Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

#9326

12.04.2013 21:30

Nyt tekisi mieli sanoa aika rumasti...kuitenkaan se sana ei mene läpi..joten tyydyn pelkästään haukkumaan teidät! Kysymys? Kuka huomasi tänä iltana ihmisen joka tarvitsi apua?
Ei kukaan! Kristittyjä..uskovaisia..olette..ehkä on parempi etten sano mitä ajattelen.
Olen puhunut erään ihmisen kanssa joka on ollut tällä keskustelupalstalla alusta asti. Häntä on täällä haukuttu, ivattu, syyllistetty ties mitä. Olen käynyt noita viestejä läpi ja en tosiaankaan voi sanoa että siellä toteutetaan kristillistä uskoa. Ehkä voisitte miettiä ennen kuin avaatte sanaisen arkkunne. SE ehkä voi loukata kanssa ihmisiänne! Ehkä se onkin teidän päämääränne.
Nii ja näi

#9327 Re: Re: Re: Re: synnin palkka

12.04.2013 21:31

#9280: - Re: Re: Re: synnin palkka

HEI! Ei me ristityt kyllä kuule millään mahduta sinne Jehovan todistajien taivaaseen, eikä meittiä sinne huolittaskaan.          Heidän lehtensä tämä vartiotornin ohjelmajulistus on.  Raamatustakin ovat tehneet mieleisensä käännöksen.


Vieras

#9328

12.04.2013 21:40

Voisiko joku kristitty puhua toivosta eikä pelkästä vihasta?? Viha on peittänyt maan ja kukaan ei enään tunne itseään..pelkkää vihaa. Raamatun lauseita viljellään mutta kuka ne todella tajuaa? Rakkautta vihataan ja vihaa rakastetaan. Kuka on se joka toisen tuomitsee? Sinäkö?

Vieras

#9329 Re: Re: Re: Re: Re: synnin palkka

12.04.2013 21:45

#9327: Nii ja näi - Re: Re: Re: Re: synnin palkka

Ja sinäkö et ole tehnyt raamatusta oman näköistäsi?

Vieras

#9330 Pitäkää kielenne kurissa!

12.04.2013 22:01

#9287: Pekkos Bill - Haistakaa nyt jo v*ttu!

Jaakobin kirje 3:6

6. Ja kielikin on tuli; meidän jäsentemme joukossa se on vääryyden maailma.  Se saastuttaa koko ruumiin ja sytyttää tuleen elämän pyörän, itse liekehtien helvetin tulta.

Vieras

#9331 Re:

12.04.2013 22:29

#9328: -

Jumala on rakkaus.  Jos otat Jeesuksen vastaan elämääsi, hän avaa pikku hiljaa kaikki solmut sinun elämästäsi ja vie perille Taivaaseen.  Jeesus sanoo, että joka hänen tykönsä tulee, sitä hän ei heitä pois.  Lähesty Jumalaa, niin hän lähestyy sinua.

Voit pyytää, että saisit Pyhän Hengen sinetin opastajaksi elämääsi.  Sen saatuasi huomaat, että elämän palapelin osat alkavat loksahdella paikoilleen ja elämääsi alkaa tulla siunauksia.  Jumala tosin karsii sitten myös turhanpäiväisiä asioita sinun elämästäsi.

Tiedän tämän kokemuksesta.

TV7:n ohjelma-arkistosta löytyy hyviä ja mielenkiintoisia sarjoja katsottavaksi - näkyy internetissä.

Siunausta sinulle!

 


Vieras

#9332 Re: Haistakaa nyt jo v*ttu!

12.04.2013 22:47

#9287: Pekkos Bill - Haistakaa nyt jo v*ttu!

Hei Pekkos Bill! Ookko kuuskytlukulainen?   vai mistä tulee nimes?  Tekstis on reilun jätkän ja kursailemattoman kaverin heikomman puolustus.  Ja aina tartteekin puolustaa heikkoo!!      Eikä tapakristillisyys, johon vertasit,  ketään pelasta.   Se on totta.                Mutta voisikko aatella, että monen täällä koviakin tekstejä esiintuovan sydämessä voi olla tosi hätä, sekä homosta itestään,  että koko Suomesta.  En sanois, jos en tietäs tätä kipeemmän kautta.

Kun olin aikanaan uskonnollisuuden pintavireessä lainehtimassa muiden kanssa, ilman köyttä ja kiinnitystä mihinkään, ajelehdin itsekkin näille vesille,  hairahduin suhteeseen.   Enkä nyt pitänyt sitä kovin kummosena asiana, olin vähän outo lintu vain.  Tuli sitten hetki jolloin syntyi kaipuu Jumalan yhteyteen ja tartuin ankkuriköyteen minäkin.  En alkuunkaan silloin vielä tuntenut itseäni,  en haavojani,  en Jumalaa.

Hän näytti minulle vertavuotavat haavani sielussani,  ja ainoa, mitä osasin tehdä oli  roikkua  ihmisissä,  en osannut jäädä Jumalan     varaan ollenkaan.  Lopulta ei ollut enää mitään mistä taistella.    Sitten tuli hiljainen hyvyys - Jumalan rakkaus       ,  joka aamu uudestaan.                                                                                          Vuosia kului, -  paranin rakkaudessaan, mut olin vain yhden päivän lapsi.     Kunnes eräänä päivänä kohtasin vanhan asian uudelleen.   Silloin Jumala puhui selkeät sanat tietoisuuteeni," sydämeen", Kun  pidin  käyntikorttiaan  kädessään:   Heitä pois!    Mut tiesin jo, -  myöhäistä!      Läksin selittämään, etten lähde kelkkaasi, mutta kaaduin kiusaukseen alle silmänräpäyksen . Opin      näkemään: huh mitkä voimat.                                                                                                                                                                                              Niin yritin yhtaikaa  päästä eroon, mutta säälistä myös pitää etäistä yhteyttä häneen,  ja kamppailin siinä kuin täi tervassa.   Oli mennyttä kaikki rauha ja seesteisyys,  olin satimessa totisessa.    Oli hetkiä jolloin tiesin että tällä tiellä päädyn kovimman tuomion alle,  niin  sietämätöntä tuomion todellisuutta,  en missään kohden ennen, enkä sen jälkeen ole kokenut.                                                                                                                                                                                           Monien vaiheiden jälkeen sain viisaan ohjeen.  Kirjoitin paperin - irtisanouduin, pyysin anteeksi ja siunasin.  Oli vaikeeta se.     Ja rankkaa tulla puhdistetuks.  Vaikken kaikesta ymmärrä  vieläkään, mikä oli siitä, ja mikä taas  jostain muusta.    Mut Jeesus otti pois kaiken ikävän ja  antoi anteeksantamuksen sekä rauhan.                                                                                                 Jotain tällaista tahdoin kertoa sulle, ja itkien pyydän, älä torju sitä  kovaakin sanaa, koska se  voi sut pelastaa kuolemaa suuremmasta hädästä  ja  vaikket nyt tuntiskaan mitään tällaista,  voithan ainakin  sanoa Jumalalle: Näytä totuus tästä!                                                             Sinua siunaten, yks pieni ihminen

 

 

Vieras

#9333 The New Jerusalem

12.04.2013 22:57

Uusi Jerusalem
Johanneksen ilmestys 21:9-27.

Tähän liittyvä ihana musiikkivideo you tubessa:
The New Jerusalem
Julkaistu 19.7.2008
Karen Slaughter-Russel
(katselukertoja nyt 52890).

Maranata!
onko uskon sumea kalvo kokonaan peittänyt järkesi?

#9334 Re: Re: Re: Meillä on jo miehen ja naisen välinen tasa-arvoinen avioliitto.

12.04.2013 23:00

#9302: - Re: Re: Meillä on jo miehen ja naisen välinen tasa-arvoinen avioliitto.

Kylläpä on typerää tekstiä. Ihan täytyy tosissaan ihmetellä.

 

Sukupuolineutraali avioliittolaki ei tarkoita että aviopuolisot olisivat sukupuolettomia.

Se tarkoittaa sitä että laki ei määrittele aviopuolisoiden sukupuolta.

Heidän ei siis tarvitse olla eri sukupuolta keskenään.

Miten samaa sukupuolta oleminen tekisi kenestäkään sukupuoletonta?

Onko miesten jääkiekkomaajoukkue sukupuoleton jääkiekkojoukkue?

Päivi

#9335 Re:

12.04.2013 23:22

#9328: -

Kiitos  Rakas Ystävä tuosta toivon kaipuun sanasta!     Näin yön myöhäisinä tunteina tahtoisin sanoa  Herran Jeesuksen sanat:   Älä pelkää,   Minä olen sinut lunastanut,  minä olen sinut nimeltä kutsunut,  sinä olet minun.                   Vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot,   mutta minun armoni ei sinusta väisty,   eikä minun rauhanliittoni horju,   sanoo Herra, sinun Jumalasi .       Siunatkoon   Sinua Jaakobin Jumalan Nimi!

Kommenttisi meitä puhutelkoon ja johtakoon   muutokseen!


Vieras

#9336 Re: Re: Re: Re: Re: Re: synnin palkka

12.04.2013 23:39

#9329: - Re: Re: Re: Re: Re: synnin palkka

No en oo kyllä tehny raamatusta mieleistäni, ei oo edellytyksiä.                                                                                                Ookko itte harrastanu koskaan sen silmäilyä?


Vieras

#9337

13.04.2013 01:39

Vain Äiti ja Isä voivat olla luonnon biologisen jalasten taspainoisen henkisen kehityksen perusta.

Vieras

#9338

13.04.2013 01:48

Koko yhteiskunnan ja perheen perustan biologisen perustan luo mies ja vaimo.Lastenkasvatus asiantuntijoita on syytä kuunnella, tässä länsimaiden yhteiskuunn merkittävimmässä perus arvossa.

Vieras

#9339

13.04.2013 03:22

En tiedä voiko maailmassa olla mitään luonnottomampaa asiaa kun homo-lespo asia.
Normaalit ihmiset vaikka eivät olisi mitään opetusta saaneet ymmärtää sen että mies tarvii naisen ja vice versa

Vieras

#9340

13.04.2013 03:59

Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto Jumalan, sekä ihmisten edessä.

Vieras

#9341

13.04.2013 04:36

Voiko olla muuta vaihtoehtoa jolla elämä jatkuisi

Vieras

#9342

13.04.2013 04:37

Voiko olla muuta vaihtoehtoa kuin kuin miehen ja naisen välinen suhde jotta elämä jatkaisu maapallolla ja täällä pienessä koto suomessa

Vieras

#9343

13.04.2013 04:50

On todella siunattua, että vielä Raamatun tahtoa tuodaan julki. Herra meitä suomalaisia armahtakoon!
Ei homoille lapsia.

#9344 Re: Re: Re: Re: Meillä on jo miehen ja naisen välinen tasa-arvoinen avioliitto.

13.04.2013 04:50

#9334: onko uskon sumea kalvo kokonaan peittänyt järkesi? - Re: Re: Re: Meillä on jo miehen ja naisen välinen tasa-arvoinen avioliitto.

Miksi sateenkaari homot kasvattavat lapsia niin etteivät puhu pojasta (Viikku nimi) tytöstä (Jimo nimi )vaan ihmisistä. Tämä on tullut naapurin sateenkaari hulluudessa 1000 kertaa esille.

Aivan mielipuolen sairasta touhua.


Vieras

#9345

13.04.2013 04:56

Avioliitto,
Homoliitto,
Lesboliitto.
Avioliitto kuuluu parille, jotka ovat keskenään kykeneviä lisääntymään.
LAPSIA EI HOMOJEN ESIASTEILLE PEDOFIILEILLE.

#9346 sukupuolineutraali homous.

13.04.2013 05:01

LAPSILTA OLLAAN VIEMÄSSÄ SAMALLA SUKUPUOLI. TYTTÖ EI SAA OLLA TYTTÖ VAAN SIITÄ PUHUTAAN IHMINEN JA SILLÄ SATEENKAARI HULLUTUKSESSA EI OLE TYTÖN ELIMIÄ EIKÄ POJAN ELIMIÄ.SAMOIN KÄY POJALLE. TÄMÄ SIKSI ETTÄ JOS NE VAIKKA HALUAA VAIHTAA SUKUPUOLTA, NIIN SE ON HELPPOA.
TÄTÄ SATEENKARI HULLUUTTAA MM. VIHREIDEN VILLE NIINISTÖ AJAA VIMMATUSTI ETEENPÄIN.
TÄMÄ EI SAA TULLA PÄIVÄKOTEIHIN, LASTENTARHAAN, KOULUUN JNE. PITÄKÄÄ ÄÄNTÄ ETTEI TÄLLAISTA LAPSET TARVITSE KÄRSIÄ. OTTAKAA KANTAA TERVEEN KASVATUKSEN PUOLESTA.
ISÄ JA ÄITI TAKAA LAPSELLE TULEVAISUUDEN POIKANA JA TYTTÖNÄ.

Vieras

#9347

13.04.2013 05:09

Jumala tarkoitti että lapsilla on isä ja aiti.

Vieras

#9348

13.04.2013 05:23

Ei Jumala ole tarkottanut että samaa sukupuolta olevat menevät naimisiin keskenään.
Sanaan uskova

#9349

13.04.2013 05:24

Tarpeellinen

Vieras

#9350 Re: Re: Jumala kuulee rukoukset

13.04.2013 05:24

#9318: - Re: Jumala kuulee rukoukset

HOMOUS JA LESBOUS USKONTO on kieroin lahko jonka olen tavannut koskaan. Kääntävät oikean vääräksi ja väärän kieroksi. Mikään EI kelpaa, jos heiltä ollaan kieltämässä homous ja pedofilia.

Alkavat kirota, syytellä, vääristää asioita tavoitteellisesti, uhalla ja toisia loukaten, koska toiset eivät hyväksy julki haureutta ja moraalittomuutta.

Ovat tehneet itselleen oman raamatun, joka on väärennetty homoille sopivaksi mm. pedofilialle.

Jos EI tapahdu se mitä homous vaatii alkaa hirveä mekkala. Esimerkiksi kun LAKIVALIOKUNTA hylkäsi homojen ja lesbojen avioliitto lain, niin alkoi aivan käsittämätön rummutus joka kanavalla että "Suomi on takapajula, kivikautinen ja ihmiset ovat epäsosiaalisia, kun eivät hyväksy heidän haureuttaan ja epäsosiaalista käytöstään.

Sotkevat oikean vääräksi ja väärän kieroksi. On se nähty naapurissa niin monta kertaa.

Jos joku homo haluaa eheytyä, niin sitä EI hyväksytä homojen parissa, koska se EI Ole muita kohtaan reilua. Sairas EI saa tulla terveeksi. He perustelevat ettei voi tapahtua kun joku on sanonut ettei voi parantua. TÄYSI VALHE. TUNNEN MONTA EX HOMOA, JOILLA ON EHEYTYMINEN TAPAHTUNUT JA VOIVAT TASAPAINOISESTI

TÄMÄ ON OIKEAA LAHKO TOUHUA.