Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

vieras

#3526 Re: 3502, ei.

27.03.2013 12:37

#3502: -

Tutut, jotka ovat allekirjoittaneet tämän adressin kuuluvat eri puolueisiin. Asiahan on niin, että kristillisiäarvoja kannattavia ja kristittyjä /uskovaisia on melkein jokaisessa puolueissa. (Ei taida löytyä kommunisteista, arvelisin ehkä vähemmän vihreistä).

Raamatulliset kristilliset arvot kunniaan!

siunausta Päiville

#3527 Re: ei pelkästään kristillisten adressi

27.03.2013 12:38

#3517: Palander -

Tämä adressi on todella hyvä tapa ilmaista kantansa. En kuulu kristilliseen puolueeseen, mutta tästä asiasta olen samaa mieltä.

Joskus nuorempana sorruin äänestämään jopa vihreitä. Sitä virhettä en tee enää koskaan., niin homopuolueeksi vihreät on mennyt.

Päivi Räsänen on nainen paikallaan: asiallinen ja selkeäsanainen. Ja kannattaa Raamatun perusarvoja!

Palander

#3529 Re:

27.03.2013 12:40

#3521: -  

kovasti te kristyt olette täällä tuomitsemassa toisia, vaikka raamattu nimenomaan sanoo ettei kellään ihmisellä siihen ole oikeutta. koittakaa elää sen kirjanne mukaan, älkääkä iniskö internetissä (jonka senkin varmaan jumalanne kieltäisi kokonaan teiltä).

 

Vaikuttaa siltä, että ne tuomitsijat ovat enimmäkseen kristillisdemokraattien kannattajia, jotka käyttävät uskontoa politiikan välineenä.

Vieras

#3530 ilo ja riemu

27.03.2013 12:44

Jakakaa tätä adressia eteenpäin rohkeasti seurakunnissa ja kirkoissa ja siellä missä liikutte. Laittakaa ilmoitustauluille selkeästi erottuvalla ilmoituksella adressiin allekirjoitus mahdollisuus.
Muistakaa varmentaa sähköpostin kautta.
KRISTITYT NYT ON AIKA VÄLITTÄÄ HEIKOIMMISTA LAPSISTAMME
3208

#3531

27.03.2013 12:44

Minä täällä vielä hei, etsimässä järkkymätöntä perustetta tämän adressin kirjoittamiseen. Muutaman viestin sain tämän adressin puolustukseksi, mutta jokainen oli kevyesti kumottavissa. Minun nimeni taitaa siis mennä kansalaisaloitteeseen tasa-arvoisen avioliittolain puolesta.
Sen kyllä ymmärrän, miksi perusteet täällä ovat niin heppoisia: ei ole olemassa mitään ns "homojen ongelmaa". Pedofiili voi olla homo, alkoholisti voi olla homo, mielenterveyspotilas voi olla homo, mutta yksikään näistä sairauksista ei aiheudu homoudesta. Hetero voi yhtä hyvin olla kaikkea näitä, ja todennäköisemmin nämä ongelmat ovat heteroilla, koska heteroita on enemmän. Ainut, mikä tekee homosta homon, on hänen seksuaaliset mieltymyksensä, jotka kohdistuvat kaltaiseensa ihmiseen, toiseen homoon.
Pedofiliakaan ei olisi ongelma, jos kaksi pedofiilia tykästyisivät toisiinsa, mutta silloinhan se ei olisi enää pedofiliaa. Pedofiliassa toinen osapuoli (lapsi) ei ajattele samoin kuin pedofiili (eikä välttämättä ymmärrä mistä edes on kyse), vaan kyseessä on toisen ihmisen hyväksikäyttö. Kahden ihmisen välistä rakkaussuhdetta ei terve ihminen vertaa tällaiseen. Luulisi, että edes jokin haju on siitä, mitä se toiseen ihmiseen rakastuminen ja vastarakkauden saaminen on.
Edes homojen ja lesbojen välinen seksi ei ole pelkästään heille ominaista, vaan heterot harjoittavat samoja konsteja itsekin keskenään.

Vieras

#3532

27.03.2013 12:46

Raamatulliset kristilliset arvot kunniaan myös politiikassa, sanoo kristillisdemokraattien puolueaktiivi.

Vieras

#3533 Re: Re:

27.03.2013 12:46

#3529: Palander - Re:

Tuomitseminen ja varottaminen on eri asia Ja kirjoittaa ramatusta suoraan teksti ei ole tuomitsemista vaan opettamista Itse olen kokenut raamatun asanan rakkaudeksi Taivaaliselta Isältä tai Jeesukselta Kiitos Jumalalle


Vieras

#3534 Re: Re: ei pelkästään kristillisten adressi

27.03.2013 12:52

#3527: siunausta Päiville - Re: ei pelkästään kristillisten adressi

Vihreissä on järki porukkaakin, mutta ne hiljennetään. Kokemusta on. Jos et kannata homoliittoja, niin et ole mukana.

Palander

#3535 Re: Re: Re:

27.03.2013 12:58

#3533: - Re: Re:  

Tuomitseminen ja varottaminen on eri asia Ja kirjoittaa ramatusta suoraan teksti ei ole tuomitsemista vaan opettamista Itse olen kokenut raamatun asanan rakkaudeksi Taivaaliselta Isältä tai Jeesukselta Kiitos Jumalalle

 

Hassua, että jotkut uskoon hurahtaneet ovat ottaneet tehtäväkseen muiden opettamisen paimentolaiskansan satukirjan tarinoilla.
vieras

#3536 Re: Re: Pelander tuomitsee kristityt

27.03.2013 13:02

#3529: Palander - Re:

Saa muutkin sanoa mielipiteensä julki, ei ainoastaan Pelander. Tuomitsemista ei ole mielipiteen ilmaisu.

Onko Pelander ateisti? Kuulutko kommunisteihin, vai vihreisiin? Noissa puolueissa vähiten kunnioitetaan kristillisiä arvoja.

 

 

 

 

 

Palander

#3537

27.03.2013 13:03

Kristillisdemokraateista ja persuista järkeä saa hakemalla hakea. No, Timo Soini on kyllä taitava populisti.
Palander

#3538 Re: Re: Re: Pelander tuomitsee kristityt

27.03.2013 13:08

#3536: vieras - Re: Re: Pelander tuomitsee kristityt 

Tuomitsemista ei ole mielipiteen ilmaisu.

 

Politiikan tekeminen yliluonnolliseksi väitetyn pohjalta on silkkaa sumutusta. Päivi Räsäsellä on runsaasti kokemusta siitä, miten kriittisesti suomalaiset osaavat ajatella. Kuka muistaa Päivin sammakot Pride-iskun jälkeen ja A-studion Homoillassa?

Vieras

#3539

27.03.2013 13:16

Miehen ja naisen välinen avioliitto on ainut luonnollinen parisuhde. Äärimmäisyyksien tavoittelijat ottavat mallia aina ensin Ruotsista. Sieltä virtaa maahamme kaikenlainen luonnottomuus. Ruotsissa kuulema sallitaan jo sisarusten välinen liitto. Kohta kaikkialla ns. kristityissä maissakin ollaan vaatimassa LUKUMÄÄRÄNEUTRAALIA avioliittoa. Jotta ihmiset eivät kokisi olevansa syrjittyjä, koska se on monissa meille vieraissa kulttuureissa sallittu. "Vanhurskaus kansan korottaa, mutta synti on kansakunnan häpeä".

Vieras

#3540 Re: Re: Raamatussa on totuus.

27.03.2013 13:19

#24: - Re: Raamatussa on totuus.

Johanneksen ilmestys 22:19.Jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.


Vieras

#3541

27.03.2013 13:22

hyvä! Murheellista,että piispat ja jotkut papit eivät tunne raamattuaan.

Vieras

#3542

27.03.2013 13:31

"Ruotsissa kuulema sallitaan jo sisarusten välinen liitto. Kohta kaikkialla ns. kristityissä maissakin ollaan vaatimassa LUKUMÄÄRÄNEUTRAALIA avioliittoa. "

Ihanko totta? Mihin nämä väitteesi perustuvat? Jospa yritettäisiin pysyä edes hetki tosiasioissa, vaikka Päivi Räsäsen kannattajilta se voi olla liikaa vaadittu.
luetettavuus ennenkaikkea

#3543 Re: Re: Re: Re: Pelander tuomitsee kristityt

27.03.2013 13:32

#3538: Palander - Re: Re: Re: Pelander tuomitsee kristityt

Päivi Räsänen on rohkea esimerkki kristitystä, joka ei häpeä Jumalan Sanaa. Piispojen ja pappien tulisi ottaa esimerkkiä kristityn vaikuttamisesta, eikä luikerrella karkuun. Pitäytyä siinä mitä Jumalan Sanaan on kirjoitettu, eikä lipsua jokaisen homppelin ja lebson edessä.

Päivi uskaltaa myös sanoa ihmisten edessä Raamatun mukaisia asioita.

 


Vieras

#3544 Re:

27.03.2013 13:36

#3537: Palander -

Persut on porukkaa joka osaa asiansa. Turha olla kateellinen. Kannatus eikun nousee ja Se tulee siitä kun ollaan lähellä ihmistä.


Vieras

#3545

27.03.2013 13:41

lapsilla kin on oikeus.
vieras

#3546 Re: Re: Re: Re: Re: Pelander tuomitsee kristityt

27.03.2013 13:44

#3543: luetettavuus ennenkaikkea - Re: Re: Re: Re: Pelander tuomitsee kristityt

Totta! Päivi Räsänen on luotettava, rohkea ja sanoo suoraan niinkuin asiat ovat. Päivi Räsästä kuuntelen ennemmin, kuin harhaanmenneitä lutterin piispoja ja pappeja, jotka eivät tunne tai ymmärrä raamattua. monet johtavat harhaan opetuksillaan. Siksi luin raamattuni 2-kertaan ja erosin kirkosta.

Kiitos Päivi Räsäselle.

Stara

#3547 Re: Re: Re: Re:

27.03.2013 13:46

#3535: Palander - Re: Re: Re: Jeesus antoi Ylösnousemuksen (siis pääsiäisen) aikaan opetuslapsilleen lähetyskäskyn: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikista kansoista minun opetuslapsiani. Kastakaa heidät Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailmanajan loppuun saakka." Tätä käskyä myös me kristityt tahdomme noudattaa.

 


Vieras

#3548

27.03.2013 13:47

Päivi Räsänen on rohkea esimerkki kristitystä, joka ei häpeä Jumalan Sanaa. Piispojen ja pappien tulisi ottaa esimerkkiä kristityn vaikuttamisesta, eikä luikerrella karkuun. Pitäytyä siinä mitä Jumalan Sanaan on kirjoitettu, eikä lipsua jokaisen homppelin ja lebson edessä.

Päivi uskaltaa myös sanoa ihmisten edessä Raamatun mukaisia asioita.
--

Osaakohan Päivi Räsänen hävetä uskonnon varjolla tekemiä poliittisia tekosiaan?

Vieras

#3549 Re:

27.03.2013 13:57

#3548: -

mitähän ne mahtaa olla. Pysy nyt totuudessa!!!!

 

veritas

#3550 Re: Re: Re: Re: Re:

27.03.2013 14:00

#3509: - Re: Re: Re: Re:  

Todellisuudessa ei ole kysymys tasa-arvosta, se on vain hyvä tekosyy luonnottoman seksuaalisuuden tukemiseen.  Lasten adoptio-oikeushan tässä on selvästi taka-ajatuksena, homot haluavat adoptoida lapsia. Homot haluavat piilottaa homoseksuaalisuutensa avioliiton taakse, koska rekisteröity parisuhde-nimike on liian paljastava.