Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Re: Petri Paavolan kotisivulta
Re: Re: Re: Re:
#33025: Totuus tekee vapaaksi ja varjelee pahuudelta - Re: Re: Re:
Matteus 24.luku, jakeet 34:
"Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu."
Noo, mitäs nyt pikku ajoitusvirhe, vaivaiset 1980 vuotta tässä ennustuksessa sitä huonommaksi tekisi....? Uskossaan täytyy olla tosi vahva, jos vielä jaksaa odottaa, vaikka kaikista suurin guru puhuu pehmeitä.
Re: Re: Petri Paavolan kotisivulta
#33026: - Re: Petri Paavolan kotisivulta
Seiskaa en avaa. Propagandakanava.
Re: Re: Re: Petri Paavolan kotisivulta
#33029: - Re: Re: Petri Paavolan kotisivulta
Eikös se ollutkaan se "Yksinoikeudella Matti Nykäsen tuoreimmat edesottamukset" -kanava...?
Re: Re: Re: Re: Petri Paavolan kotisivulta
Toivoa on vielä. Naisen ja miehen avioliiton puolesta.
Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa.
"ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa."
Miksi ihmeessä AINA unohdatte tämän? Raamatussa lukee näin joten ilmeisesti olette valmiita myös tuota sanaa seuraamaan.
Ja jos nyt selitätte että tuota sanaa ei pidä seurata niin silloin myös tämä lause "Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon" on täysin turhaa höpinää.
Re: Mielettymyys sekä tyhmyys titämättömyys,Vika geenivirhe poikkeus
#33014: Aikaa on enää vähän ! - Mielettymyys sekä tyhmyys titämättömyys,Vika geenivirhe poikkeus
"Jos jossakussa miehessä tai naisessa puhuu vainaja- tai tietäjähenki, hänet on surmattava. Hänet kivitettäköön hengiltä, sillä hän on itse ansainnut kuolemansa."
Sotimalla itsenäisyyteen
Vladimir Putin...vakavasti otettava!
Illarionov uskoo, että jos Putinia ei saada nyt pysäytettyä Ukrainassa, presidentti aikoo jatkaa historiallisten rajojen palauttamista. Illarionov viittaa, että Putin haluaisi sisällyttää myös Baltian ja Suomen takaisin Venäjään.
Onko Venäjä uhka Suomelle?
85% kyllä
15% ei
Ääniä 30922
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014032918167135_uu.shtml
Re: Sotimalla itsenäisyyteen
#33035: Syväri - Sotimalla itsenäisyyteen
Sotaveteraaniko meille nyt puhuu ?
Re: Sotimalla itsenäisyyteen
Sinähän se Syvärillä olit, uskokoon ketä huvittaa...! Ja homot olivat kyllä rintamalla ihan samalla tavoin kuin heterotkin. Ei ole juuri mitään iljettävämpää kuin persu, joka lokaa tuollaisilla puheillaan sotaveteraanien maineen vapauden puolustajina.
Voitko myös poistaa tuon Syvärin koska et tiedä mitään tapahtumista. Kiitos!
Kirjoituksesi loukkaa monia maamme sotaveteraaneja. Voitko poistaa kirjoituksesi itse vai aloitanko prosessin sen poistamiseksi? Ilmeisesti olet aika nuori etkä tiedä sotahistoriasta tuon taivaallista!
Re: Vladimir Putin...vakavasti otettava!
#33036: - Vladimir Putin...vakavasti otettava!
Ei Putinia ja homovihaajia Suomeen!!!!
Eikö vaan irtoo kenestäkään kisakumppania, ei sitten vääntämälläkään.
Re:
Olennaisen tärkeitä Jeesuksen persoonan ymmärtämiseksi ovat ne alati toistuvat maininnat,
joiden mukaan hän vetäytyi "vuorelle" ja rukoili siellä yökaudet, "yksinään" Isän kanssa.
Re: Re:
Jeesuksen oppi ei juonnu inhimillisestä oppimisesta, olipa tämä millaista tahansa. Se on peräisin välittömästä kosketuksesta Isään, dialogista, jota käydään "kasvoista kasvoihin"
Re: Re: Re:
Onko Jumala mies? Sanot isä. Miksi ei äiti? Kristinusko niinkuin moni muukin usko perustuu miehen hallintaan.
Ei vastauksia
???
Mutta homot on varmaan taas kohta NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN kauheita!
Kuinkahan monta murhattavaa lienee Suomessa ja myöskin uskovaitten piireissä?
""Jos joku herjaa isäänsä tai äitiään, hänet on surmattava. Hän on itse ansainnut kuolemansa, koska on herjannut vanhempiaan"
Aika kiire teille uskoville tulee tappamaan!
Aika paljon surmattavia lisää!
Mihinkäs nämä monet kuljetetaan???
ai sori " ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa." toihan ei kuulunutkaan teidän teeseihinne.
| This discussion has been closed. |
Re: Petri Paavolan kotisivulta
#33019: - Petri Paavolan kotisivulta
Hei, kenen heiniä olivatkaan puut-symboleina Nyt seiskalla olis sitä asiaa!