Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asiallinen, ketään leimaamaton valistus aina paras keino
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asiallinen, ketään leimaamaton valistus aina paras keino
#30577: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asiallinen, ketään leimaamaton valistus aina paras keino
samoin. Thl tiedon jakaminen ei ole vihapuhetta, vaan realistista tutkittua tietoa, jotta kansantauti ei leviäisi lapsillemme. Olemme vastuussa siitä miten jälkikasvumme kasvatamme.
Homo jo kolmannessa polvessa
Re: Homo jo kolmannessa polvessa
#30579: Onnellinen - Homo jo kolmannessa polvessa
Todella kristillistä puhetta uskikselta. Tiedätkö muuten tietokoneista mitään?
Jatkuvasti puheesi menevät NettiPoliisille.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asiallinen, ketään leimaamaton valistus aina paras keino
Sanohan sitten mitä vihapuhetta minä olen kirjoittanut. Tarkenna. Sinun koneeltasi kyllä sitä on lähtenyt säännöllisesti.
ei kuulu mulle. Pidä vaan ihan omana tietonasi ja tässä adressissahan ei ole kyse siitä.
jotkut ei kestä totuutta
Viekää adressia rohkeasti eteenpäin siellä missä liikutte.
TÄMÄ EI OLE VIHA PUHETTA KETÄÄN VASTAAN.
Re: Re: Homo jo kolmannessa polvessa
Re: jotkut ei kestä totuutta
Re: jotkut ei kestä totuutta
#30584: - jotkut ei kestä totuutta
Voitko sitten keskustella asiasta etkä koko ajan lähettää alentavia viestejä homoseksuaaleista? Olisiko vaikeaa?
Itse olen uskovainen joten turha lähettää alatyylin viestejä.
Re: Re: jotkut ei kestä totuutta
#30587: - Re: jotkut ei kestä totuutta
samoin kiitos.
Re: Re: Re: jotkut ei kestä totuutta
Re: Re: Re:Nainen
Heps kukkuu VEIKKOSENI! Oot sie kuunnellunna nyt samaa ohjelmaa kuin minä. Jumalanpalvelusta Deiltä pyhänä?
Raimo Mäkelän saarnaa Suomen Raamattuopistolta oikke!
No, siinä havahduin, jotta nythän se lykkäs tuo Mäkelä simmotteen värssyn, että pois alta akkavalta!
Ei vainenkaan, tätä olen kyllä odottanut. KUMMASTI sydän sanoo oikein usein, sitä sen paremmin tiedostamatta, ETTÄ MISTÄ ON KYSE! On tullut jollakin tavalla oltua hiukan kysyvällä mielellä tuohon Paavalin sanaan: "Vaimot olkaa miehillenne alamaiset."
Raimo Mäkelä oli sitä mieltä, että kohdan käännös on harhaanjohtava.
Tämä on kyllä erittäin kiva kuulla. Samoin hän arvioi lauseesta: "Vaimot, alistukaa miehenne tahtoon."
Mäkelä on sitä mieltä, että lauseen tarkoitus on sanoa: "Jokainen aviovaimo asennoituu mieheensä niin, ettei halua olla hänen yläpuolellaan, vaan asettaa hänet edelleen. Samoin miehen suhteen!
Tämä on linjassa Raamatun kokonaisuuden suhteen. Eikö vaan?
Re: Re: jotkut ei kestä totuutta
#30587: - Re: jotkut ei kestä totuutta
ketkäs ne lähettää alatyylejä uskovaisista ja heteroista. Kahtokeehan peiliin. Kuka haukkuu kokoajan Ahvion työstää ja tutkimuksista. Niistä vois laittaa poliisille tietoo vaikka kuinka paljon. Jos ette kestä totuuteen perustuvaa keskustelua niin sitten ei mahda mitää.
Re: Re: Re: jotkut ei kestä totuutta
#30591: - Re: Re: jotkut ei kestä totuutta
"Kovvoo on ku oma kovenoo sano Huldra. Ei oo heleppoo homoillakaa tokasi Huldra ja pierun päästi. Vuoan niin on kysyntä ylittänä tarjonnan, jotta myyrään jo kesäkuuta, mutta elekee olko huolissanne Huldralla on pientä laktoosi-intoleranssia, josta piäsette osalliseksi"
Sinun totuuteesi perustuvaa keskustelua.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asiallinen, ketään leimaamaton valistus aina paras keino
#30576: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asiallinen, ketään leimaamaton valistus aina paras keino
Hei, mikäs tossa vihapuhetta oli?
No, jokos työ menitte orrelle kukkumaan?
Re:
Persulle tiedoksi: Normaalit kansalaiset tekevät töitä ja nukkuvat öisin. Mutta eihän persun tarvi kuin kassalla käydä silloin tällöin.
Re:
#30594: - ä kallisarvoinen sana on säilynyt, vaikka ihmiset puhuvatkin nykyään arabiaa.
Ai-jai - raukasoo, mutta jos pikkusen vielä ittestänsä puristais ja kirjottais yhrestä tosi aarteesta. SE ON UUSI IHASTUKSENI KOHDE; KENNETH E.BAILEY: Jeesus Lähi-idän asukkaan silmin.
Yllättäin löysin Kaupungin kirjastosta, jossa niitä oli peräti kolme. Että kannattaa kysellä muillakin paikkakunnilla!
"Loppujenlopuksi Jeesus olisi voinut valita minkä tahansa monista sanoista JUMALAN PUHUTTELUNIMEKSI; Hän valitsi aramean sanan abba.
AINAKIN NELJÄSSÄ LÄHI-IDÄN MAASSA Abba on nykyäänkin lasten ensimmäinen sana.
Useita vuosia sitten minulla oli tilaisuus opettaa Isä meidän rukousta arabiaksi erään kylän naisille Libanonin vuorilla. Kerroin, että abba - oli ensimmäisellä vuosisadalla käytetty aramean sana, ja puhuessani huomasin ryhmässä kiusaantunutta levottomuutta. Lopulta pidin tauon ja kysyin, oliko naisilla jotain sanottavaa.
Eräs nainen kohotti takarivissä ujosti kätensä ja kertoi ulkomaalaisparalle lempeästi:
"Tohtori Bailey, abba on ensimmäinen sana, jonka me opetamme lapsillemme."
Tutkin asiaa ja havaitsin sen pitävän paikkansa Libanonissa, Syyriassa, Palestinassa
ja Jordaniassa. Kaikki nämä ovat aikanaan olleet aramean kielisiä, ja tämä kalliasarvoinen sana
on säilynyt, vaikka ihmiset puhuvatkin nykyisin arabiaa."
Re: Re:
iLMOITETTU NETTIPOLIISILLE VIHAPUHETTA KANSANRYHMÄÄ VASTAAN.
Re: Heilailevat persuherrasmiehet
#29677: - Heilailevat persuherrasmiehet
ILMOITETTU NETTIPOLIISILLE KIIHOITTAMISESTA KANSANRYHMÄÄ KOHTAAN.
Re: Re: Heilailevat persuherrasmiehet
#30598: - Re: Heilailevat persuherrasmiehet
Ei saa haukkua kilttejä uusnatseja. Hehän haluavat yleensä pelkkää hyvää sukupuolivähemmistöille. Voi sitä kunnioituksen määrää mikä aina kuuluu heidän puheestaan ,kun he puhuvat tästä arvostamastaan ja kunnioittamastaan vähemmistöstä. Oikein sielua hivelee se heidän kaunopuheisuutensa silloin ja on niin sydämeenkäypää, että voi että.... Niin jalot ihanteet ja esikuvatkin on heillä, että muut tuskin edes pystyvät niistä mallia ottamaan,mutta he pystyvät. Hehän oikeastaan ovatkin kaikki yli-ihmisiä.
Kommentti
| This discussion has been closed. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asiallinen, ketään leimaamaton valistus aina paras keino
#30575: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asiallinen, ketään leimaamaton valistus aina paras keino
Kirjoitus ilmiannettu NettiPoliisille vihapuheena kansanryhmää vastaan.