Kannabis lailliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannabis lailliseksi.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

15.05.2012 17:11



Vieras

#3677 Re:

15.05.2012 17:29

#3676: -

"Omat kirjoituksesihan ne lyttäävät sinut. Ei siihen ketään muita tarvita. Faktan toteaminen ei ole "lyttäämistä" kun kerran on ilmiselvää, että et käsitä missä mennään. Taistelet tuulimyllyjä vastaan ja huonolla menestyksellä."

 

Meillä taitaa nyt olla erilainen käsitys faktasta. Lähinnähän olet vain vastannut argumentteihini toteamalla "höpö höpö".

En usko taistelevani tuulimyllyjä vastaan. Minun puolellanihan ovat lisääntyvissä määrin asiantuntijat ja poliitikot.

 

"Mitään kattavia todisteita siitä, että olemassa oleva laki "aiheuttaa enemmän haittaa kuin hyötyä" ei täällä (tai muualla) ole vielä esitetty. Syykin lienee yksinkertaisesti se, että sellaisia ei ole esittää."

Asiasta ei tosiaankaan ole kattavia todisteita(termi todiste kuulostaa huonolta tässä asiayhteydessä) suuntaan tai toiseen. Minulla on sentään esittää faktoina esimerkiksi nämä kolme ensimmäisenä mieleen tulevaa tosiseikkaa.

-Portugalin liberaali päihdepolitiikka

-Amsterdamin liberaali päihdepolitiikka

-Latinalaisen Amerikan maiden poliitikkojen lausunnot(mm. Perez)

Kysynkin,että mitä vastaavia keissejä sinulla on lyödä tiskiin? Tarkoitan siis kieltolain puolesta puhuvia todellisia keissejä tai kannanottoja.

 

 

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

15.05.2012 18:06



Vieras

#3679 Re:

15.05.2012 18:09

#3678: -

Mielenkiintoinen näkemys. Myönnät siis, että kieltolakia ei tue mikään.

Lopputulema on siis edelleen se, että kieltolakia ei tue juuri mikään(jos nyt unohdetaan tiettyjen tahojen taloudelliset ja poliittiset intressit).

No eipä tarvitse tätäkään keskustelua enää montaa vuotta jatkaa onneksi.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

15.05.2012 18:30



Vieras

#3681 Re:

15.05.2012 18:48

#3680: -

"En tietenkään. Ei sinne päinkään. Tuo nyt on vain tekäläisten lapsellista taktiikkaa missä asiat yritetään kääntää päälaelleen. Luuletko tosiaan, että saisit muuta kuin porttikiellon jos lähtisit noilla eväillä ministeriöön käymään?"

 

Ei ole minun intresseissäni ajaa tätä asiaa ministeritasolla. Agendani on vain ja ainoastaan tutkia miten kieltolain kannattajat reagoivat, kun heitä yrittää provosoida argumentoimaan.

"Teidän tehtävänne on esittää ne faktat joiden perusteella lainmuutoksen tarvetta sitten arvioidaan. Jos kuvittelet jotain muuta olet ikävä kyllä melko harhaanjohdettu. Lainsäätäjät eivät ole tällaisessa asiassa perusteluvelvollisia teille, vaan he odottavat kuulevansa teidän perustelunne. Kuten totesin aiemmin, kolme vuotta on kulunut ja mitään ei ole tapahtunut, eli perustelunne ovat selvästikin pettäneet. "

 

Rohkenen esittää eriävän mielipiteen. Lain tulee olla perusteltavissa aina. En ota kantaa tämän adressin perusteluihin, ne eivät ole minun suustani.

 

"Oikeastaan tiedän pitäisi olla ääretöman kiitollisia meille, jotka annamme teille aikamme, että voitte esittää arvauksenne ja toiveajattelunne tämänkaltaisissa ennakkotilanteissa, ennen kuin menette lakia säätävien tahojen etten nolaamaan itseänne "huumekauppiassyytoksillä" ja "syöpälääkkeillä"."

 

Olen kiitollinen sinulle. Kirjoituksiasi on mukava ja viihdyttävä seurata. Kiitän myös sinua siitä, että vapaaehtoisesti olet suostunut edustamaan kieltolain kannattajan stereotyyppiä tässä pienessä ihmiskokeessa, jonka tulos vahvistaa hypoteesin kieltolain kannattajat eivät argumentoi.



Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

15.05.2012 19:54



Vieras

#3683 Re:

15.05.2012 20:15

#3682: -

"Omien sanojesi mukaan sinun "intressissäsi" siis ei ole edes ajaa tätä asiaa vaan olet täällä ainoastaan "provosoimassa" ja tekemässa "ihmiskokeita". Olet siis suostunut edustamaan kaikkia netissä trollaavia turhakkeita. Harmi, että tuhlasin aikaani sinun kun erehdyin luulemaan, että olit vakavissasi."

Ei, en missään nimessä trollaa. Seison 100% sanojeni takana, vaikka en otakkaan tästä elämäntehtävääni.

"Looginen päätelmä todistustaakasta on aukoton, mutta koska sinua koko asia ei edes kiinnosta, vaan olet täällä pelkästä häiriköinnin ilosta, olet osaltasi onnistunut tahrimaan vähän lisää kaikkien huumeitten vapauttamista ajavien pesää. Ehkä se oli tarkoituksesikin koko ajan, kuka trollien ajatukset tietää?"

Kuten jo mainitsin, agendani on vain provosoida kieltolain kannattajaa argumentoimaan. Toivottavasti et koe sitä kiusantekona. Tähän mennessä olen surkeasti epäonnistunut yrityksissäni. Argumentit ovat kiven alla.

Olet kovempi pala purtavaksi mitä ajattelin.

Päivien työn tulos: 0 argumenttia kieltolain puolesta.

Osoita ennakkohypoteesini vääräksi ja argumentoi kieltolain puolesta käyttäen tieteellisiä metodeja.

 

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.05.2012 00:17


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.05.2012 14:02


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

17.05.2012 14:29


kauko valo

#3687

17.05.2012 14:43

Uljaita silmämunapotkuja tarjoavat taiteilijat M.C.Escher ja Robert Williams...Grateful Deadin tyylikkäästi kuvitettu So Far-dokkari on kans mainioo katsomista ja kuuntelua.(toi dead löytyy ovguide.comista)
bladaaja

#3688 Re:

17.05.2012 15:01

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

18.05.2012 16:05


tuttu

#3690

18.05.2012 18:17

The Man Who Turned On The World.Michael Hollingshead.huh !!

Vieras

#3691

19.05.2012 01:31

! LEAGLIZE IT !

Vieras

#3692

19.05.2012 11:05

Ainakin lääkekäyttöön, en voi ymmärtää että on olemassa hyvä kipulääke, ja sit sitä ei saa käyttää. Ihmisille määrätään jos mitä selkäkipuun, epilepsia lääkkeistä alkaen,,minä olen pilannut vatsalaukkuni kaiken maailman pillereillä, mitkä eivät ole auttaneet, paitsi että olen saanut vatsahaavan kipujen lisäksi.

Anonyymi

#3693 Re:

19.05.2012 17:14

#1: Lauri - -

EI V'TTU IKINÄ!!!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

19.05.2012 20:48


hahaa

#3695 Re:

20.05.2012 22:36

#3682: -

Totaalisesti fail.

Keskustelua oli sentään mukava lukea

-.-

#3696 Re:

20.05.2012 23:17

#2: Reija Tyynismaa -

Kaikilla on tietysti mielipiteensä kaikkeen. Mutta vaikka kannabis laillistettaisiin niin ei se tarkoita että kaikkien pitää alkaa sitä polttamaan -.-

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

21.05.2012 01:29


I'N'I JAH RASTAFARAI :D

#3698 Ei mikään ihme,että aletaan laillistamaan.....

21.05.2012 19:57

Hienoa,että sellaiset sivistysmaat kuin mm. Ruotsi antavat periksi "sodalle huumeita vastaan",
ja toteavat realiteetit....
Dokkareissa yleensä haastatellut pössyttelijät on niin sekasin jo ennen ku alkoivat pajauttamaan....

Näkikö kukaan sitä dokkaria,jossa yks lekuri/tiedemies tutki kannabiksen muita vaikuttavia ainesosia????

Noh,sitä äijää ei varmaan kukaan enää näe,lienevät listineen sen,ku puhu kannabiksen hyvistä puolista,ja mahdollisuuksista esim.skitsofrenian hoidossa....Hänellä oli itsellään tilastoja siitä,kuinka eräs kannabiksen ainesosa vaikutti positiivisesti psyykkisiin sairauksiin....

Ainoa ongelma nykyään on siinä,että liian nuoret alkavat poltteleen,huonossa seurassa....Ihan niinku brenkun kanssa.... Sit ne vetää sitä liikaa ja jokapaikassa....

Mieti mitä opettajas sanois jos tuut kaatokännissä tunnille???? Nää heebot istuu siel päivästä toiseen ihan pihalla,ja ku kukaan eisiltikään huomaa,et niillä ei oo kaikki hyvin himassa,ne alkaa sekoileen.... Ja kaiken pahan alku ja juuri on sit taas kannabis????

Maailmanhistorian 7:männeks vanhin VILJELTY kasvi, eli vehnän etc. jälkeen....
Alkuun sitä tuskin kukaan viljeli sen vuoks,että se on rikkaruoho,ja sioä kasvaa joka polun varrella....Siis etelässä,ei tundralla....

Sit tehtiin kankaita,salaattia,maustetta,ja sit sitä poltettiin,ja tarjottiin ohikulkeville vieraille....

Te ootte kaikki niin junnuja,onks kukaan lukenu KIRJANA Monte Criston Kreivi???? Mä luin ite sen
junnuna pariinki otteeseen,sit mun ukki kuoli,ja mä sain valita kirjahyllystä kirjoja....

Koettakaas etsii käsiinne sensuroimaton painos Alexandre Dumas'n teoksesta "Monte Criston Kreivi".... Siinä sensuroimattomassa(mulla on painos vuodelta 1944) on ainakin 19 sivua,jotka kuvailee kannabiksen hienoja ominaisuuksia (noh, on siinä jotain homosteluakin pari riviä),mutta pointti on se,että me kuvitellaan lainaavamme kirjastoista,tai ostavamme historian kirjallisia merkkiteoksia, JA NE ON KAIKKI SENSUROITU!!!!! Meidät pakotetaan lukemaan pelkkää potaskaa,ja mieluummin tuijottamaan telkkarista maksukanavia,(niinku lätkä,kuinkakohan käy olympialaisille) ja mainoksia,joissa meille vaan ssydetään tavaraa.... Jatkuva talouden ja populaation kasvu....
SEHÄN ON MAHDOTONTA!!!! Pitäis vaan kuluttaa enemmän,jos et maksa telkkarimainoksista,linnaan,jos kasvatat hamppua kotona,eiku linnaan,ja firmoilta bisnekset veks.... Mihin hiivattiin tää maailma on oikein menossa????En mä viime vaaleissa äänestäny tällasen puolesta,päinvastoin.... LEAGALIZE IT, AND I WILL ADVERTISE IT,lauloi Peter Tosh aikoinaan....

Nyt nynnyt, put your money where your mouth is!!!!

Hoidetaan tää laillistaminen.....

Annetaan niille kovempi pähkinä purtavaks, eli em. sensuuri,niin ne on kiitollisia,
jos pääsee pälkähästä pelkällä kannabiksen laillistamisella.... :D

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

21.05.2012 21:18


Pohdiskelija

#3700

23.05.2012 00:37

Mielestäni on aika epärealistinen tavoite, että ihmiset lopettaisivat kokonaan päihteiden käytön. Ja koska ihmiset tulevat päihteitä joka tapauksessa käyttämään, on älytöntä jatkaa vähiten haitallisen päihteen kietlolakia.

Ihmettelen myös ajatusta, että ihmisten pitäisi lopettaa päihtyminen kokonaan. Kohtuuttomasti nautittuna jopa terveellinen ruoka on vaarallista. Uskon päihteiden kohtuullisella käytöllä olevan pelkästään positiivisia vaikutuksia ihmisen terveydelle. Auttavathan ne ihmistä rentoutumaan ja irottautumaan hetkeksi arjesta helpolla ja halvalla tavalla.

Valtion on pidettävä huolta kansalaisistaan ihmisen itsemääräämisoikeutta kunnioittaen. Kannabiksen kohdalla olisi todella aiheellista pohtia perinpohjin, onko sen käytön kieltäminen aiheellista vai perusteetonta holhoamista.