! Tästä se lähtee!! :-) <3
Täällä taas puikko-Pirkko, Päivää!
Kyllä vaatii aikamoista uskoa, kun näkee luonnon todistuksen Luojasta, - ettei nää mitään.
Täytyy sanoa, että autuaita ovat apua huutavat, kun sitä tarvitaan, ei enää kysytä todisteita auttajan olemassaolosta.
Tuo oli jotenkin aika oudosti ilmaistu: "heillä ei kuulu heidän synnillisyytensä takia olla samoja oikeuksia kuin muilla".
Kyllä me kaikki olemme todella syntisiä ihmisiä tahtomattammekin, ei tuo kohderyhmä tee mitään poikkeusta tässä syntiasiassa. En menisi tuolla tavalla erottelemaan yhtä syntiä erikseen.
Uskovalla on Raamattu tärkeällä sijalla. Eikä täällä ole kukaan aloittanut hyökkäystä mihinkään. Ainoastaan haluamme puolustaa tätä avioliittojuttua ja pitää se entisellään. Eiks se jo menis perille.
Ei minulla ole mitään vastaan ihminen homoa. Vaan hyökkäystä avioliittoa ja Raamattua vastaan vastustan! Joko ymmärrys meni perille. Täytyy mennä nukkumaan.
Joo, tuntuu minustakin että ollaan nyt kauheesti taisteluasenteessa toisiamme kohtaan. Pimpula pampula paimen poika, heitä jo mättäälle marjas. Hei pimpula, pampula paimenpoika, heitä jo mättäälle marjas! Hihihii! :)
Hihihihii! :9 ...:) Hihhih hihhihhiii
Huhhuhhu huu .... öh ....hrm köh
mummo kanasensa niitylle ajoi, pienet kanaset ne hyppeli, mummo kanasensa niitylle ajoi, pienet kanaset ne hyppeli,
mtsästä hiipi se hiljainen kettu, viekas ja pitkähäntäinen...
#20964: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ei minulla ole mitään vastaan ihminen homoa. Vaan hyökkäystä avioliittoa ja Raamattua vastaan vastustan!
Oletpa sinä vainoharhainen. Suomen lainsäädäntö ei perustu Raamattuun. Avioliittolain uudistus tähtää tasa-arvon lisäämiseen eikä se ole kohdistettu ketään tai mitään vastaan.
Re: 20944
Kaikella rakkauella, en voi sille mitään, että tämä jumala se on senverran suvereeni,
että siinä kalpenevat kaikki muut kapistukset, - kenellä on varaa sanoa näin:
Näin sanoo Herra, Israelin kuningas,
ja sen lunastaja, Herra Sebaot:
Minä olen ensimmäinen, ja minä olen viimeinen,
ja paitsi minua ei ole yhtäkään Jumalaa. Jesaja 44:6
Ja sama, joka vielä Raamatun lopussa osoittautuu samaksi:
Hän, joka alusta asti kutsuu sukupolvet esiin;
Minä, Herra, joka olen ensimmäinen ja viimeisten luona vielä sama.
Loppukirin tulos
Aloite sai kannatusilmoituksia yhteensä 164 069 kappaletta plus viime aikoina paperikaavakkeille tehdyt ilmoitukset.
Änkyräkristitty nukkuu huonosti tämän tuloksen jälkeen.
Re: Re: 20944
Oletpa sinä mieltynyt noihin satuihin. Ettei vain ole kyseessä terapiaa kaipaava pakkomielle?
Re: Re: Re: Loppukiri
Re: Re: Re: Re: Loppukiri
Kyllä Suomen lainsäädäntö on hyvin paljon perustutautunut kr.uskon arvoille. Maa on yhteinen ja kohtalot sen, lapset sen, ja heikot sen, ja kauniit kasvot sen. Kirouksellekko antaisimme maan kauniin yhteisen.
Re: Loppukirin tulos
Kristitty itkee sydämessään kun tietää että verta nenästä kaivetaan kohtalokkaammalla tavalla.
Suomen lainsäädäntö perustuu yleiseurooppalaiseen tapaan roomalaiseen lain perinteeseen, ei Raamattuun.
Mistä ihmeen kirouksesta hourit? Onko kuume noin korkea?
| This discussion has been closed. |
#20944: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Olen kyllä eri sielu kuin se, jonka kanssa et halunnut keskustella.
Sielunvihollisen nimellä kutsumasi ilmiön kyllä tunnen, mutta nimitän sitä ihan eri nimellä. Olen tässä ihan lähiaikoina kirjoitellut ihmisen yhdestä perusominaisuudesta nimeltä itsekkyys. Kun siihen vielä liittyy joissakin yksilöissä vähäinen taipuvuus altruismiin eli haluun asettaa muiden etu oman edelle tarkoituksenmukaisissa paikoissa, syntyy ajatuksia ja tekoja, joita voidaan kutsua pahuudeksi. Tätä ilmiötä vastaan taistelevat sekä uskonnolliset liikkeet että esimerkiksi ihmisoikeus- ja demokratialiikkeet, kukin omista lähtökohdistaan. Sen selittämiseen ei tarvita mitään muinaistarua langenneesta enkelistä.
Miksi täällä tällaisesta sitten puhumme...? Se johtuu siitä, että olette aloittaneet hyökkäyksenne teihin nähden erilaisia ihmisiä kohtaan keihäänkärkenänne väite, että sielunvihollinen on nämä erilaiset ihmiset villinnyt ja että heillä ei kuulu heidän synnillisyytensä takia olla samoja oikeuksia kuin muilla. Me, jotka olemme asiasta eri mieltä, koetamme sen myös yleisesti hyväksytyillä keskustelumenettelyillä teille osoittaa. Tämä ei teille kelpaa, vaan vetoatte koko ajan siihen, että kun minä uskon ja kun Raamattu.... Se ei ole keskustelua.