Pelastakaa Törnävän kesäteatteri

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pelastakaa Törnävän kesäteatteri.

Hubbabubba....

#76 Tietoutta seinäjokilaisille

13.02.2013 21:53

Mielenkiintoista olisi tietää kuinka hyvin Palatsin tj. hoitaa palkanmaksut tai maksut yleensä. Julkisesa tiedoissa on se, että maksuhäiriöitä on. Tunnettuja tähtiä on vaikea saada kehiin tunnetusti enää mm. kaatuneen Koiton takia. Tietoa on. Eihän Mr L. yleensäkään vastaa puhelimeen tai sähköpostiin ja hänen puhelinnumeronsa Palatsiteatterin sivuilta on poistunut. Miksi? Toimitusjohtaja vastaa yleensä näihin, mutta suosittelen teitä kokeilemaan asiaa. Jos on asiaa tai kysymyksiä hänelle, niin kokeilkaa lähestyä häntä. Olkaa kuitenkin helliä siinä mielessä, että hän on viiden lapsen isä. Ei ilta- ja yöaikoihin.. Mutta enpä usko, että vastauksia tulee... Good luck, folks!

teatteri vs. show

#77 työntekijät

14.02.2013 09:21

Palatsilla on enemmän entisiä työntekijöitä, kuin nykyisiä. Johtuneeko palkanmaksusta vaiko kenties kyseisen herran johtajan kyvyistä?
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET ANTAKO LAIRIKOIDEN TULLA PILAAMAAN TÖRNÄVÄN KESÄTEATTERIA


Vieras

#78 Re: Tietoutta seinäjokilaisille

14.02.2013 09:54

#76: Hubbabubba.... - Tietoutta seinäjokilaisille

Huonosti hoitaa raha-asiat, niinkuin kaikki muutkin asiat.

tamperelainen

#79 Re: Re: Pelastakaa Törnävän kesäteatteri

14.02.2013 11:52

#38: Jannmäk - Re: Pelastakaa Törnävän kesäteatteri

Olen nähnyt ja olen täsmälleen samaa mieltä

tekijän oikeus

#80 Re: Re: Re: Seinäjoki antaa surkean kuvan itsestään.

14.02.2013 11:57

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

18.02.2013 04:59


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

18.02.2013 05:00


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

18.02.2013 05:02


oikeus voittaa

#84 Re: työntekijät

22.02.2013 02:38

#77: teatteri vs. show - työntekijät

Edellisiin viesteihin voi sanoa, että koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

totuus

#85 Re: Tietoutta seinäjokilaisille

22.02.2013 02:41

#76: Hubbabubba.... - Tietoutta seinäjokilaisille

Eikö saa Palatsi enää tunnettuja tähtiä? Mitäs mm. Satu Silvo, Remu Aaltonen tai Tommi Soidinmäki ovat?

lopettakaa valheet!

#86 Re: Re: Tietoutta seinäjokilaisille

22.02.2013 02:46

#85: totuus - Re: Tietoutta seinäjokilaisille

Niin tai Arja Koriseva, Marko Maunuksela, Sami Uotila, Ville Pusa, Andre Wickström, Ulla Tapaninen, Jussi Lampi, Ville Virtanen, Teemu Rajamäki, Annika Eklund, Päivi Lepistö, Marika Krook

Ei sa@tana

#87 Re: Re: Re: Tietoutta seinäjokilaisille

22.02.2013 11:55

#86: lopettakaa valheet! - Re: Re: Tietoutta seinäjokilaisille

kyllä on Paasosen porukoilla vähän sisältöä elämässä, kun on aikaa täällä tarinoida päivät pitkät. Who cares?! Ehkä tämä Lairikko tekee niin paljon töitä, että ei ole aikaa vastailla niihin tuhansiin puheluihin. Jotkut ihmiset tosiaan tekevät töitä, eivätkä käytä aikaa naurettaviin valheisiin netissä. Nyt kun näen kuinka alas on Paasonen kumppaneineen vajonnut, olen todella iloinen että teatterin pyörittäjä vaihtuu. Katkera nainen ja huono häviäjä, tsiisus. Hankkikaa elämä!!


Vieras

#88

22.02.2013 12:51

Vuosittain on Palatsissa 70-80 000 asiakasta, jotka tulevat ympäri Suomea. Se kertoo varmaan osaamisesta monella tasolla. Hienoa, että Seinäjoen Kesäteatteriin saadaan ammattitaitoisia ja uusia tuulia.
tihli

#89 Re: Tietoutta seinäjokilaisille

23.02.2013 09:54

#76: Hubbabubba.... - Tietoutta seinäjokilaisille 

 Kulttuurilautakunnan edellinen puheenjohtaja touhaa tangojuniorikilpailujen kanssa. Karsinnat pidetään Palatsiteatterissa. Siinä syy, miksi päätös piti tehdä edellisen lautakunna toimesta. Hampaattomat jäsenet, jotka olivat vietävissä.

Johtihan sama henkilö teatterin hallitusta 32v, ymmärtämättä teatterista yhtään mitään.


Vieras

#90

23.02.2013 12:49

Hämmästyttävää, että 23 vuoden työlle ei Seinäjoen kulttuurilautakunta antanut kovinkaan paljoa arvoa. Vähintäinkin neuvottelut ennen päätöstä olisivat olleet kohtuullisia. Jos kulttuurilautakunnalla oli toiveita kehittämiseen, olisi oikeus ja kohtuus ollut, että siitä olisi edelliselle toimijalle viestitetty. Mistähän Lairikko osasi iskeä juuri oikeaan aikaan?

Tietäväinen

#91 Re: Re: Tietoutta seinäjokilaisille

27.02.2013 11:03

#85: totuus - Re: Tietoutta seinäjokilaisille 

Missäs kohtaa Remu Aaltonen esiintyy Palatsissa? Eikös se Miro Honkanen häntä esitä, eikä hän itse itseään. Silvon kyllä tiedän, mutta kuka on Tommi Soidinmäki? Ei sano mitään, joten en laske häntä miksikään tähdeksi.

 

Totuus esiin vaikka perskärpäsellä

#92 Re: Re: Re: Tietoutta seinäjokilaisille

27.02.2013 11:14

#86: lopettakaa valheet! - Re: Re: Tietoutta seinäjokilaisille 

Marko Maunuksela, Teemu Rajamäki.... tähtiä? Ehkä Seinäjoella, muttei Tampereella. :) Toisekseen tiedän todella, että muutama tähti on joutunut perimään palkkioitaan tiukasti kun ollaan oltu maksun suhteen hälläväliä osastoa.

 

Paavo J.

#93 Re: Re: Re: Re: Tietoutta seinäjokilaisille

27.02.2013 11:19

#87: Ei sa@tana - Re: Re: Re: Tietoutta seinäjokilaisille 

Minä en edes tunne Paasosta, mutta Palatsin tapauksen tiedän erinomaisesti. Jos henkilöstön vaihtuvuus on todella huikea ja monet paikalle tärkeät ihmiset lähtevät ovet paukkuen, niin kyllä se kertoo hyvin huonosta johtamistavasta. No, toivottavasti saatte saman asian kokea siellä Seinäjoella sitten vuodesta 2014 eteenpäin. Minä odotan innolla.... :)

 

G. Pulis...

#94 Re: Re: työntekijät

27.02.2013 11:40

#84: oikeus voittaa - Re: työntekijät

Kyllä se vielä kalahtaa se totuus myös teille mistä hommassa on todella kyse. Se on vain ajan kysymys. :) Sinisilmäisyys sitten todellakin häviää...

Huh hyh

#95 kateus on suomalaisten perisynti

01.03.2013 03:17

KOIRAT HAUKKUU, JA KARAVAANI KULKEE!
Pah huh hyhhille...

#96 Re: kateus on suomalaisten perisynti

02.03.2013 17:46

#95: Huh hyh - kateus on suomalaisten perisynti

Minä en ole todellakaan kateellinen, vaan kun olen nähnyt miten hommia täällä Tampereella on hoidettu. En toivoisi, että sama ongelma tulisi teidän niskaanne. Sittenpä näette mitä se todella on.

oikeuteen valheista

#97 Re: Re: Re: Re: Re: Tietoutta seinäjokilaisille

02.03.2013 22:42

#93: Paavo J. - Re: Re: Re: Re: Tietoutta seinäjokilaisille

Olen ollut töissä Palatsilla vuodesta 2009 lähtien, ja voin vakuuttaa, että olen viihtynyt talossa mainiosti! En myöskään tiedä ainuttakaan ihmistä, joka olisi ovet paukkuen lähtenyt, päinvastoin kaikki ovat halunneet viihtyä Palatsissa yhä uudelleen! Saati, että jollekin olisi laittomia lopputilejä annettu. Hyh, mitä valheita latelet. En varmasti pysty ketään nimeämään, kun sellaista ei ole! No?

Kerronpa myös Lairikille valheitasi ja mustamaalaamisesta. Minä ainakin hänenä haastaisin sinut ja muut panettelijat oikeuteen kunnianloukkauksesta. Sopiiko?

Mikko Paavola

#98 Re: Tietoutta seinäjokilaisille

02.03.2013 22:46

#76: Hubbabubba.... - Tietoutta seinäjokilaisille

No sanopas, kuka tähti? Käytetäänpäs oikeita nimiä, eikä nimimerkkejä.

Sääli seinäjokelaisia ..

#99 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tietoutta seinäjokilaisille

27.07.2013 09:38

#97: oikeuteen valheista - Re: Re: Re: Re: Re: Tietoutta seinäjokilaisille

Ei muuten pidä paikkaansa, tiedän asioista jotakin ja nythän Palatsi on konkassa tai ainakin konkurssi uhan alla -kuulin "varman" huhun

 

Monni on paras

#100

29.07.2013 16:55

Itselleni olisi periaatteessa ihan sama kuka teatteria johtaisi, näyttelijät ja ohjaajahan sen pääasian eli esityksen tekevät! Eli jos samaa työryhmää on luvassa ensi kesänäkin, tulen mielelläni katsomaan!