Nuorten Suomi rukoilee

Adressin allekirjoittajiksi toivotaan 80- ja 90-luvuilla syntyneitä nuoria, jotka tahtovat olla mukana siunaamassa päättäjiä ja rukoilemassa Suomen puolesta.

KANSALAISADRESSI

Nuorten Suomi rukoilee 2013

Herra tasavallan presidentti, arvoisa puhemies, arvoisa pääministeri, arvoisat eduskuntaryhmien puheenjohtajat,

”Vanhurskaus kansan korottaa, mutta synti on kansakuntien häpeä.”

(Sananlaskut 14:34)

Me, nuoret, olemme kiinnostuneita tämän maan asioista. Päätökset, joita nyt tehdään, vaikuttavat eniten juuri meidän ja meidän lastemme elämään. Me olemme valmiita ottamaan vastuuta ja tekemään työtä tämän maan hyvinvoinnin eteen.

Haluamme kiittää teistä jokaista siitä työstä, jota teette maamme ja tulevaisuutemme eteen. Ymmärrämme, ettei työ ole helppoa, eivätkä päätökset yksinkertaisia. Teillä on suuri vastuu, sekä ihmisten että Jumalan edessä. Siksi olemme sitoutuneet rukoilemaan puolestanne. Tällä adressilla haluamme osoittaa kunnioituksemme teille, sekä arvostuksemme ja tukemme työllenne.

Me edustamme sukupolvea, joihin uutisissa liitetään sanat syrjäytyminen, työttömyys, epävarmuus ja masennus. Me haluamme toisenlaisen huomisen. Me haluamme rakentaa sukupolvellemme tulevaisuutta, jossa on toivoa, jossa elämällä on merkitys ja tarkoitus. Ilman Jumalaa emme voi löytää ratkaisuja haasteisiin, joita maamme kohtaa. Mutta jos käännymme Jumalan puoleen ja pyydämme viisautta Häneltä, Hän antaa meille tulevaisuuden ja toivon.

Me olemme sukupolvi, joka rukoilee Jumalaa avukseen. Uskomme, että paras apu Suomen nuorille on Jeesus Kristus. Jumala on auttanut Suomea ennenkin, eikä Hän tee poikkeusta meidänkään sukupolvemme kohdalla.

Arvoisat päättäjät, Suomella on vielä toivoa, kun käännymme Jumalan puoleen.

Jumala teitä siunatkoon!

MEDBORGARADRESS

Finlands ungdomar i bön 2013

Herr republikens president, ärade talman, ärade statsminister, ärade riksdagsgruppordförande,

”Rättfärdighet ger landet ära, synd vanhedrar ett folk.”

(Ordspråksboken 14:34)

Vi, ungdomar, är intresserade av de ärenden som gäller detta land. De beslut som fattas i dag påverkar främst oss och våra barns liv. Vi är redo att bära ansvar och arbeta för välmående i detta land.

Vi vill tacka er för det arbete som ni gör för vårt land och för vår framtid. Vi förstår att arbetet är krävande och beslutsfattningen inte är enkelt. Ni bär ett stort ansvar, både inför människor och inför Gud. Därför har vi förbundit oss att be för er. Med denna adress vill vi visa vårt stöd och vår uppskattning för ert arbete, samt visa er heder.

Vi representerar en generation som i nyheterna ofta sammankopplas med orden utslagning, arbetslöshet, osäkerhet och depression. Vi vill ha en annorlunda morgondag. Vi vill bygga en framtid för vår generation, en framtid fylld av hopp och liv med betydelse och mening. Utan Gud kan vi inte hitta lösningar till de utmaningar som vårt land står inför. Men om vi vänder oss till Gud och ber honom om vishet, ger Han oss en framtid och ett hopp.

Vi är en generation som ber Gud om hjälp. Vi tror att den bästa hjälpen för Finlands ungdomar finns i Jesus Kristus. Gud har även tidigare hjälpt Finland och Han kommer inte att göra ett undantag när det gäller vår generation.

Ärade beslutsfattare, Finland har ännu hopp när vi vänder oss till Gud.

Gud välsigne Er!

Nuorten Suomi rukoilee    Ota yhteyttä adressin tekijään