Nuorten Suomi rukoilee

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Nuorten Suomi rukoilee.

Nuori ruplattaja

#1 rukoilemista riittää

02.02.2013 10:15

On vaikea kuvitella mihin johtaa huono johtaja ymmärtämättömyydellään.Onko saa tana päästetty valloilleen, vai muuten annettu kiusausten voittaa.
Pääasia on, että rukoillaan.
Vanha mummo

#2 Rukous

02.02.2013 10:37

Mitä rukous nykyisi muuttuvassa maailmassa on ja mitä rukoillaa.
Entinen presidentti rukoilisi suvaitsevaisuutta homoille ja maahanmuuttaja pakolaisille,muut sostemit ja vasemmistolaiset lisää paljon rahaa,vihreät luonnonsuojelua ja parempia maastureita.
Kokoomukselaiset sivistyneempää hyvinvointivaltiota.
Rukoile, sinun rukouksesi kuullaan

#3 Rukous

02.02.2013 11:01

Miten sitten rukous auttaa,murhaaja rukoilisi,ettei jäisi kiinni,sijoittaja suurempia voittoja,asuntoministeri lisää asuntoja pääkaupunkiseudulle ,maahanmuuttaja pakolaisia saapuu lisää,työvoimaninisteri ja SAK lisää työpaikkoja, maahan saapuu lisää työttömiä satojatuhansia.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

02.02.2013 11:22


Nuori

#5 Rukoilkaa

02.02.2013 11:48

Suomessa on alettu herätä toivoon paremmasta.Kestää aikoja saada parannus aikaiseksi.Vasemmistolaisten vietyä Venäjän keisari perhe kuvausta varten kellariin,kuvausen sijaan ampuivat.
Onkin oltava aina valveilla.Valvokaa,sillä Te ette tiedä, koska teidän herranne tullee.
Suvaitsevaisuuden aika on auttamattomasti ohi,on kärsinysten aika edessä.
Talous on rappiolla,asuntoja ei riitä,ei ruokaa ole,ei työtä ja kaikki on viety pois köyhien ulottuvilta sonoo nuori,jos sitä on edes ollutkaan mitään.On täysin odottamatonta,ei ole varauduttu,ei ole valmistauduttu niinkuin herra sonoo, minä menen valmistamaan sijaa,että kaikille olisi huone,yösija ja ruokaa.
Fariseokset ja kirjanoppineet.

#6 Rukouksen voima

02.02.2013 12:00

Elämä on täynnä erilaisia vaaroja ja kiusauksia.Pitää muistaa, ettei jäädä pelkästään rukoilemaan, vaan myös ottaa huomioon järjen käyttö, pelkällä sielun voimalla ei pärjätä,suurten kiusausten valtakunnassa,joku voi nuijii sinut.
Vaara vaanii jo jokaisen askeleella, minne menetkin, hengen ja ruumiin voima.

Vieras

#7 Nuori

02.02.2013 12:04

Kun rukoilet,katso ympärillesi, ettei sinua mikään vaara uhkaa,poista vaara ja jatka rukoilua.
aina 25

#8 Rukous herättää tunteita

02.02.2013 12:06

Jo noista muutamista ylläolevista kommenteista näkyy, että sana rukous koskettaa ja herättää tunteita. Näin pitääkin olla ja tärkeintä, että sana haastaa pohtimaan. Kun teemaan lisätään väkevin: Jeesus Kristus, on tanner valmiina. Hän on voittaja, jota mitkään vallat eivät pysty kahlitsemaan. Rukous Hänen nimessään tulee voittamaan. Siihen rintamaan on viisasta liittyä.
Nuorten Suomi rukoilee
Adressin tekijä

#9 Re: Rukous

02.02.2013 12:16

#2: Vanha mummo - Rukous

Jos ei tiedä mitä rukoilla, niin Jeesus itse opetti näin:

"Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi; tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa --" Matt. 6:9-10

Jumala kyllä vastaa meille ja opettaa meitä, kun etsimme häntä. Raamatun sana on myös ikiaikainen ja varma opas Jumalan ja hänen tahtonsa tuntemiseen.

Kuka hoitaa valtikkansa parhaitten

#10 Rukous

02.02.2013 19:18

Pystytään rukouksella ratkaisemaan ongelmat ja kiusaukset.Mikä vaatii myös voittoa taistelussa niitä vastaan.Vähemmän puhutaan miksi sitten asettaa niin paljon,aina enempi vain ylitsepääsemättömältäkin tuntuvia-, sanotaan vain esteitä, joita ei pystytäkään voittamaan, näin ainakaan epäuskoisen kannalta ajatellen, vaan sorrutaan ja ajaudutaan täystuhoon.Kuka konkurssiin,henkilökohtaisiin riiseihin ja jopa sotaankin.
Vaatii varmastikin myös asenteiden muutosta ja suhtautumista, pelkoakin saa tanaa kohtaankin.Ennenkaikkea selvät pelisäännöt ja lait.
Nykyisenlaisella,menneenajan ajan menolla ei ainakaan voi seurata muu, kuin sota ja täystuho, ellei sitten ainoa olemassa oleva voima, rukous auttaisi.
Sodassakin on selviytymisensä jokaisella ja rukous.Näinhän se on mennyt jo satoja-,tuhansia -ja satoja tuhansiakin vuosia, jokaisen yksilönkin kohdalla.
Sanotaakin asioista ollaan yhtämonta mieltä, kuin on ajattelijaakin.

Vieras

#11 Toinen mummo

04.02.2013 14:23

Harmi, että kehoitatte vain 80- tai 90-luvulla syntyneitä allekirjoittamaan. Se sulkee pois noin puolet koko populaatiosta.

Nuorten Suomi rukoilee
Adressin tekijä

#12 Re: Toinen mummo

04.02.2013 18:04

#11: - Toinen mummo

Niin, tämä kehoitus määrittelee nuorta sukupolvea. Adressi luovutetaan aikanaan päättäjille tuoden heille viestin nuorilta, jotka ovat sitoutuneet siunaamaan esivaltaa ja rukoilemaan maamme puolesta Herraa. Samalla adressi on haastamassa ja rohkaisemassa nuorta sukupolvea, sillä on meidän nuorten aika nousta yhtenä rintamana Herran eteen ja kantaa vastuu aikamme asioista. On tietysti mahtavaa tietää, että joka ikäluokassa on ihmisiä, jotka odottavat Herran apua ja hänen ilmestymistään kansamme keskellä, ja me tarvitsemme myös toisiamme!

Onko jo oven edessä?

#13 Lukekaa kirjoituksia

04.02.2013 18:49


Missä mennään Euroopassa ,Saksalaiset tappoivat 6.000.000 miljoonaa
Juutalaista !Raamattussa sanotaan, minä kostan sinun lapsillesi helmaan !
Saksa jälleen johtaa Eurooppaa,eikä sallisi etes kansan äänestyksiä vielä vapaissa maissa.
Saksa on aloittanut kaksikertaa maailman sodan viimmeisen sadan vuoden sisällä.
Saksa on saattanut kovalla Eurolla,köyhät maat suureen kurjuuteen .
Suomessa olis tehtävä välitön irtiotto Saksasta, ettei tulis sama rangaitus Suomelle !
Rukoilkaamme , kiittäkäämme ja ylistäkäämme Herraa ! Aina ikuisesti Amen ,Halleluja !

Jehovantodistaja

#14 Rukous

05.02.2013 09:26

Ihminen rukoilee ja kiroaa,on kaikenlaista ongelmaa ja vastusta, varsinkin kun ON tyhmä pää ja koko ruumis kärsii siitä.Monien ongelmien edessä painiskelu ja lisääntyvien ihmismassojen keskelie mahtuu yhtä jos toista.
Ennen puhuttiin paljon rauhankin puolesta ja liennytys.Nykyisin kaikki puhuvat sodan puolesta,ikäänkuin ei pelkoa olisi sitä kohtaan.Käydäänhän sotaa,erimuodoissa vähän jokapaikassa.
Usa on voimalla etunenässä ollut panamassa kuriin itsepintaisia maita,vähän joka paikassa,mutta into on laantunut,koska Obama on käyttänyt kaikki rahat sodassa ja velkakatto tullut vastaan.Se kertoo siitä kuinka kallista sodan käyminen nykyisin on.Mutta sitä vain tulisi jatkaa ja käydä.
Nousee uusia vauraita maita joilla sitten on varaa käydä sotaa.Suomi kerää pakolaisia ja voimia uusiinsotiin.Aina on sotia ollut ja varmaan tulee.
Nuorten Suomi rukoilee

#15 Re: Rukous

05.02.2013 15:06

#14: Jehovantodistaja - Rukous

Jumalassa on meidän turvamme epävarmankin maailman keskellä.


Jeremia 29:11-13 " Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon."

Evankeliumi Johanneksen mukaan 16:33 " Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."

rakkautta ja rauhaa

#16

05.02.2013 23:34

Rukouksessa on voima,käyttäkäämme sitä niin nuoret kuin vanhatkin.Nyt tarvitsemme kaikkien apua.
Suomi on kuulemma selvinnyt viimesodasta sillä että oli vahvat rukouslinjat Suomen etelässä ja pohjoisessa.Uskon että olemme jo suojeluksessa,mutta yleisrauhaa ja rakkautta kaikkialle pallomme puoliskoille pyydettäis.
Kiitos.
Nuorena uskoon tullut

#17 Hyvä, hyvä nuoret!

13.02.2013 02:30

Jos olisin teidän ikäluokkaa, allekirjoittaisin adressin. jumala on antanut ohjeet Raamatussa, miten maan päällä eletään; ja kuka haluaa taivaaseen, sinne pääsee uskomalla Jeesukseen Kristukseen.
Nyt on Suomen aika

#18 Rukousta päättäjien puolesta

14.02.2013 20:57

Loistava,mahtavaa,kerrankin jotain järkevää. Toivottavasti tämä ei ole vain ulkokultaista kiillotusta, vaan rukoustaistelua. Rukous on taistelua. Rukous on väkevä ase jokaisen uskovaisen kädessää käyttäkäämme sitä ahkerasti ja hartaasti. Seurakuntien pastorit ja työntekijät tarvitsevat vielä enemmän rukousta,koska ovat alas-ajaneet nykykristillisyyden. Herran pappien tulee julistaa Jumalan voimallista Sanaa kansalle niinkuin kirjoitettu on. Tarvitaan profeettoja ja Herran palvelijoita, jotka eivät luiki pakoon vaan uskaltavat tulla omalla naamallaan televisiokameroiden eteen Herran Sanan kanssa julisten NÄIN SANOO HERRA.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

14.02.2013 22:54


Nuorten Suomi rukoilee
Adressin tekijä

#20 Re: Rukousta päättäjien puolesta

15.02.2013 19:25

#18: Nyt on Suomen aika - Rukousta päättäjien puolesta

Adressissa puhumme vastuun ottamisesta ja rukoukseen sitoutumisesta. Toivottavasti kaikki me allekirjoittaneet ymmärrämmekin, että kyse ei ole ulkonaisesta eleestä vaan vakaasta sydämen päätöksestä 'lähteä liikkeelle', eli nousta ja seistä Jumalan edessä tämän maan ja kansan puolesta.

Joh 15:16:

"Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, ja minun tahtoni on, että te lähdette liikkeelle ja tuotatte hedelmää, sitä hedelmää joka pysyy. Kun niin teette, Isä antaa teille kaiken, mitä minun nimessäni häneltä pyydätte."

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

19.02.2013 01:26



Vieras

#22

13.03.2013 13:53

Pelastus suomelle
sukupolvet yhdessä

#23 Nuorten Suomi rukoilee

03.04.2013 12:20

Kiitetään sitä kelle kiitos kuuluu ja rukoillaan esivallalle johdatusta, viisautta, armoa ja rohkeutta puhua ja toimia Jumalan Sanan mukaisesti. Kun Jumalan tahtoa etsitään, sen voi lapsikin löytää. Kun huolehdimme vanhuksista ja perheistä, myös kasvava sukupolvi saa hyvät juuret ja edellytykset elämään. Ilman Jumalaa emme ole voineet, emme voi, emmekä tule voimaan mitään, mutta Hänelle on kaikki mahdollista, siis pysytään Hänen Sanassaan ja keskinäisessä yhteydessä! :) Tapahtukoon Hänen tahtonsa!


Vieras

#24

10.04.2013 14:08

agree

Vieras

#25

10.04.2013 14:08

!