Sano EI radioiden soittolistoille

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Sano EI radioiden soittolistoille.

Kuisma Lappalainen

#1 Lähetyksestä pois vedetty hyvää musiikkia

18.03.2008 07:00

Lempibändini on nimeltään NKOTB. Heidän musiikkiaan ei ole kuullut radiossa viime aikoina juuri lainkaan, ja täkäläiset levykaupatkin ovat vetäneet heidän tuotantonsa hyllyiltään pois, onpa jopa joitain heidän entisten jäsentensä hajoamisenjälkeisiä sooloja jäänyt kokonaan täkäläisten levykauppojen hyllyille tulemattakin. Bändi kyllä hajosi vuonna 1994, mutta sen kaikki viisi silloista jäsentä ovat uudelleenperustamassa sitä vuonna 2008 samalla kokoonpanolla ja nimellä, joka sillä oli ennen hajoamistaan edeltänyttä kvintetin muuttumista kvartetiksi ja nimen lyhentämistä. Samana päivänä, jona aamulla kuulin radiosta uutisen tästä comebackista, soitin illalla toiveohjelman alkaessa sille radioasemalle, jolta uutisen olin kuullut, pyytääkseni korjausta tähän laiminlyöntiin, ja laitoin tuon puhelun jälkeen radion auki. Kaksi tuntia myöhemmin kuulin oman ääneni radiosta ja mitä vielä. Kappale oikea, mutta NKOTB:n viiden tenorin sijasta kaiuttimiin tulikin saman sävellyksen myöhemmin tulkinnut sopraanoääni alkuperäisversion sijaan. Tämä on myös syy siihen, miksi autoa ajaessani radion näytöllä lukee useammin TAPE kuin FM.

Aika monen radioaseman täällä tulisi nyt tajuta että comeback on tulossa ja päästää levyt pois esityskiellosta.
Jarkko Räsänen
Siilinjärvi

18.03.2008 18:51

Hyvä että tästäkin aiheesta on tehty adressi! Pahimpia soittolistaradioita ovat NRJ, ja Voice... Vaikka YleX on myös soittolistaradio, älä tuomitse sitä vielä.. Siellä on toiveohjelma (ja monia musiikin erikoisohjelmia) ja kuuntelijat voivat vaikuttaa enemmän.. Myöskään ei mainoksia tarvitse kuunnella :)
Parempi musa

#3 Hyvää musiikkia ei soiteta radiossa

17.06.2016 08:37

https://www.facebook.com/parempimusa/ Kaikki tuonne tykkäämään!