5.4. Tokio Hotelin keikalle kamerat!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista 5.4. Tokio Hotelin keikalle kamerat!.

jenni haanpää
helsinki

#26 #26

23.02.2008 13:07

Tokio Hotel ite on sanonu että Suomen konserttiin saa ottaa kamerat mukaan, että mä ainakin otan :)
Keiju Saikkonen
Jyväskylä

#27 voi että...

24.02.2008 19:24

mä olen samaa mieltä teron kanssa ^^Itse kun olin katsomassa my chemical romancea heinäkuussa niin khyllä portsari tutki lahkeet ja kaikki ettei mitään kiellettyä ollut mukana,samoin katsoi kassin.ja kamerat ovat kielletty sen takia että kaikkia kuvia suojaa tekijänoikeudet.tekiänoikeuksista lisää >>> http://fi.wikipedia.org/wiki/Tekij%C3%A4noikeus
voittehan te tietenkin ostaa kuviinne tekijänoikeudet jos haluutte mut en mä rupeis maksamaan.
Julianna Nikkinen
Lappeenranta

#28

03.03.2008 22:58

Mä kysyin Eastwaylta tästä koko penteleestä ihan kaunistelluin sanoin ja sieltä vastattiin näin:


"Hei!

Kiitos yhteydenotostasi!

Konserttiin ei saa viedä tallennusvälineitä, tai jos vie, se tapahtuu omalla vastuulla.
Käytännössä se tarkoittaa sitä, että järjestysmiehet voivat halutessaan ottaa tallenteen pois.

Ystävällisin terveisin

Krista Haapakangas
Eastway Oy"

----------------

Siitä voimme päätellä..
"Omalla vastuulla"!
pöllö köllö
kuopio

#29

04.03.2008 10:37

Haistakaa paska tokio hotellin kannattajat kun se on niin saatanan paska bändi, enkä yhtään ihmettele että se helvetin transu bill ei haluu että sitä kuvataan kun se näyttään niin helvetin transu teinix paskalle jonka hiuksista 98% on jotain geeliä, kasvakaa pennut. TOKIO HOTEL ON SUURI VIRHE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eveliina H.
Jämsä

#30 Paitaa myynnissä?

08.03.2008 13:17

Onko kellään sitä Tokio Hotelin keikkapaitaa myynnissä? Mä tarttisin sellasen. :DD Ite en voinut sitä tilata.

Koolla ei olisi väliä ja maksaisin tietysti postikulut.
Hanne Sjöholm
Turku

#31

11.03.2008 00:39

Bändin virallisille nettisivuille on avattu osio, jossa pyydetään faneja lisäämään sivuille valokuvia "1000 hotels" kiertueen keikoilta. Tämä tieto vain siksi, että ainakaan bändin puolesta kuvaaminen tuskin on siis kiellettyä.

Oli syy mikä tahansa niin kielletty mikä kielletty.
Toisaalta, joku on joskus sanonut, että säännöt on tehty rikottaviksi..? ;)

Älkää ihmiset hyvät ärsyyntykö noin kovin fanien yrityksestä saada konkreettisia muistoja lempibändistään. En jaksa uskoa, että se on teiltä mitään pois.

Ja mitä tulee poikien (ts. ilmeisesti Billin?) ulkonäköön: KISS, Lordi, kasari-sukkahousuhevibändit.. Jokainen taplaa tyylillään.
Ella-Niina Toiviainen
Lohja

#32 yritetään estää kuvien leviäminen laittomasti

25.03.2008 10:44

Tällä kamerakiellolla yritetään kuvien leviäminen laittomasti kaupallisesti. sääntö on lähes maailman laajuinen käytäntö kaikissa konserteissa.
Kysykää vaikka universal musickilta 8)
Unelmien Poikamies
Suomi

#33 toksu 4ever

05.05.2008 09:47

Nin juri.
Mdän keika kokemus on täkrein.
Eerika Kärkkäinen
Hyvinkää

#34

14.05.2008 20:04

"Ihk jos ei saa ottaa kuvii ni mä tapan itteni!1111111111!"

ei lol, itekki ollu monella keikalla (KRÖHÖM, bändien keikoilla jotka ekaa kertaa suomes ja sellassii et tulee vaa about kerra kahes vuodes) enkä millää ottanu kuvii/videoo! Siis eiks keikalle mennä siks et nauttii siit musiikista? ei siks et sais otettuu ihk kuvii galleriaan? Ja varmana joku Tokio Hotelki livedvdeit on tehny/tulee tekemää, vai? ja jos on niin ihku että täytyy ottaa oma kamera mukaan ja kuvata itse, ni voi. Helpompaa mennä jonnekki sivustolle ja tilata sieltä livedvd, neeh?

erkku on puhunut

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

30.12.2008 22:11


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

30.12.2008 22:15


Tommi Virtanen
Espoo

#37

30.12.2008 23:46

Kun saksalaiset tekee musiikkia. Ei siitä mitään hyvää seuraa. Eikös niiden kuvien ottamista voisi verrata piratismiin.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

06.02.2009 14:14


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

06.02.2009 14:15


Mikael Vuorinen
Helsinki

#40 hehe

05.02.2010 23:26

Ei varmaan ala järkkäreide epäilykset herää ku teinitytöl pullottaa pahasti housuissa..

...jätkillä asia on sit erilaine