Kumotaan aborttilaki

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kumotaan aborttilaki.

Cizil Baxinfis

#1 abortti laki

27.01.2013 18:10

Laki ei aiheuta homoille ongelmia, etä lesboille.
-siitjä ja siitetyn ongema
ulpukka käki

#2

28.01.2013 10:27

...ja sitten laittomat ja vaaralliset abortit lisääntyy.Tyhmä idea adressille.
Näennäistä lapsen edun puoltamista tuo abortin kielto.

#3 Jonkun pitäisi kyetä lapsi hoitamaan, kasvattamaan ja elättämäänkin!

28.01.2013 10:52

Ottaen huomioon nykyisen oikeusministeiön tuottaman, laittoman elatusapuohjeistuksen, joka käytännössä antaa perheensä hylänneelle mahdollisuuden abortoida jo elävät lapset mitättömien elatusmaksujen muodossa, niin eikö olisi parempi hyväksyä lapsen hylkääminen jo ennen syntymää? On aika vaikeaa olla sekä yksin huolehtimassa lapsen hyvinvoinnista että vastaamassa sekä omasta että lapsen elatuksesta.
abortti on murha

#4 hyvä laki

28.01.2013 20:59

abortti on väärin ja jos lapsia ei haluta niin käyttäköön kondomia tai muita ehkäisyvälineitä tai sitten jättää lastin tulematta emättimeen, näin suoraa sanoen..
Maria

#5

29.01.2013 11:16

Me kaikki osallistumme aborttien tekoon maksamalla veroja. Olen jyrkästi tätä vastaan. Jos ei osaa käyttää ehkäisyä, pitäisi vähintäänkin maksaa itse kaikki abortin aiheuttamat kulut.
Maria

#6 Re:

29.01.2013 11:21

#2: ulpukka käki -

Näitä tapahtuisi kuitenkin paljon vähemmän kuin abortteja nyt tehdään. Kymmenen tuhatta aborttia vuodessa maassa jossa ehkäisykeinoja on käytettävissä vaikka kuinka paljon osoittaa että emme ole vastuullisia saati sitten ihan viisaita.

Jees mies

#7 Ei syytä

29.01.2013 14:03

Suomessa abortit eivät ole juuri ongelma ja laki toimii hyvin. Lain kumoaminen lisäisi riskiraskauksia ja todennäköisesti myös puoskarointia. Ei mitään hyviä seurauksia odotettavissa jos toimitaan tämän adressin mukaan. Valistusta vielä lisää varsinkin Pohjois-Suomeen niin suunnittelemattomien raskauksien abortointi saadaan liki nollaan.
pikku muutos

#8 parempi laki

29.01.2013 15:05

lain pitäisi hyväksyä ne abortit jotka katsotaan raiskaukseksi, kondomit on keksitty
Maria

#9 Re: Ei syytä

31.01.2013 10:09

#7: Jees mies - Ei syytä

Abortteja tehdään eniten pääkaupunkiseudulla eikä valistus näytä vähentävän niitä.

 

abortti halvempi kustannus

#10 Re: Maksatetaan lapsista aiheutuneet kulutkin

23.02.2014 22:13

#5: Maria -

"Me kaikki osallistumme aborttien tekoon maksamalla veroja. Olen jyrkästi tätä vastaan. Jos ei osaa käyttää ehkäisyä, pitäisi vähintäänkin maksaa itse kaikki abortin aiheuttamat kulut"

Me kaikki osallistumme myös holtittomasti siitettyjen ja ei toivottujen lasten elatukseen maksamalla veroja: heidän mielenterveysongelmiensa maksamiseen, työttömyyteen, päihdeongelmien hoitoon, ja huostaanottojen ja lastensuojelun kustannuksiin. Maksakoon ne sitten lasten tekemisestä aiheutuneet kulut synnytyksineen, ei tarvi sellaisten tehdä lapsia joilla ei varaa itse kustantaa lasten elämää, koulutusta ja ongelmia. Halvemmaksi abortti tulee.

Pasi Immonen

#11 Re: Re:

23.02.2014 22:43

#6: Maria - Re:

Tapahtuisi vähemmän abortteja, ehkä. Laittomat abortit ovat vaarallisia, ne asettavat äidin vaaraan. Ja onko sen ei toivottuna syntyneen, mahdollisesti perheväkivallasta tai jopa vanhempien huumeiden käytöstä kärsivän lapsen elämä sitten arvokasta. Vastaavatko aborttien kieltäjät heidän kärsimyksistään? Luulen että abortoidun sikiön "kärsimykset" ovat paljon pienempiä.

Pasi Immonen

#12 Re: parempi laki

23.02.2014 22:44

#8: pikku muutos - parempi laki

Kondomeiden käytössä tapahtuu virheitä, eikä sekään ole 100% varma ehkäisykeino. Vahinkoja siis voi sattua ehkäisymenetelmästä huolimatta.

Puolustajanne!

#13 Teidän puolesta, joita ei pidetä arvollisina elämään maan päällä!

13.09.2014 13:15

Hyväksymme abortit hiljaa olemalla. Vedämme Jumalan tuomioita Suomen maan ylle murhaamalla vaittamomimmista viattomimpia, äidin mahassa turvassa olevia Jumalan silmäteriä. Abortti on kidutus murha, kauhein tapa kuolla maan päällä.