Kannabis lailliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannabis lailliseksi.

nipa
Vieras

#2601 Re: #2596: - #2592: - #2582: - #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit

28.11.2010 20:07

#2600: - #2596: - #2592: - #2582: - #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit  

Niin paljon tietämättömyyttä ja epäjkohtia, etten jaksais kaikkeen ees puuttua. sanonpa vaan, että ne kyseiset polttelijat on jo myös SINUN keskuudessasi... et vaan tietämättömänä sitä huomaa, koska kyse ei ole alkoholin kaltaisesta päihteestä. Voisit puolestani itse hakea ne pari kolme juomaa sillointällöin joltain pirinistiltä, niin huomaisit ehkä itsekkin väitteidesi typeryyden.

EWS
Vieras

#2602 Re: #2596: - #2592: - #2582: - #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit

28.11.2010 20:37

#2600: - #2596: - #2592: - #2582: - #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit  

"On oikeastaan ihan hyvä jos kannabis saadaan esim. alkoon" Niinpä meneppäs nyt sitten kilttinä ja raittiina kunnon kansalaisena allekirjoittamaan tämä adressi joka helpottaa niiden "huononpien ihmisten" elämää ja säästää heitä monelta turhalta kärsimykseltä.

Jostain syystä mulla on takaraivossa kuitenkin sellanen tunne, että et ehkä ihan oikeesti oo mieltäs muuttanut, joten yritetäänpä vielä uudestaan. Ja koska netissä anonyyminä vittuileminen on ihmisten välisistä kommunikaatiokeinoista älyllisesti samaa tasoa kuin toisten heitteleminen ulosteilla niin yritetäänpä pysyä asiassa.

Vastaa vain tähän kysymykseen: Miksi kieltolakia pitää vielä ylläpitää vaikka on selkeästi nähtävissä ettei sillä saavuteta niitä tavotteita joita varten se on luotu?


Vieras

#2603

28.11.2010 20:53

Luonnontuote vai Ihmisen valmistama?
Vastaus: Luonnollinen
~Legalize :)
HAMPPULÄÄKKEEN YSTÄVÄ
Vieras

#2604 OLIN OLLUT POLTTANUT MARIHUANAA...

28.11.2010 23:15

SINISTÄ SAVUA,HYVÄÄ TUOKSUA JA OUTO KEHO KEVYT.JÄLKIKRAPULA HUONO PAHOINVOINTI VÄHÄN .MYÖHEMMIN HUOMASIN ,ETTÄ EI RIITÄ MARILLA.SILLOIN KÄYTIN ALKOHOLEJA JA HUUMEITA KANSSA.JOS TULEE MASENNUSTA TAI VÄHÄN PAHOINVOINTIA,NIIN JUON KALJAA TAI VIINAA.SIIS TULI ONGELMIA. OLIN ERILAINEN IHMINEN,JOLLE EI RIITÄ MARIA ILMAN VIINAA .AJOIN AUTOA KANADAN KAUPUNGISSA RAUHALLISESTI.AUTO JA MARIHUANA TYTTÖYSTÄVÄN KANSSA SAI MINUT ILOISEKSI JA NAUTIN KOVASTI SIITÄ.UPEA KOKEMUS JA ELÄMYS! SITTEN MUN PUNAISET JA ISOTTELUT SILMÄT PALJASTI MUN VELJENI ,HÄN ALKOI KIRISTI MINUT ,OLINKO POLTTELUT MARIAA? VASTASIN MYÖNTÄVÄSTI.TÄMÄN JÄLKEEN MINUT VALVOTTIIN TIUKASTI. HÄN HAUKKUI .... NYT OLEN RAITIS JA TYYTYVÄINEN MIES. RAITIS ELÄMÄ ON PAREMPI RATKAISU,SEN HUOMASIN JA YMMÄRSIN KUNNOLLA. MINÄ HYVÄKSYN HAMPPULÄÄKKEEN ILMAN MUUTA. EN VIELÄ LOPETTANUT HIPPIELÄMÄÄ
.HEI MINÄ OLEN ANTTI........

antti vaurio porista
Vieras

#2605 HEI MINÄ OLEN HIPPIMIES ILMAN HUUMEITA

28.11.2010 23:31

HÄMMÄSTYTKÖ SIITÄ,KUINKA OLEN RAITIS HIPPIASUSSAAN ?.MINULLA ON PITKÄTUKKAINEN ,SINISET SILMÄT, LUONNOLLISET KIHARAT,MIELENKIINTOISET VAATTEET JA VIELÄ MUUTA.KESTÄN VIELÄ NAIMISISSA MUN VAIMONI KANSSA 30 VUOTTA.VIETÄN OIKEAA HIPPIELÄMÄÄ.VAIMONI EI PUUTU .KIITOS!EN JUO MITÄÄN VIINAA.!!!! KATSO TUO 2604 OLIN OLLUT POLTTANUT MARIHUANAA! ENTINEN MARIPOLTTAJA JA YHÄ HIPPI! KAUNIS JA RAKKAUS SINULLE ILMAN HUUMEITA!!!!!

Tietäjä Iänikuinen
Vieras

#2606 Mikäs siinä

29.11.2010 01:18

Luonnollinen kasvi, jolla ainoastaan todistettu olevan hyviä vaikutuksia ihmiskehoon. Miinuspuolia ei ole voitu tieteellisesti todistaa. Kukaan ei ole ikinä kuollut siihen. Alkoholi on 6,281,810 kertaa vaarallisempaa. Jopa KAHVI *luit oikein* tappaa enemmän kuin tämä kasvi.

Ei se ole päihde, eikä huume. Se on yrtti, mauste, lääke.


Jokainen jolla on jotain sen laillistamista vastaan, pelkäävät. Pelkäävät että kaikki muuttuisi anarkistiseksi ja aivan katastrofaaliseksi sekasorroksi.


Hyvät (ja pahat) Ihmiset, sivistäkää itseänne, ennenkuin alatte kertomaan PASKAA ja tekemään ENNENAIKAISIA JOHTOPÄÄTÖKSIÄ.
Hippi
Vieras

#2607 Re: #2582: - #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit

29.11.2010 12:42

#2592: - #2582: - #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit  

 

Vastataan nyt kysymyksiisi rehellisesti. Ensinnäkään en edes väitä polttelevani "silloin tällöin" vaan käytän päivittäin, normaalisti iltayhdeksän jälkeen. Tätä olen harjoittanut viimeiset kolme vuotta lukuunottamatta paria kuukauden mittaista "toleranssitaukoa". Voisinko lopettaa kannabiksen polttamisen kokonaan, helposti sillä olen todennut että syötynä vaikutukset ovat pääasiassa miellyttävämpiä, mutta koska annostus kasvaa huomattavasti syötynä verrattuna poltettuun en yksinkertaisesti tällä hetkellä pysty tuottamaan riittävästi (poltettuna 0.2-0.8 grammaa, syötynä 2-5 grammaa). Todennäköisesti kuitenkin tarkoitit kysymykselläsi voisinko lopettaa kannabiksen käytön ylipäätään kokonaan. Vastaus on kyllä, kuitenkin kysymykseen haluanko/suostunko lopettamaan kannabiksen käytön kokonaan vastaus on ei. Pystynkö olemaan / elämään ilman kannabista jos sitä ei ole saatavilla? Pystyn ja tästä todisteena aiemmin mainitsemani kuukauden mittaiset toleranssipaussit. Ottaisinko vahvempaa ilmaiseksi jos kannabista ei olisi saatavilla? Olen ollut kyseisessä tilanteessa ja melkein mitä vaan extaasista heroiiniin on tarjottu. Minulla on myös ollut hallussani tiettyä huumetta useita kuukausia säilytyksessä kaverilta joka oli silloin matkoilla, ja lupa käyttää kyseinen huume halutessani pois. En käyttänyt tuolloinkaan vaikka pilvi sattuikin juuri sopivasti olemaan loppu. Kannabis on edelleen ainoa laiton huume jota olen käyttänyt / käytän. Tosiaan vielä mainitakseni; fiksujen ihmisten ei tarvitse leikkiä diilereitten kanssa kun kotikasvatusmahdollisuus on olemassa. Vielä ennenkuin joku alkaa itkemään että mene hippi töihin tai muuta samansuuntaista. Teen paraikaa töitä kolmessa eri paikassa, joista huumausainemerkinnän saadessani menettäisin välittömästi kaksi. Kuitenkaan yhdelläkään työpaikalla en ole työaikana ollut pilvessä (tai missään muissakaan aineissa). (Mites helvetissä täällä saa jäsennettyä nää viestit järkevän näköiseksi? Kaikki rivinvaihdot häviää aina lähetettäessä)
Tommi Svanholm
Vieras

#2608 Niimpä.

29.11.2010 13:26

Hyvä se olisi laillistaa.
Vieras
Vieras

#2609 Re: Niimpä.

29.11.2010 13:47

#2608: Tommi Svanholm - Niimpä. 

Aivan! Joten eiköhän pistetä toimeksi! ( :

yasin qousar
Vieras

#2610 ajee!

29.11.2010 19:12

Aika turhaa tää mutta toivotaan että se tän vuosituhannen aikana laillistetaa!!!!!!! peace and happy hightime ;D viva 420 !
Jeri Putkonen
Vieras

#2611 tiukkaa pudii

29.11.2010 19:24

kannabis lailliseksi ja äkkiä. perkeleen moiset kitkut!
antti vaurio porista
Vieras

#2612 ZEITGEIST-LIIKE TULEE OLETKO VALMIS?

30.11.2010 11:52

HIPPINÄ MINÄ ALOITAN NYT TYKKÄÄN ZEITGEIST-AJATUKSESTA!VOITKO HEITTÄÄ MARIHUANAT ROSKAAN JA TULET ZEITGEIST-LIIKEEN KANNATTAJAKSI?. WWW.ZEITGEIST.FI HEI MINÄ OLEN ANTTI VAURIO PORISTA JA HIPPI ILMAN HUUMEITA!

legalize
Vieras

#2613 weed

30.11.2010 17:14

Even if you don't smoke it, just promote it
Kalle Närhi
Vieras

#2614

30.11.2010 17:49

Kyllä, laitetaan suomi kukkimaan!
KLOVNIPELLE OPETTAA
Vieras

#2615 Re:

30.11.2010 21:35

#2614: Kalle Närhi -  

Kyllä laitetaan kukka kukkimaan, k-kaupasta hyvää siementä tulppaaneja.Muista paljon vettä tai kusivettä(fosforia).IHANA RAITIS ELÄMÄ!ILMAN MARIHUANAA!      KALLE NÄRHI OPETTAA UUTTA ELÄMÄÄ ILMAN HUUMEITA! 

parapsyko
Vieras

#2616 Re: Re: Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit

30.11.2010 22:44

#2580: nipa - Re: Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit  

Jees,mutta Itälähän on entinen nimismies,elikkä vihulaisia,henkeen ja vereen..Ei kait häneltä suurenpaa tietämystä voinut odottaakaan..Varsinkaan kun ko aine on hänen ex-virkansa kannalta "pahinpia vitsauksia...

Vieras

#2617 Re:

30.11.2010 23:34

#6: Valtteri Hjelm -  

Herää todellisuuteen... kannabiksen käytöllä on paljon pitemmät juuret kuin kahvin... anteeksi että (toivottavasti) ärsytän mutta ihan oikeasti

KLOVNIPELLE ILOITSEE
Vieras

#2618 Re: Re: MINÄ OLEN KAUNIS KLOVNIPELLE

01.12.2010 12:59

#2615: KLOVNIPELLE OPETTAA - Re:  

ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ MARIHUANAA!!!! KLOVNIPELLE NIMELTÄÄN AN.......HIP....

Vieras
Vieras

#2619 Re: Re: Re: MINÄ OLEN KAUNIS KLOVNIPELLE

01.12.2010 19:03

#2618: KLOVNIPELLE ILOITSEE - Re: Re: MINÄ OLEN KAUNIS KLOVNIPELLE  

oos antti hetken ees sekoilematta.  joka kolmas kommentti on melkee jotaki sun sekoiluus.

HIPPI JEESUS JULISTAA RAKKAUDEN
Vieras

#2620 Re: Re: Re: Re: MINÄ OLEN KAUNIS KLOVNIPELLE

01.12.2010 20:17

#2619: Vieras - Re: Re: Re: MINÄ OLEN KAUNIS KLOVNIPELLE  

HERMOSTUTKO ,KUN YLISTIN RAITISTA ELÄMÄÄ.? HIPPI VOI OLLA SELLAINEN TYYPPI ILMAN HUUMEITA. JEESUS ON HIENO HIPPI SAARNAAJA ,JOKA JULISTAA JUMALAN RAKKAUDEN.MINUSTA HÄN ON SOPIVA HIPPIJOHTAJA MINULLE. RAAMATTU HIPPIKIRJA!HIPPI SAARNAA MEILLE HYVÄÄ EVANKELIUMIA,KÄVELEE VEDESSÄ JA JAKELEE TYHJÄSTÄ YHTÄKKIÄ RUOKAA 5.000 IHMISILLE.HAUSKA TARINA,JOSTA TYKKÄÄN KOVASTI. KAUNIS KLOVNIPELLE VOI OLLA JEESUS TAI SINÄ TAI MINÄ.PÄÄASIA SE IHMINEN ON ONNELLINEN KUKKA.KLOVNI ON HIENO ESITTELIJÄ. TÄSSÄ ON OSA HIPPIELÄMÄÄ!

Vieras
Vieras

#2621 Re: #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit

01.12.2010 20:55

#2582: - #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit  

 " Te käyttäjät jotka polttelette muka silloin tällöin voisitteko lopettaa polttamisen kokonaan? Ette, koska olette siitä jo riippuvaisia. Olen menettänyt monet ystäväni tuolle myrkylle ja he ovat siirtyneet siitä vahvempiin. En tule koskaan hyväksymään kannabista. EN KOSKAAN. Ja se ei muka ole portti vahvempiin huumeisiin, voi luoja! On jokaisen oma asia, haluaako pilata elämänsä huumeilla. Miksi ei vain voi kieltäytyä kun sitä tarjotaan?"

Noniin. Ensinnäkin, kannabiksesta ei tule fyysisesti riippuvaiseksi, kuten heroiinista, kokaiinista, tupakasta, alkoholista yms. Siitä on virallisia tutkimuksia! Psykologinen riippuvuus voi syntyä (ja usein syntyykin) itseäsi miellyttäviin asioihin, kuten tunnetuimpana paheena kenties SUKLAA(?). Näin saattaisit pitää myös kannabiksesta niin, että haluaisit sen viikottaisen annoksesi.

"Olen menettänyt monet ystäväni tuolle myrkylle ja he ovat siirtyneet siitä vahvempiin."

Tähän aiheeseen voitaisiin jämähtää pitkäksikin. 

1) Kannabis ei ole myrkky. Siinä ei ole mitään myrkyllistä. Kannabikseen ei ole kukaan koskaan kuollut. Ainoa, mitä siinä on on THC:ta. Jotta saisit delta-9-tetrahydrokannabinolia kuolettavan annokset, sinun tarvitsisi polttaa 15 000 jointtia 20 minuutin aikana. Kokeile, pystytkö tähän. Ja ihan vertaukseksi, paljonko pitäisi juoda vettä saadaksesi kuolettavan annoksen? 8 litraa.

2) Mielestäsi he ovat siirtyneet kannabiksesta vahvempiin huumeisiin. Alkoholi on niin moninkertaisesti päihdyttävämpää kuin kannabis, ettet sitä edes käsitä. Itse tiedän kokemuksesta. Miten on siis mahdollista, että ystäväsi ovat siirtyneet kannabiksesta vahvempaan kun alkoholi jo on paljon vahvempi huume? Vai ovatko ystäväsi olleet läpi elämänsä absolutisteja? Miksi unohdat tästä sinun ketjustasi alkoholin? Jos sinun porttiteoriasi pitää kerran paikkaansa, niin eikö ne ole juuri tupakka, kahvi ja alkoholi ne portit vahvempiin huumeisiin? Miksi kaikista maailman huumeista se on aina kannabis? Ihmisen päihtymis-/rentoutumistarpeen tyydyttäminen aloitetaan lähes poikkeuksetta alkoholilla. Joillekin se ei riitä, tarvitaan vahvempaa. Sitä kannabis ei ole.

3) Miksi siirrät ongelmat ystävistäsi kannabikseen? Jotkut ihmiset ovat vain henkisesti heikkoja yksilöitä, eivät saa otettua itseään niskasta kiinni. HE käyttävät ainetta väärin. Jos muut osaavat käyttää aineita oikein, kohtuudella, niin miksi syytät AINETTA VÄÄRINKÄYTTÄJIEN SIJAAN? Miksi demonisoit kannabiksen, vaikka ongelma nimenomaan on ystävissäsi? Väitän, ettei kukaan tasapainoinen/järjellä varustettu ihminen "hurahda" mihinkään kannabiksen veroiseen piristeeseen niin pahasti, että koko elämä kärsii. Kannabis ei aja sinua millään tavalla vahvempiin huumeisiin. Parhaiten ongelmatapauksia autetaan, kun apu osoitetaan suoraan heille, eikä tehdä heistä mitään 2. luokan kansalaisia. Nyt isoin osa resursseista menee tämän niin mystisen ja pahan kannabiksen jahtaamiseen. Se kun ei tule ikinä loppumaan maailmasta, sen käyttäjät saavat kasvinsa aina.

4) Kannabis ei siis aiheuta riippuvuutta. Joten sen jättäminen pois ei tasapainoiselle, järjellä varustetulle ihmiselle aiheuta juurikaan ongelmia.

Toki mielipiteitä saa olla, enkä kaikesta huolimatta kyseenalaista kokemustasi. Mielestäni vain perustelet kantasi väärillä asioilla. Esimerkiksi yksikään minun kannabista käyttävistä tuttavistani (joita riittää, ihan normaaleja ihmisiä, opiskelijoista arvostetuissa ammatteissa toimiviin) ei ole ongelmakäyttäjä. Kenelläkään heistä kannabis ei vaikuta elämään mitenkään negatiivisesti, paitsi ainostaan h-merkintä niillä, jotka ovat kiinni jääneet. Tämän jälkeen heille ei asiantiimoilta enää ole mitään menetettävää.

Pointtini on se, että sinun ystäväsi olivat väärinkäyttäjiä, minun eivät. Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Yhden ongelma ei ole toisella ongelma. Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi. Maksaisin enemmän kuin mieluummin veroa kannabiksesta, jotta voisin joka perjantai töiden jälkeen yhden jointin polttaa, rentoutua sohvalla ja kuunnella musiikkia, syödä hyvin, olla rauhassa. Nyt se ei ole mahdollista kuin muutamassa Euroopan maassa. En halua myrkyttää kehoani alkoholilla, saatikka millään muullakaan myrkyllisellä aineella.

Tutustu palkittuun dokumenttiin: The Union: The business behind getting high. Ei mitään propagandaa suuntaan eikä toiseen, vaan faktoja faktojen perään. Myös kannabista tutkiviin tutkimuksiin kannattaa tutustua. Tämä ihmisten tietämättömyys on oikeasti sydäntäraastavaa. Vedotaan asioihin, jotka eivät pidä paikkaansa.

En väitä, että kannabis on maailmanparantaja/-pelastaja. Se ei vaan todellakaan ole niin paha aine, kuin ihmisten annetaan ymmärtää. Huumevalistusten pelkokuvat pitävät pelottavan usein paikkaansa vahvoissa huumeissa, ei kannabiksessa. Nykyaikainen huumevalistus on suorastaan valetta kannabiksen osalta. Tietenkään kannabis ei sovi kaikille, niinkuin ei alkoholikaan, eikä tupakka, eikä roskaruoka, eikä raha jne... Ihmiset ovat erilaisia.

Nykyinen kieltolain yritys kitkeä kannabiksen käyttöä on kuin yrittäisi poistaa omaa varjoa. Sitä saa kyllä vähän kitkettyä pois, muttei se koskaan poistu, toisaalla se kasvaa. Poistamalla kieltolaki ja perustamalla huumevalistus faktoihin saataisiin parempia tuloksia, kuin nykyään. Rahaa jäisi todellisten rikollisten jahtaamiseen, ei viherpeukaloiden. Kahdesti olen tuntemattomalta humalaiselta saanut väkivaltaa osakseni, vailla todellista syytä. Pilvessä olevat ihmiset eivät todellakaan rähinöi, tapa ketään, ei edes suutu kenellekään. Jo pelkästään siksi se aine olisi todella tervetullut Suomeen.

Hyvää Joulua ja Rakkautta kaikille.

Vieras
Vieras

#2622 Re: Re: Re: Re: Re: MINÄ OLEN KAUNIS KLOVNIPELLE

02.12.2010 08:35

#2620: HIPPI JEESUS JULISTAA RAKKAUDEN - Re: Re: Re: Re: MINÄ OLEN KAUNIS KLOVNIPELLE  

Ei raittiissa elämässä mitään vikaa ole.. kuten ei kannabiksen poltossakaan! Kyllähän se sun jeesukseskin joi ainakin viiniä.. oisko ollu jopa alkoholisti? Typerä satu jokatapauksessa!

HIPPI JEESUS JA KLOVNIPELLE
Vieras

#2623 Re: Re: Re: Re: Re: Re: MINÄ OLEN KAUNIS KLOVNIPELLE

02.12.2010 10:45

#2622: Vieras - Re: Re: Re: Re: Re: MINÄ OLEN KAUNIS KLOVNIPELLE  

OLE REALISESTI IHMINEN ! KUKKA TARKOITTAA TÄYDELLISTÄ RAITISTA.JOTKUT KUKAT EIVÄT KAIPA MUUTA KUIN VETTÄ! HIPPI JEESUS KAATAA VETTÄ JA KLOVNIPELLE ILOITSEE RAKKAUDESTAAN.

Krexu
Vieras

#2624 Kannabiksesta

02.12.2010 16:55

Lainattu:

"Moni lapsensa myötä kannabikseen tutustunut vanhempikin laillistaisi kannabiksen.

Moni muuttaa mieltänsä tajutessaan, että kannabiksen laillistaminen tai dekriminalisoiminen ei tarkoita, että kannabiksesta tulisi täysin hyväksyttyä ja että sitä saisi käyttää milloin vain ja missä vain. Kuten alkoholinkin kohdallakin, nautintaa määräisi käyttäytymiskaavat.

Toisekseen kieltolaki koskee meitä kaikkia. Yhteisöstämme häviää varoja rikolliseen yhteiskunnan haitaksi aiheutuvaan toimintaan, syynä on kieltolaki. Se nostaa kannabiksen hintaa monikymmenkertaiseksi ja takaa mielettömät katteet rikollisille.

Kieltolaki on portti kovempaan rikollisuuteen.

Kannabiskaupalla saadut varat sijoitetaan toisiin rikollisuuden haaroihin, aseisiin, korruptioon ja talouden harmaalle sektorille. Käyttäjä joutuu luomaan suhteita tällaisiin tahoihin tai myyjät luovat suhteet käyttäjiin. Näin käyttäjälle tulee suhteita rikollisuuteen. Rikolliset saavat näin uusia tekijöitä. Kun lakia ei tavallaan tuolla puolella ole, rikotaan kaupassa kaikkia lakeja. Asiakkaalla ei ole turvaa laista laadun tai myyntiehtojen suhteen. Toisinaan sattuu niin, että rikollinen ei huoli rahaa, vaan sanoo, että maksat myöhemmin jne. näin voidaan heikompia veloistaan ongelmiin joutuneita velvoittaa muihin palveluksiin. Asiakkaan vaihtoraha voidaan vaikka antaa amfetamiinina takaisin tms. Asiakas ei voi valittaa rikoksista poliisille, sillä kieltolaki tukkii hänen suunsa ja organisaatioa saa kehittyä ja kasvaa ja kauppa sekä rikokset jatkua.

Kieltolain myötä myös ongelmiin joutunut käyttäjä ei uskalla hakea apua ajoissa. Kieltolaki on tehnyt ongelmakäytöstä jo rikoksen ja toisaalta kieltolain aiheuttama vakava rikollisuus on sitonut hänet suhteiden verkkoon. Suhdeverkostosta on paljon vaikeampi päästä irti kuin mistää huumeesta.

Kieltolaki ei ole onnistunut pitämään huumeita poissa, varsinkaan kannabista. Sen tilalle tulee säätää lainsäädäntö tuottamisesta ja jakelusta ja ehkäsevien resurssien on keskityttävä ongelmakäyttöön/häiritsevään käyttöön, tuo työ ei kuulu poliisille."
HIPPI KLOVNIPELLE JA HIPPI JEESUS
Vieras

#2625 Re: Kannabiksesta

02.12.2010 20:04

#2624: Krexu - Kannabiksesta 

HIPPI KLOVNIPELLE KEHOITTAA SINUA RAITISTUMAAN ,NIIN HUUMERIKOLLISUUS VÄHENEE PÄIN,KUN VÄHÄN OSTAJIA.HYVÄ NEUVOKAS! ALOITA OMASTA ÄLYSTÄSI MYÖNTYMÄÄN ,ETTÄ AINOA RATKAISU RIKOKSEN VÄHENTÄMISTÄ ON RAITISTUMINEN!!!! HIPPI JEESUS SAARNAA VIISAUKSIA SANOJA,JOSTA LÖYTYY PELKÄSTÄ RAAMATUSTA.