Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Selkärankainen

#9051 Piispalla selkäranka kohdallaan

11.04.2013 19:16

Suomen katolinen piispa Teemu Sippo on ottanut hiippakuntansa verkkosivulla kantaa sukupuolineutraaliin avioliittolakiin. Hänen mukaansa katolisen kirkon näkemys asiasta on yksiselitteinen: avioliitto on miehen ja naisen välinen.

”Jos valtiollinen avioliittolaki samaa sukupuolta olevien vihkimisestä astuisi voimaan, niin vaikka se ei suoranaisesti koskisikaan katolista kirkkoa, niin se kuitenkin aiheuttaisi sekaannusta ihmisten mielissä Jeesuksen ja kirkon vuosituhantisen opetuksen mukaan avioliitto on naisen ja miehen välinen elämän liitto, joka laajenee lapsissa perheeksi rakkauden hedelmänä. Tämä jo luonnon sanelema avioliittokäsitys on yleinen kaikissa kulttuureissa. Muiden ihmissuhteiden kutsuminen avioliitoksi hämärtäisi ja heikentäisi avioliiton ja perheen merkitystä ja saattaisi aiheuttaa suuria ongelmia yhteiskunnalle”, Sippo sanoo.

Kotimaa24.fi

Vieras

#9052 Re: e: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liit

11.04.2013 19:18


Vieras

#9053 Re: Re: e: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liit

11.04.2013 19:23

#9052: - Re: e: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liit Ei kannata tukeutua ainoastaan ateistien ja homojen tekemiin  "tutkimuksiin", jos TOTUUTTA todella etsii.

 


Vieras

#9054 Re: Piispalla selkäranka kohdallaan

11.04.2013 19:30

#9051: Selkärankainen - Piispalla selkäranka kohdallaan

No jaah, pitäisikö ensin se oma pesä selvittää siellä kirkossaan. On sellaista ikävämmän puoleista pappistoimintaa hyväksikäytön puolelta, että en ihan kehtaisi huudella Suomen maallisen lainsäädännön puolelle.

Toki saa hän huudeskella, mutta juu tuo katolisen kirkon vaikutusvalta, Timo Soinille hyvä takatuuppari varmaan.


Vieras

#9055 Re: Re: Piispalla selkäranka kohdallaan

11.04.2013 19:43

#9054: - Re: Piispalla selkäranka kohdallaan

Uskonnonvapauslaki on hyvä asia. Homoavioliitto ei perustu mihinkään uskontoon ja kun sille tielle on lähdetty, niin uskonnonvapauslain perusteella muslimit saavat ruveta kutsumaan pyllistelyihinsä hoilotuksellaan. Toivottavasti saadaan uskonnon harjoittamisen kieltolaki ennen sitä. Koti, uskonto, isänmaa kolminaisuus on murentunut. Ehkä olisi kannattanut säilyttää valtakunnan uskontoina evlut ja ort. Kielinä on kuitenkin säilytetty suomi ja ruotsi. Rasistinen asenne kohdistuu saamen kieleen eli Suomen alkuperäiskieleen, mutta ei kaiken maailman uskontoja ja kieliä kohtaan.


Vieras

#9056 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

11.04.2013 19:48

#9030: fundis - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Ymmärtääkseni Paavali ei niinkään puhuttele epäjumalien palvontaan lipsahtaneita kuin varoittaa heistä uskovien seurakuntia, kohdistaahan hän tervehdyksensä "kaikille Roomassa oleville Jumalalle rakkaille ja hänen kutsumilleen pyhille" ja onnittelee yleisöään myöhemmin siitä, että heidän uskostaan "kerrotaan kaikkialla". Tämän jälkeen Paavali ilmoittaa halustaan "päästä julistamaan evankeliumia myös teille Roomassa asuville" ja kertoo, että hänen toimintansa moottorina toimii se, ettei hän "häpeä evankeliumia." Vasta sitten Paavali suuntaa sanansa tiettyihin epävanhurskaisiin piireihin:

"18 Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa. 19 Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille."

Nyt siirrytään nähdäkseni kuvaamaan yhtä tällaista jumalatonta joukkoa, eli tässä tapauksessa baalilaisia. Lähestymistapa on siten kiihtynyt mutta pedagoginen.


Vieras

#9057 Re: Piispalla selkäranka kohdallaan

11.04.2013 20:04

#9051: Selkärankainen - Piispalla selkäranka kohdallaan 

 

AMEN! Onneksi on edes yksi, joka ei ole antikristuksen puolella.

Vieras

#9059 Re: Piispalla selkäranka kohdallaan

11.04.2013 20:06

#9051: Selkärankainen - Piispalla selkäranka kohdallaan

"Muiden ihmissuhteiden kutsuminen avioliitoksi hämärtäisi ja heikentäisi avioliiton ja perheen merkitystä ja saattaisi aiheuttaa suuria ongelmia yhteiskunnalle"

 

Piispa puhuu vallan pehmoisia. Kuinka perheen tai avioliiton merkitys on heikentynyt ja mitä suuria ongelmia tasa-arvoisesta avioliittolaista yhteiskunnalle on aiheutunut esim. muissa Pohjoismaissa, Hollannissa tai Espanjassa?


Vieras

#9060 Re: Re: Piispalla selkäranka kohdallaan

11.04.2013 20:09

#9054: - Re: Piispalla selkäranka kohdallaan 

 

Kaikenlaisten haureuksien harjoittajat on ajettava ulos kirkosta. Seurakunta ei kuulu tahallisen synnin harjoittajille: Juud kirje 1:17-23 Mutta te, rakkaani, muistakaa nämä sanat, mitkä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen apostolit ovat edeltäpäin puhuneet, sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan." Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole. Mutta te, rakkaani, rakentakaa itseänne pyhimmän uskonne perustukselle, rukoilkaa Pyhässä Hengessä ja pysyttäkää niin itsenne Jumalan rakkaudessa, odottaessanne meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen laupeutta iankaikkiseksi elämäksi. Ja armahtakaa toisia, niitä, jotka epäilevät, pelastakaa heidät, tulesta temmaten; toisia taas armahtakaa pelolla, inhoten lihan tahraamaa ihokastakin.

Vieras

#9061

11.04.2013 20:10

Room 8:13 Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.

Vieras

#9062

11.04.2013 20:10

Joh 3:36 Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."
Hilma

#9063 Tärkeää adressin allekirjoittajille

11.04.2013 20:10

Voit hakea Suomen Evankelisen Allianssin henkilöjäseneksi tai henkilötukijäseneksi ja tulla mukaan Kristillisdemokraattien yhteiseen toimintaan SEA:n kautta tai tukea sitä.

Vieras

#9064

11.04.2013 20:13

1 Joh kirje 3:8 Joka syntiä tekee, se on perkel eestä, sillä perkel e on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkel een teot.

Vieras

#9065

11.04.2013 20:14



1. Kor 6:2
Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita

Vieras

#9066

11.04.2013 20:16


Room 1.
Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, MAAILMAN LUOMISESTA ASTI NÄHTÄVINÄ, niin ETTEIVÄT HE VOI MILLÄÄN ITSEÄNSÄ PUOLUSTAA, koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden MUUTTANEET katoavaisen ihmisen ja lintujen ja NELIJALKAISTEN ja MATELEVAISTEN kuvan kaltaiseksi.

Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään ITSE omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

Vieras

#9067

11.04.2013 20:26

"Yleensä kuuluu, että teidän keskuudessanne harjoitetaan haureutta, jopa semmoista haureutta, jota ei ole pakanainkaan keskuudessa,
että eräskin pitää isänsä vaimoa.

Ja te olette paisuneet pöyhkeiksi! Eikö teidän pikemminkin olisi pitänyt tulla murheellisiksi, että se, joka on tuommoisen teon tehnyt, poistettaisiin teidän keskuudestanne?

Sillä minä, joka tosin ruumiillisesti olen poissa, mutta hengessä kuitenkin läsnä, olen jo, niinkuin läsnäollen, puolestani päättänyt, että se, joka tuommoisen teon on tehnyt,

ON - sittenkuin olemme, te ja minun henkeni ynnä meidän Herramme Jeesuksen voima, tulleet yhteen - Herran Jeesuksen nimessä HYLJÄTTÄVÄ SA*TANAN HALTUUN lihan turmioksi, että hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä.

Ei ole hyvä, että kerskaatte. Ettekö tiedä, että vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan? Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu. Viettäkäämme siis juhlaa, ei vanhassa hapatuksessa eikä ilkeyden ja pahuuden hapatuksessa, vaan puhtauden ja totuuden happamattomuudessa. Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa; en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta. Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa. "

Vieras

#9068 Re: Pelastakaa Suomi

11.04.2013 20:36

#9058: - Pelastakaa Suomi 

 

ANTIKRISTUKSEN TYÖTÄ: "Marraskuun 27 päivänä 2012 julkaistiin The Queen James Bible, josta on poistettu kaikki viittaukset homoseksuaalisuuteen. The Queen James Biblea sanotaan homoraamatuksi, koska se on hävittänyt kaikki kohdat, joista käy ilmi homouden olevan synti. The Queen James Bible on muuttanut kaikkien jakeiden alkuperäisen tekstin, joissa puhutaan homoudesta. The Queen James Bible on muuttanut jakeiden merkityksen siten, että Raamattu ei opettaisi homoseksuaalisuuden olevan syntiä." . Gal 1:6-16 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin, joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin. Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu. Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu. Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija. Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista; enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.

Vieras

#9069

11.04.2013 20:38

Tess 2:1-12
Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ENNENKUIN luopumus ensin tapahtuu* ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
Ja NYT te tiedätte*, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saata-nan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

* luopumuksen tapahduttua ei ole mitään, mikä pidättäisi antikristuksen tuloa, (seurakunnalla ei ole enää tuolloin Pyhää Henkeä vrt.Juud kirje)

Vieras

#9070

11.04.2013 20:40


Room 1:24-32
"Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita , Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ANSAINNEET, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan VIELÄPÄ osoittavat HYVÄKSYMISTÄÄN niille, jotka niitä tekevät."

Vieras

#9071

11.04.2013 20:42

Ilm 2:18-29
Ja Tyatiran seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Jumalan Poika, jolla on silmät niinkuin tulen liekki ja jonka jalat ovat niinkuin kiiltävä vaski:
Minä tiedän sinun tekosi ja rakkautesi ja uskosi ja palveluksesi ja kärsivällisyytesi ja että sinun viimeiset tekosi ovat useammat kuin ensimmäiset.
Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja OPETTAA ja EKSYTTÄÄ MINUN PALVELIJOITANI harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua. Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan. Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa; ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat, sa*tanan syvyyksiä, minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa; pitäkää vain, mitä teillä on, siihen asti kuin minä tulen.
Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita, ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään - niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain ja minä annan hänelle kointähden.
Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"

Vieras

#9072

11.04.2013 20:46

.

Ilm 21:5-8
Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki." Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet."
Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

Joka VOITTAA, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.

Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
Vieras

#9073 VERESTÄ MUISTIA!

11.04.2013 21:36

- Amightywind Varokaa, suuren ahdistuksen aika on hengenvedon päässä, julkaistu 3.8.2012
- Angelica Zambrano 2 nd experience Heaven and Hell (Taivas ja Helvetti), julkaistu 10.4.2012
- Best video of Heaven, Hell and angels that I've seen, julkaistu 5.5.2011

- YOU TUBESSA
Vieras

#9074 Ristin saarnan hulluus

11.04.2013 21:46

1. kirje korinttolaisille 1:18:

Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on JUMALAN VOIMA!

Vieras

#9075

11.04.2013 22:01

Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudesti minä kakin."

Onpa ylevä vessakertomus.