Homoavioliitto lailliseksi maistraatissa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Homoavioliitto lailliseksi maistraatissa.


Vieras

#1

05.02.2013 00:36

Kannustan :)

Vieras

#2

05.02.2013 03:07

kannatan.

Vieras

#3

05.02.2013 08:46

kannatan,vaikka niilä panemiseen vaikeuksia tulee tiukan pers ereiän ollessa kyseessä

Vieras

#4

05.02.2013 11:22

Minä ainakin haluan tyttöystäväni kanssa laillisesti ihan naimisiin!
Ugga

#5 ?

05.02.2013 13:35

Sinänsä en kyllä yhtään ymmärrä, miksi ei saisi mennä? O.o Mitä haittaa siitä on ihmisille?

Vieras

#6

05.02.2013 16:17

Rakkaus on aina rakkautta eikä ihminen voi sitä mitenkään muuttaa. Mielestäni kaikilla on oikeus mennnä naimisiin olisipa hän homo vai hetero..rakkaus ei katso ikää, pituutta niin miksi se katsoisi sukupuolta?
Vieras

#7

05.02.2013 16:43

en ole lesbo/homo mutta mun mielestä kaikilla on oikeus (-:

Vieras

#8

05.02.2013 16:47

totta kai :) homo avioliitot RULAA :) en tosiaankaan vastista KOSKAAN koska onhan munki lempilaulaja homo :)

Vieras

#9

05.02.2013 16:55

En ees ymmärrä, että miks se on laitonta, eihän se eroa mitenkään heteroavioliitoista.

Vieras

#10

05.02.2013 17:34

Homot ovat tavallisia ihmisiä.
Kukapa sitä uskoo kaikkeen

#11 Avioliitto

05.02.2013 18:01

Avioliitto on kokonaan eri asia, kuin homoliitot. Homoliittoilla häväistään vain ja alennetaan avioliiton arvoa.Tulisi säätää mitä pikemmiten laki estää tämän kaltaiset toimet.Tiukka laki ja kovat sakot,linnaa ja korvauset henkisistä kärsimyksistä esim sata tonnii.Venäjällä on tehty näin kieltävä lainsäädäntö jo.Suomessakin homot kävivät ennen lusimassa.
Jotkut haluavat puolustaa terveitä arvoja ja suojella ihmisiä joutumasta sairaaloiseen elämään.
Lännessä kaikki ,kaikki hyvin , muuten paitsi vellit ja puurot menneet sekaisi,ei yksi Ruotsissa vaan myös Obamaltakin ja palo leviää jo myös Ranskassa.
Vaikea tietää onko sitten yleismaailmallinen ilmiö ja keties ennustettukin kun maailmanlopustakin puhuvat jo.Ilmeisestkin se liittyy niihin ennustuksiin.
Onhan puhuttu niin paljon,naisten saarnoista,miesten pukeutumisesta akoiksi jne.
HYVÄKSYN :) sofia vaan

#12 JOOOO

05.02.2013 18:22

homot & lesbotki on ihmisiä. ja kyl mä haluan isona homo & ja lesbo kavereita enkä torju niitä jos ne on kivoja vaan sen takia mistä ne tykkää. vaikken ite ookkaan kumpikaan nii kyl kaikilla on oikeus mennä kenen tahansa kanssa naimisiin.
Sateenkaarikansalainen

#13 Re: Avioliitto

05.02.2013 19:37

#11: Kukapa sitä uskoo kaikkeen - Avioliitto

Oli ihminen sitten homo tai hetero niin kaikilla pitäisi olla oikeus mennä naimisiin sen ihmisen kanssa jota rakastaa. rakkaus kun ei katso toisen ikää, sukupuolta tai mitään muutakaan. 
Miten niin muka homoavioliitot häpäisee tai alentaa avioita...? Ei mitenkään.
Jos homous on väärin niin rasismi on sairaus, oikea kunnon syöpä!


Vieras

#14

05.02.2013 20:07

Se olisi kyl ihan mukavaa tulevaisuudessa saada laillinen avioliitto sitte Sen Oikean kanssa jonka sitten tulee joskus kohtaamaan. Kyllä me kaikki ollaa samanarvoisia, vaikka ollaankin erilaisia! Samat oikeudet, kiitos!
lesbo 18

#15 lesbot/homot

05.02.2013 21:56

jokaisella on oikeus mennä avioliittoon ,ei saa syrjiä lesboja/homoja jokainen saa olla oma ittensä ajattelekaa jos mekin syrjitään heteroita samalla lailla :( mä ajattelin mennä tyttöystäväni kans naimisiin jos sallii suomi sellasen :) jokainen kuuluu yhteen oli homo,lesbo,hetero :) toivoisin sellasta että jokainen saa mennä naimisii sukupuolesta riippuen :( tosi tylsää jos homoja syrijitään tollain :( mäkin voin syrjiä  heteroita ettei ne saa mennä naimisiin :)

gay

#16 Ahdasmieliset

06.02.2013 12:19

Haluaisin kuulla poliitikoilta syitä, miksi he eivät aja tätä asiaa eteenpäin. Onhan poikkeuksiakin, mutta silti useimmat eivät tätä kannata. Miksi? Ihan järjetöntä vedota "vanhoihin arvoihin" ja "Näin tämä on aina ollut" lausahduksiin. Mutta ahdasmieliset eivät edes viitsi katsoa toisen näkökulmasta.

Vieras

#17 avovaimo --> rekisteröity puoliso?

06.02.2013 13:27

On se jännä, kun nyt yhdessä asuessa ja vielä kihloissa ollessa tuo tyttöystäväni on minulle avovaimo, mutta kuitenkaan hänestä ei voi tulla minulle aviovaimoa. Kyllä tulee halventava olo, kun homoliittoja verrataan siihen, että naisi oman koiransa tai kissansa. Vaikka toki menisin kyllä takuuseen, että meidän koiralla on enemmän aivotoimintaa, kun näillä "vanhojen arvojen" nimeen huutelijoilla.
"Syntiset" pakanat saavat mennä naimisiin ja se on täysin hyväksyttävää, mutta ei esimerkiksi uskossa olevat homot/lesbot. Täysin naurettavaa. Ja pakanathan saavat pienellä kikkailulla myös kirkkohäätkin (eivät toki papin siunausta). Ja tässähän kun ei edes olla väkisin kirkkohäitä hinkumassa vaan samoja oikeuksia kaikille ihmisille.
Tasavertainen kohtelu kaikille

#18 Homojen avioliitot

06.02.2013 14:45

Kyllä tulee myöskin lakiin sisällyttää kaikki eläimet karhusta ja sudesta kissaan hyväksyä puolisoiksi.
ei sallittana

#19 Homojen avioliitot

06.02.2013 14:46

Homojen oikeuksien takaa epäillään halosen löytyvän
mä waa.

#20 Re: Avioliitto

06.02.2013 15:34

#11: Kukapa sitä uskoo kaikkeen - Avioliitto

Mun mielestä esim. nämä, jotka ryntäävät umpikännissä Vegasiin, menevät naimisiin ja purkavat sitten avioliittonsa parin päivän päästä, häväisevät ja alentavat avioliiton arvoa, toisin  kuin homoavioliitot. Siis kun millä tavoin kaksi ihmistä, jotka rakastavat toisiaan ja haluavat avioon, alentavat avioliiton arvoa, vaikka nyt sattuisivatkin  olemaan samaa sukupuolta?

HOMOT vi***n

#21 Homous on sairaus

06.02.2013 15:52

Homot saunan taakse, itä mereen tai hoitoon. Homous on syöpäinen sairaus.

Vieras

#22 Homous

06.02.2013 15:57

Homous on sairaus pahimmasta päästä, se on mielisairautta.
Eivät ole tervejärkisiä.

Vieras

#23

06.02.2013 16:49

Homothan ovat ihmisiä niinkuin kaikki muutkin mit valittamista siinä on ? Luoja en oikeasti ymmärrä niitä jotka hylkivät heitä miettikääs niitä homoja jotka ovat mukavia ja sinä hyljit heitä aika rasistista jos oikeen tarkasti ajattelee. toivon että homot saavat olla rauhassa joka puolella maapalloa sillä ei he mitään pahaa ole tehnyt he ovat vain erinaisia ja ei se erinlaisuus mitään merkkaa vaan aito rakkaus ja se että saa olla oma itsensä :3
Outo :3

#24 Rakkaus on tärkein.

06.02.2013 16:54

Kannustan en itse ole homo//lesbo ihan hetero olen mutta haittaako se ?
Homot ja lesbot on yhtälailla ihmisiä kuin muut ei ne mitään pahaa ole tehnyt meille ne ovat vain erinlaisia.Erinlaisuus ei ole syy että voisimme kokoaika olla rasisteja ja hylkiä homoja ja lesboja eikö se ole pää asia että he ovat normaaleja itsejään eikä mene muiden pillien mukaan ? Ja olen sitä mieltä että kaikki saavat ja on oikeutettu olemaan oma itsensä.
Aurinkoisempia päiviä odotellessa

#25 Re: Avioliitto

06.02.2013 16:57

#11: Kukapa sitä uskoo kaikkeen - Avioliitto

Ymmärrän mikäli joku ei esimerkiksi uskonnollisista syistä halua homoavioliittoa lailliseksi. Mutta sinun mielipiteesi ovat vain sairaita. "Korvaukset henkisistä kärsimyksistä"? Sinullekko? Surulliseksihan se vain tekee että maailmassa on näinkin homofobisia ihmisä.

Enhän minä mielipidettäsi voi muuttaa, enkä yritäkkään. Mietinpä vain, oletko koskaan kuullut sellaista sanaa kuin "rakkaus"? Sillä vaikka kuinka sairasta se mielestäsi ikinä olisikin, rakastan tyttöystävääni koko sydämestäni, ja voin vakuuttaa että se rakkaus on vähintään yhtä aitoa kuin heterosuhteessakin. Ja ihminen, joka haluaa estää toista rakastamasta, on sairas. Tässä tapauksessa kyse on siis sinusta. Sinä olet sairas. Eipä tässä muuta, hyvää päivänjatkoa sinne pieneen, mustavalkoiseen maailmaasi!