Armeijaan parempi päiväraha

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Armeijaan parempi päiväraha.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

28.01.2008 17:47

Mauri Hirvonen
Adressin tekijä

#2 Hyvä pointti

28.01.2008 23:40

300€ kuussa on aika paljon rahaa lähes kaikille 18 vuotialle miehille.

Mutta sini, armeija/sivari, se on silti pakottamista. koska sivari tosiaankin on melkeimpä yhteiskuntapalvelua rangaistuksena. Tottta kai se on pakottamista jos suomessa on pakko mennä armeijaan.

Hieman offtopic nyt, miten sinä Sini sitten puolustat suomea? olet tainnut käydä/tulet käymään armeijan, koska muuten sinulla ei pitäisi olla asiassa sananvaltaa.
Sanna-Mari Tuominen

29.01.2008 11:07

Yksi tyypillinen nykynuoren mielipide,Rahaa,rahaa, rahaa. Olen naisena käynyt armeijan ja olisin käynyt sen ilman päivärahaakin, olin siinä mielessä onnekas , että se oli minulle taloudellisesti mahdollista. Palvelin vuoden ja olen erittäin ylpeä siitä, että sain näin kunnioittaa sotiemme Veteraaneja ja osoittaa kiitollisuutta itsenäisestä Isänmaastani ja näyttää että Suomen naiset pystyvätt lähes mihin tahansa, niin halutessaan.
Mauri Hirvonen
Adressin tekijä

29.01.2008 16:13

Joo, ja armeijan käyminen auttaa miehillä esim. töiden saamiseen ja tuollaiseen.
Aika hienoa jos olet käynyt armeijan naisena, onnea siitä vaan. JA armeijassa on ilmainen terveydenhuolto ja ruoka. ja periaatteessa se on eräänlainen koulutus josta saa palkkaa.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

29.01.2008 23:17

Jokke

15.03.2014 09:38

Liian pieni korvaus???? Armeija onkin velvollisuus eikä mikään työpaikka. Käy kouluja niin saat hyvän korvauksen menetetystä vapaa-ajastasi.