Myrkkyjä luvattomasti "kylväville" rangaistus !
Ota yhteyttä adressin tekijään
This comment has been removed by the person who wrote it.
Itse asiassa 4-5*pv! ARGGGGGG....!!!
kuonokopat ja kuonopannat...
Minulle tullut varmistettu tapaus luotettavalta taholta, Lahdessa, josta ell. lausunto
(Sääli, että ihmisoikeussäädökset sulkevat pois vaihtoehdot, mitä noille tuollaisille myrkkyä kylväville sairaille ihmisille tekisi oikeasti mieli tehdä.)
kuolleita hiiriä ja lintuja...
Re: kuolleita hiiriä ja lintuja...
#10: Anitta - kuolleita hiiriä ja lintuja...
niin ja täällä hollolassa oli talvella muutaman metrin välein n. kourallinen maapähkinöitä ja huomasin, että viidestä kyyhkysparista oli enään yksi pari elossa, joten päättelin näin, että ne maapähkinät oli ilmeisesti jotenkin myrkytetty, mutta kun oon tyhmä niin en ottanut niitä talteen ja laittanut mihinkään tutkittavaksi!!!!!
Teollisuus & jätteet
Re: Teollisuus & jätteet.. ei teollisuus
#12: Luontokävelijä - Teollisuus & jätteet
Hei! luontokävelijä :) Minulla on vankka todiste, kyseessä pekonia, jota koirat olivat kerenneet syödä puistoalueella, keskellä kaupunkia. Ja löytyy eläinlääkärin lausunto. (kaikkea pekonia ei keretty ottamaan pois koirien suista... kaksi koiraa samalla pekonikasalla... ja yksi ulkoiluttaja.) Huhuja kyllä liikkeellä varmasti, myös mahdollisia myrkkypaloja ja nakinpaloja, jossa sisällä neuloja:( sekä kuollut kissa.... jolta pää katkaistu teräaseella (ehkä lapio?)
Ei omaatuntoa :( enemmän kuin paha ihminen
Re:
Onneksi opaskoirat ja muut työ tehtävissä olevat on koulutettu hyvin...ja hallitsevat omat mielitekonsa hyvin. Mutta mikäänhän ei ole 100% varmaa... T: Anitta
| This discussion has been closed. |
Hoidan adressin alusta loppuun, jakaen sen useaan tahoon, myös Lahden ulkopuolelle.