Kannabis lailliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannabis lailliseksi.

V

#3726 Re: Muutamia Faktoja

21.06.2012 16:01

#3522: R - Muutamia Faktoja

Lukekaas nyt tästä kunnolla, lähteineen kaikkineen, perusteltuja tietoja.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

25.06.2012 21:19



Vieras

#3728

29.06.2012 01:05

katsella tätä ennen arvostele http://www.youtube.com/watch?v=6jO_ncXj7RE

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.06.2012 07:22


EI EI EI......

#3730 EI

30.06.2012 13:10

Olen jo pienestä nähnyt miten siitä siirrytään kovempiin, ei tietysti kaikki sitä tee mutta kynnys on matalempi sen olen nähnyt..Olen myös nähnyt mitä se voi pilata avioliiton. En ymmärtänyt miksi aviomieheni muuttui kylmäksi, välinpitämättömäksi, sekavaksi ym ym ym koska tätä en osannut edes aavistaa kunnes kuukausia myöhemmin paljasti. Tämä miltei pilasi avioliittomme koska itse en suostu elämään välinpitämättömän, kylmän ym ym ihmisen kanssa jonka kanssa ei voi käydä normaalia keskustelua. Onneksi mieheni "heräsi" ennen kun pakkasin kimpsut ja kampsut ja nykyjään hän on vanha ihana oma itteensä. En eläisi pilviveikon kanssa, kuten en myös joka ilta alkoholia tissuttelevan henkilön kanssa, tätä mieheni on tiennyt siitä asti kun tutustuimme joten ei tullut mitenkään yllätyksenä hänelle. Hän tietää että tunnistan jos hän polttaa ja jos hän jäisi uudestaan kiinni hän menettäisi kaiken, siitä hän on hyvinkin tietoinen. Emme ole absolutisteja mutta pysymme kohtuudessa (esim kerran kuussa lasin viiniä), tupakoimisen olemme joskus nuorina aloittaneet mutta fiksusti vanhempana lopettaneet. Miksi käyttää aikaa ja resursseja kannabiksen laillistamiseksi kun sen voisi käyttää muiden "laillisten" päihteiden vähentämiseen. Suomessa on ikävä juomakulttuuri ja vielä kun saatais maa täyteen sekakäyttäjiä niin jopa on maan tulevaisuus turvattu.

Vieras

#3731

01.07.2012 02:16

kannabikseen ei tule riippuvaiseksi ja se on paljon terveellisenpää kuin tupakka ja viina.
Fucking Wangers

#3732 Re:

01.07.2012 05:19

#2: Reija Tyynismaa -

kannabis narkkarit.... aika pahasti sanottu.

 

Cannabismi on Aivan eri asia kuin narkkaus.

erkka86

#3733 Re: tuosta. jeppistä jees!

01.07.2012 15:34

#10: Tero Ylipulli -

mites noi alkoholistien persseet? niitä taitaa olla muutamat enemmän + maksakirroosio potilaat jne. jne. hmm kumpikohan olisi parempi jos vaihdettaaisiin kaljakapakit pilvikapakeiksi. onhan tolla alkoholilla aika moinen työllistävä vaikututs: lekurit, poliisit, taxi kuskit, pizzeriat, portsarit, alkot jne. aika paljon pyörii monopolia alkoholin ympärillä (ilmankos laillista kapitalistisessa yhteiskunnassamme). se kun ei kasva pusikossa. jos jokaisella olisi oma pusikko kotona, tuottaisi se varmaan valtiolle veroja hmmm: siemenistä, natikoista, kukkapurkeista, mullasta lepakonkakasta ja muista ravinteista, vesijohtovedestä :D kannatan toisaalta laillistamista järjestäytyneen rikollisiiden kitkemiseksi ja sillä voi olla jopa käänteinen vaikutus muihin huumeisiin mitä kuvitellaan nykään olevan: että ruvetaan sitten vetämään muitakin huumeita. kannatan kokeilua vaikka muutamn kerran kk alkoholin siaan. miljoonat suomalaiset osaava kuitenkin käyttää hienosti alkoholia vaikka onkin välillä nokkapokkaa mut on aina olemassa "heikoimmat lenkit" jotka vetää syystä tai toisesta överiks ja jäävät sille tielle. en usko kuitenkaan että pilvipäissään kukaa löisi esim. naisystäväänsä nyrkillä kasvoihin tai lapsiaan! kokeile itse jonkin aikaa kannabista samalla tahdilla kuin käytät alkoholia ja mieti onko kannattavempaa. kaikella kohtuus. vanupuikko päitä on minunkin tuttavapiirissä muutama kipale. käyvät töissä ja elävät pienellä. harmittomia mutta eivät kapitalistisesti ja koulutukseltaan menestyneitä. itse käytän vähemmän ja olen hieman menestyneempi. mitä se sitte kenellekkään on: omaisuus, koulutus, tieto taito jne. btw. kirjoitin tämän hieman paukuissa. olisinkohan kirjoittanut puolen litran suomiviinan jälkeen?! :D

Kari Tukari Suomenmaa

#3734

01.07.2012 21:46

Ettekö tiedä että jo ensimmäinen kannabis piikki voi tappaa!!!

Vieras

#3735 vapaus

02.07.2012 17:42

Minua ei kiinnosta, mitä mieltä ihmiset ovat kannabiksen käytöstä.
Haluan vain, että minulla olisi tasavertainen oikeus polttaa kannabista
niin kuin ihmisellä on oikeus kiskoa viinaakin.

Vieras

#3736

02.07.2012 19:27

..ite oon 52v. ja tähän ikään huomannu ettei valtion laillistama "huume" (viina) sovi minulle..olen pössotellyt viimeiset 29v. ..n np.

Vieras

#3737 Re: vapaus

02.07.2012 19:29

#3735: - vapaus

..iha samaa mieltä mistä se aikuinen ihminen otta sen huvin..2olutta ja kukkaa,

 


Vieras

#3738 Re:

02.07.2012 19:57

#1: Lauri - -

..kahvikin pitäis lopettaa..siinä on kofeinia ja aiheuttaa riippuvuutta...

 


Vieras

#3739 Re: Re: tuosta. jeppistä jees!

02.07.2012 20:01

#3733: erkka86 - Re: tuosta. jeppistä jees!

..just..,Suomen lain sallima "huume, alkoholi" tappaa Suomalaisia 60 000per vuosi välillesesti tai välittömästi...en jaksa alkaa kirjoittaan isompaa tarinaa..googlettakaa..

 


Vieras

#3740 Re: Re:

02.07.2012 20:02

#3732: Fucking Wangers - Re:

...voi hyvänen aika...

 

Markus Salonoja

#3741 Re:

03.07.2012 02:18

#2: Reija Tyynismaa -

Ehkäpä kyseinen äiti ei sitten polttaisi ruohoa. Ja jos olisi lapsi mukana ja juo tai pössyttelee itsensä NIIN "hiprakkaan" että ei pysty huolehtimaan niin silloin on pska juttu. Mielestäni kuitenkin teinit voivat olla mukana. Itse ylä-aste oli silkkaa helvettiä ja yksinään olemista mutta selvisin hyvin arvosanoin ja jatkoin kouluja ja olen nyt valmistunut insinööriksi. Silti poltan pilveä kun olen yksin kotona pari kertaa viikossa eikä se ole haitannut mitään. Päin vastoin, olen entistä rauhallisempi. Eikä pilvessä ollessa ajattele kokoajan itseään, säälittävyyttä ja rumuutta joka näkyy peilistä joka aamu ja ilta. Ei tee mieli kovempia "aineita" enkä juo hirveästi, ainoastaan kaverien kanssa ulkona käydessä. Ei tarvii olla niin tiukkis, eletään 2000-lukua, internet, vapaus, ja kaikki on ihan jees. On pahempiakin ongelmia kuin kannabis, ehkäpä sillä saataisiin nämä itsaritkin vähenettyä, vähemmän masennusta, vähemmän väkivaltaa kun ihmiset eivät joisi itseään niin känniin vaan olisivat iloisia pilviveikkoja. No jaa, taitaa tuo ajatus olla liian virkeä suomalaiseen ajattelutapaan, täällähän kielletään bordellit, ei laillisteta "päihdettä" joka olisi turvallisempi kuin tupakka ja alkohooli, ja viimeiseksi, meillä on maailman pskin politiikka, joo, me tehään pskaa duunia ja sit maksetaan laiskoille kreikkalaisille meidän rahat, huhhuh, JÄRKYTTÄVÄÄ.

We are an elite race of our own

#3742 Re:

03.07.2012 02:22

#3734: Kari Tukari Suomenmaa -

´Taidat puhua heroiinista tai koksusta? Sitä oon kokeillu, aivan hirveetä schaissee, diileritkin tarjoo ties mitä sokeri-suola-laksatiivi jauheita josta noin 1% on oikeeta kamaa, kaverikin kuoli elämänsä toiseen satsiin, diilerit oli laittanut jotain "kakkaa" mukaan

ullakaisa

#3743 Re:

03.07.2012 18:37

#1: Lauri - -

haista vit*u


Vieras

#3744 :D:D:D Big talks

04.07.2012 00:48

husker
Vieras

#3745

05.07.2012 06:56

Terveyden kannalta hyödyllisiä vaikutuksia sisältävä ikivanha luonnontuote jonka luokitteleminen kielletyksi huumausaineeksi on yksinkertaisesti väärin. Tämä jo pelkästään sen takia että lääkinnällisessä tarkoituksessa kasvin negatiiviset vaikutukset ovat hyvin pieniä suhteutettuna kannabiksen positiivisiin vaikutuksiin. Myös terveellisempi ja turvallisempi vaihtoehto alkoholille jos jotain pitää "käyttää". Joten miksipä ei.


Vieras

#3746 Ei missään tapauksessa

05.07.2012 11:21

Itse voin sanoa entisenä narkomaanina, että en todellakaan laillistaisi tätä huumetta. Kyllä siitä kannabiksesta vaan lähes aina siirrytään kovempiin aineisiin, ja mikäli ei siirrytä, jäädään sellaiseen tilanteeseen omassa elämässä, ettei mikään liiku mihinkään suuntaan ja mennään pää jumissa päivästä toiseen.

Olkoot miten hyödyllinen lääkeaine, mutta fakta on, että kannabiksen aktiivikäyttäjillä on usein synkempi tulevaisuus edessäpäin...

Sarita

#3747

05.07.2012 12:32

Itse kokeilin kannabista ensimmäisen kerran v.2000 ja en ole tähän päivään mennessä kokeillut muita aineita.
Kannabis on myös oiva hyötykasvi josta saa kaikenlaista hyvää ruuasta kankaisiin.

Vieras

#3748

05.07.2012 19:42

"Kyllä siitä kannabiksesta vaan lähes aina siirrytään kovempiin aineisiin, ja mikäli ei siirrytä, jäädään sellaiseen tilanteeseen omassa elämässä, ettei mikään liiku mihinkään suuntaan ja mennään pää jumissa päivästä toiseen."

Tämähän nyt on ihan täyttä p***apuhetta, jonka tiedät varmaan itsekkin. Tutkijat nimenomaan tietävät kertoa, että kannabisesta hyvin harvoin siirrytään kovempiin aineisiin, eikä se ole mikään valtionsalaisuus. Suomessa on muuten noin 500 tuhatta kannabista käyttänyttä ihmistä. Mitäpä luulet, kuinka iso osa tästä ryhmästä on ajautunut kovien huumeiden käyttäjiksi tai kroonisiksi kannabiksenkäyttäjiksi.

Vieras

#3749

06.07.2012 16:54

Niinhän se on että kun ei tiedetä mistä puhutaan niin puhutaan sontaa.. Itsellä on oikein hyvä elämä, työ talo ja perhe, jointti palaa silloin tällöin. ja viina jäis kyllä kokonaan pois tuhoamasta ihmissuhteita jos sais laillisesti polttaa.

Vieras

#3750 Mietteitä.

09.07.2012 19:28

Voi hyvää päivää mitä tekstiä osa teistä kirjoittaa.. Tuntuu että osa teistäkään ei osaa rentoutua ollenkaan/ajatella mitään muuta kuin fyysistä hyvinvointia. Entä henkinen puoli? Kannabis on mielestäni kohtuuden rajoissa viihdekäyttöön täysin sopiva päihde. Auttaa rentoutumaan ja jopa keskittymään. Osa nykypäivän hamppuuseista joutuu nimenomaan rikoskierteeseen/siirtyy vahvempiin sen takia että heidät TUOMITAAN. Jos kannabis olisi laillista ei tuomitsemista ja korruptoitumista tämän aineen suhteen tapahtuisi. Kyse on kuitenkin melko vaarattomasta päihteestä (jos vaaroja vertaa esimerkiksi alkoholiin tai nykypäivänä käytettäviin lääkkeisiin) Kaikkea kohtuudella.. Myös lääketiede hyötyisi kyseisestä luonnonvarasta. Jokainen kuitenkin on vastuussa omista tekemisistään. Ei ne lain pykälät tai normit välttämättä aina kerro koko totuutta, vaikka niin moni nykypäivänä ajattelee..