Pelastetaan kahvila Tuomenkukka
Ota yhteyttä adressin tekijään
MItä mahtaisi maksaa..
..tuo ilmastointiremppa Tuomenkukkaan? En usko, että kovin isoista summista on kyse, mutta en tiedä. Olisi tosi ihanaa, jos se korjattaisiin ja entiset yrittäjät pääsisivät jatkamaan hyvää toimintaansa.
aika jännä juttu, oiskohan täsä nyt jotain joka samalta koneelta laittaa nimejä...
Maksakaa itse
Oulun kaupunki ei voi alkaa maksamaan remonttia tietylle kahvilayrittäjälle, eihän muillekaan niin tehdä. Tällaiset remontit eivät kuulu vuokranantajan velvollisuuksiin ihan samalla tavalla kuin minun vuokranantajani ei kuulu rakentaa minulle saunaa vaikka minua kovasti huvittaisi saunoa. Miksei yrittäjä maksa remonttia itse, tai miksette kerää kolehtia jos kerran koette asian niin tärkeänä?
Pelastetaan kahvila Tuomenkukka
Emme saa antaa heidän järjettömille päätöksilleen hyväksyntää!
Re: aika jännä juttu, oiskohan täsä nyt jotain joka samalta koneelta laittaa nimejä...
#57: - aika jännä juttu, oiskohan täsä nyt jotain joka samalta koneelta laittaa nimejä...
Virta päälle! Ihmiset eivät asu yksin ja työpaikoilla vasta porukkaa onkin.
Kiitos allekirjoittaneille!
tällä hetkellä suomen allekirjoitetuin adressi 2013
Tämä allekirjoittaneden määrä jo kuvastaa sitä että kansalaiset haluavat jatkoa tälle pariskunnalle jotka ovat luoneet näin asiakas ystävällisen lapsiperheiden ja ulkoilevien Oululaisten paikan.
suojeltava kukkaa
mitäs pahaa pienet vanhat kahvilat on tehneet kun ollaan niiden kimpussa?
http://www.youtube.com/watch?v=IMkcXKrV7rs
kyllä meillä oulussa on sellastakin, jonka voi laittaa pois, vaikka metelin ja muut saasteet.
| This discussion has been closed. |
"Passka kaupunni"