Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

#5701

02.04.2013 19:44

Kiitoksia adressin alkuunpanijoille,tottelemattomuus Jumalaa kohtaan johtaa aina kärsimyksiin ihmiskunnassa siitä on todisteet niin historiassa kuin nykyajassa.Avioliitto on Jumalan säätämä instituutio jota ihmisellä ei ole oikeus näpelöidä omien mielihalujensa mukaan.Tälläiset mielihalut ovat seurausta syntisestä lihasta,niin kuin muutkin lihanteot jotka Raamatussa mainitaan.Nämä lihanteot joihin homous kuuluu rappeuttavat moraalia,jonka seurauksista me kaikki kärsimme.Yksi teko johtaa toiseen ja kolmanteen.Jumalan käskyt eivät ole raskaita noudattaa,niin kuin monet ehkä uskovat vaan niiden noudattaminen tuo suuren ilon ja rauhan ihmisen sydämeen eli syvimpään mieleen,toisin kuin lihan himojen tyydyttäminen mikä antaa vain pinnallisen hetken tyydytyksen ja johtaa omantunnon paatumiseen.

Vieras

#5702 Re: Päivitellään taas

02.04.2013 19:45

#5700: Vlk - Päivitellään taas

Laki on naiselle ja miehelle tasa-arvoinen. Tasa-arvo sanalla valehtelu ja juonittelu on todella röyhkeää ja tosiasioiden peittelyä. Todellisuudessa sanalla peitetään haureus ja sairaalloinen ajattelu siitä että ihminen voi muuttaa asioita kantamatta vastuuta siitä ja se ei ole ollenkaan esim. lapsia ajatellen tervettä.


Vieras

#5703 Re: Päivitellään taas

02.04.2013 19:46

#5700: Vlk - Päivitellään taas 

 taisi tulla kyseinen mainos hieman väärällä osoitteella -tai kuinka sen nyt ottaa. tiedätkös, tuo vain oikeastaan innostaa meitä tämän adressin eteenpäin vieviä voimia viemnään viestiämme entistäkin tehokkaammin:)   

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

02.04.2013 19:52


Jamo

#5705 Kansalaisaloite: Avioliitto vain miehen ja naisen välillä!

02.04.2013 19:55

NYT LUOMAAN KANSALAISALOITE AVIOLIITOSTA VAIN MIEHEN JA NAISEN VÄLISEKSI!

Projektiin kaikki heterot mukaan jotka ovat tämän asian puolella!
Kansalaisaloitteen paikka! KUKA ALOITTAA PROJEKTIN.. SAAMME VARMASTI NOPEAMMIN KASAAN 3 MILJOONAA NIMEÄ..
Tiedämme kaikki mistä nimikirjoituksia saa..
-kaduilta
-kouluista
-ammattioppilaitoksista
-työpaikoilta
-seurakunnista
-kotoa
-ystäviltä

Näytetään mitä Suomen kansa tahtoo !
VIRALLINEN ON AINA VIRALLINEN ei pääse homot ja lesbot hyppimään silmille..
tasa-arvoinen muutenkin

#5706 Ihmisyyden tasa-arvo on kaikilla syntymästään asti eikä muuta tarvita

02.04.2013 19:55

#5688: urpot ohoi ! -  

 

 Mikä hemmetin "sateenkaariperhe" .. ?

Mikä teidät on saanut varastamaan itsellenne Luojan tekemän sateenkaarenkin, joka ei ole missään tapauksessa hommissanne mukana. Pöyristyttävää.

Eikö nimeksi sopisi paremminkin "itseensärakastuneiden perhe tai -liitto", koska jos samaa sukupuolta olevat rakastuvat toisiinsa, hehän näkevät heissä vain itsensä. Itserakkaasti - eikä ketään muita.

Pitäisikö minunkin mennä avioon lemmikkini kanssa saadakseni tasa-arvon ? Ja miten se toteutuisi? Ei mitenkään, koska minähän jo olen tasa-arvoinen kaikkien ihmisten kanssa. - Meidät luotiin tasa-arvoisiksi ihmisiksi, muttei homoiksi tai lesboiksi. Ei myöskään varkaiksi, murhaajiksi, valehtelijoiksi, pettäjiksi, huorintekijöiksi, sairaiksi, uskottomiksi, rikollisiksi eikä miksikään muuksikaan luonnonvastaisiksi. Joten haloo  - älytkää.

Millään pakolla ja tekaistulla "lailla" ei asia muunnu miksikään kuin se jo on. Tai jos väännetään, niin Luojan silmissä se ei päde. Hän sentään määrää. Ja on määränyt lakinsa alusta asti, eikä ihmisen pidä siihen kajota.

Vai pitäisikö minunkin heittäytyä homoksi tai lesboksi ja sen kautta hakea kynsin hampain tasa-arvoa ?

Mieletön ajatuksenakin.

Jari Oulusta

#5707 Re: Kansalaisaloite: Avioliitto vain miehen ja naisen välillä!

02.04.2013 20:10

#5705: Jamo - Kansalaisaloite: Avioliitto vain miehen ja naisen välillä!

Tämähän on jo hyvää harjoitusta, tarvittaessa jalkaudumme kyllä nimiä keräämään, rakkaus omaan maahan ja kansaan ja kansaamme kannatteleviin terveisiin arvoihin velvoittaa siihen!

Maasta sinä .. mutta viimeisenä päivänä..

#5708 Ethän sinäkään maassa ikuisesti multana ole, vaan nouset viimeiselle tuomiolle kuten kaikki muutkin

02.04.2013 20:11

#5694: - Re: Re: Re: Re: Jauhetaan sitten tältäkin puolen 

 Sinä tuputit jo omaas, mutten ota sitä vastaan. Ja kuvittelit minun tuominneen sinut - miksi ?

Minähän kirjoitin -- "kummalle puolen Jeesus Tuomarina meidät laittaa .. "

En kirjoittanut minun olevan tuomari.

Onko sinulla vikaa silmissä vaiko liian heikot lasit ?

Jamo

#5709 Re: Re: Kansalaisaloite: Avioliitto vain miehen ja naisen välillä!

02.04.2013 20:13

#5707: Jari Oulusta - Re: Kansalaisaloite: Avioliitto vain miehen ja naisen välillä!

MINÄ JALKAUDUN MYÖS JA USKON ETTÄ LÖYDÄN SATOJA MUITAKIN JOTKA JALKAUTUVAT.. ONKO MISSÄÄN VIELÄ MENOSSA TÄLLAISTA HANKETTA?

LÄHDETÄÄN LIIKKEELLE ENNENKUIN ON LIIAN MYÖHÄISTÄ..


Vieras

#5710 Re: Ihmisyyden tasa-arvo on kaikilla syntymästään asti eikä muuta tarvita

02.04.2013 20:14

#5706: tasa-arvoinen muutenkin - Ihmisyyden tasa-arvo on kaikilla syntymästään asti eikä muuta tarvita

Olen tuossa yhtä sateenkaari perhettä seurannut ja huoli on kova.

Se on sellainen porukka, missä voi olla vaikka 7 aikuista ja 10 lasta. Aikuiset ovat naisia ja miehiä tai pelkästään miehiä tai pelkästään naisia. En tiedä miten tämän kertoisi, mutta tulee mieleen moniavioisuus tai siihen rinnastettavaa toimintaa. Sateenkaari perheissä lapsilla ei ole sukupuolta ja nimet voi olla vaikka Kula, Röti, Vikki jne. Nimistä hävitetään sukupuoli pois.

Tämä jotain niin sairasta ettei voi oikein käsittää mitä tää porukka oikein on ja mitä tällä moniavioisuus hulluudella oikein ajetaan takaa. Sehän on laitonta.

TÄMÄN TAKANA ON OLLUT PITKÄÄN SETA JA LEVITTÄÄ TÄTÄ AIVAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN HULLUA AJATTELUA PÄIVÄKODEISSA, KOULUISSA JNE.

Itse rinnastan tämän touhun ääriliikkeksi ja hurmiohenkiseksi kiihkoiluksi normaali elämää kohtaan.

Tällä hommalla saadaan varmasti lapset ja nuoriso syrjäytymään yhteiskunnasta.

 


Vieras

#5711

02.04.2013 20:16

Hän vastasi heille:Ettekö ole lukeneet,että Luoja alun perin teki ihmisen mieheksi ja naiseksi?Ja hän jatkoi: Sen tähden mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa,niin että nämä kaksi tulevat yhdeksi lihaksi.He eivät siis enää ole kaksi,he ovat yksi...
Voiko Jeesus sen selvemmin sanoa?
Adressi on mahtava juttu,toivotaan yli puoli miljoonaa nimeä.

Vieras

#5712 Re: Re: Re: Kommentti

02.04.2013 20:20

#5635: Kansalainen - Re: Re: Kommentti

Tuossa ei ole mitään korjattavaa. Juurikin noin se menee. Edellisessä väitit jotain peiteltävän ja huijattavan.

Höh?

#5713 Re: Re: Re: Re: Re: Jauhetaan sitten tältäkin puolen

02.04.2013 20:22

#5697: Vlk - Re: Re: Re: Re: Jauhetaan sitten tältäkin puolen 

 Miten sinä kasvatat viljaa, kun et ole sitä ennenkään kasvattanut. Jos panet Luojan luoman valmiin siemenen peltoon ja käsket: "Kasva!", ei se sinua usko. Kukas sen sitten kasvattais muu kuin Luoja.

Jumala sen kasvattaa - eikä se sinun ansiotas ole ennenkään ollut, saati sitten kun olet siellä matojen joukossa.

Eikä kuolleet siellä viljaa kasvata vaikka miten multana oisit. Mutta madot voi, kun ne sinua käyttää hyväks.


Vieras

#5714 Re: Re: Re: Kansalaisaloite: Avioliitto vain miehen ja naisen välillä!

02.04.2013 20:24

#5709: Jamo - Re: Re: Kansalaisaloite: Avioliitto vain miehen ja naisen välillä!

Minäkin olen jalkautunut ja ollut yhteydessä kaikkiin mahdollisiin paikkoihin josta voi nimiä kerätä. Monet ovat lähteneet innolla puolustamaan naisen ja miehen avioliittoa. Tähän tarvitaan nyt isien, äitien, mummien ja pappojen talkoo henkeä, jotta moraalittomuus ei pääse haureuden kautta rapeuttamaan koko kansaa.

Yhteistyöllä Suomi on ennekin noussut terveeseen kasvuun.

oraakkeli

#5715 Re: Kansalaisaloite: Avioliitto vain miehen ja naisen välillä!

02.04.2013 20:27

#5705: Jamo - Kansalaisaloite: Avioliitto vain miehen ja naisen välillä!

Joo, nimenomaan.

Kansalaisaloite muotopn " ehdotus lainvalmisteluun ryhtymisestä". Se olisi mahdollinen.

Olen mukana.

Jamo

#5716 Re: VAIN MIEHEN JA NAISEN VÄLISEKSI LIITOKSI..

02.04.2013 20:29

#5711: -

HOMOJEN JA LESBOJEN MIELESTÄ TÄMÄ ADRESSI EI RIITÄ JA EI OLE PÄTEVÄ JOTEN LAITETAAN KANSALAISALOITE AVIOLIITTOA KOSKIEN VIREILLE !

SAAMME VARMASTI 3 MILJOONAA NIMEÄ NOPEAMMIN KASAAN KUIN HE JOTTA SAAMME PÄÄTTÄJÄT TIETÄMÄÄN MITÄ KANSA HALUAA..

ALOITUSPAUKKU VISSIIN PUUTTUU TÄLTÄ HYVÄLTÄ JA TERVEITÄ ARVOJA AJAVALTA ASIALTA..??

TIEDÄMME PAIKAT JOISTA SAAMME NIMIÄ OMAAN KANSALAISALOITTEESEEMME..

-AMMATTIKOULUT,OPISTOT

-TYÖPAIKAT

-KODIT,KADUT,KAUPPAKESKUKSET

-YSTÄVÄT,TUTTAVAT

-SEURAKUNNAT,YM,YM..

ALETAAN TOIMIA ENNENKUIN ON LIIAN MYÖHÄISTÄ..


Vieras

#5717

02.04.2013 20:32

Seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta tietenkin- eli jokainen nyt mukaan puolustamaan avioliittoa.

Vieras

#5718 Re: Re: VAIN MIEHEN JA NAISEN VÄLISEKSI LIITOKSI..

02.04.2013 20:35

#5716: Jamo - Re: VAIN MIEHEN JA NAISEN VÄLISEKSI LIITOKSI..

Olen ollut eduskuntaan yhteydessä asian tiimoilta ja siellä on puolueissa lähdössä puolue johtoa myöten mukaan taustajoukkoineen naisen ja miehen avioliiton puolustamiseen.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

02.04.2013 20:36



Vieras

#5720 Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

02.04.2013 20:37

#5669: tasa-arvoisina synnytään eikä sitä tarvitse hakea - Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

Niin minäkin rakastan koiraani, enkä koe mitään seksuaalista vetovoimaa siihen. Mielestäni tuollainen vertaaminen on todella ala-arvoista ja loukkaavaa. 
Onnittelut sinulle, että olet ollut syntymästäsi asti tasa-arvoinen, tai itseasiassa jopa enempi arvoinen. Itselleni ei tällaisen yhteiskunnan kautta sitä etuoikeutta ole suotu.

Rakentakaa kalliolle eikä hiekalle

#5721 Jumalan Sana on ikuinen -

02.04.2013 20:45

#5700: Vlk - Päivitellään taas 

Siinä onkin päivittelemistä kerrakseen !

Vaikka vouhotatte sen "tasa-arvo"-liitelynne kanssa, niin se on - ja tulee olemaan Luojan silmissä KUOLLUT, koska sillä ei ole arvoa. Vain sillä on arvoa, millä Hän luomakuntaansa ohjaa ja lakinsa laatii. Eivätkä ne häviä.

"Vaikka taivas ja maa katoaisivat, eivät minun Sanani koskaan katoa", sanoo Herra Sebaot.  

Jamo

#5722 Re: Re: Re: VAIN MIEHEN JA NAISEN VÄLISEKSI LIITOKSI..

02.04.2013 20:49

#5718: - Re: Re: VAIN MIEHEN JA NAISEN VÄLISEKSI LIITOKSI..

KÄVIN KANSALAISALOITE.FI:SSÄ TUTUSTUMASSA KANSALAISALOITTEEN TEKOON JA TEKEMISEEN JA ETEENPÄINVIEMISEEN..

EN HÄTÄILLYT VIELÄ OMALTA OSALTANI ALOITTEEN LUOMISTA..

KYLLÄ TÄMÄ YHTEISKUNTA PITÄÄ SAADA TERVEELLÄ POHJALLA PYSYMÄÄN..

NÄYTETÄÄN MAAILMALLE MITÄ ON TERVEET KRISTILLISET ARVOT TOISTAISEKSI KRISTITYSSÄ LÄNSIMAISESSA SIVISTYSVALTIOSSA..


Vieras

#5723 Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

02.04.2013 20:52

#5720: - Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

Te olette mestareita loukkaantumaan. Tuo ei uppoa kehenkään. Itse olen ollut sydänjuuriani myöten loukkaantunut kolmisen viikkoa, johtuen sinun röyhkeydestäsi.

Että kiitos vaan.

ihminen alusta asti

#5724 Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

02.04.2013 21:00

#5671: - Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa 

 Toki oikein ymmärsin. Toin vain yhden esimerkin, millä ihmisarvoa loukkaavat hakea tasa-arvoa sellaiselle itsekeksitylle "rodulle", jota ei ole olemassakaan kuten homo-lesbo"rotu" tai - "kansa".

Mihin lajiin tällaisen itsekeksityn "lajin" soveltaisin? - En mihinkään.  


Vieras

#5725 Re: Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa

02.04.2013 21:06

#5720: - Re: Alusta asti olen tasa-arvoinen ihminen kaikkien kanssa eikä siinä ole mitään ongelmaa 

 Sinähän OLET tasa-arvoinen, ihmiseksi luotu kuten kaikki muutkin.

Muu on toisarvoista, vaikka sitä te haette. Miksi ?