Katinkullan saunamaailma takaisin yhteiskäyttöön

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Katinkullan saunamaailma takaisin yhteiskäyttöön.

Vieras

10.07.2013 19:15

Kävin tänään Katinkullassa ja oli todella pettymys kun ei ollut enää yhteistä saunamaailmaa.
Olen käynyt Katinkullassa vuodesta 1995 lähtien noin 5-10 kertaa vuodessa ja nyt en enää mene sinne kuin vain jos se muutetaan takasi niinkuin se ennen oli yhteiskäyttöön. Ja tämä päätös pitää!!!

Vieras

25.07.2013 19:41

Katinkulta on nyt kuin muut tavanomaiset kylpylät. Ennen oli mukava saunoa vaimon kanssa yhdessä.

Vieras

09.08.2013 13:53

itse tykkäsin siitä kun siellä sai olla rauhassa lasten huudoilta ja siellä oli valinnanvaraa saunoista.

Vieras

#4 Yhteinen saunamaailma takaisin !!!!!

07.09.2013 02:23

Pilalle meni hyvä kylpylä,kymmenen vuotta käyneenä, vaikka saunamaailmassa miehet ja naiset alasti yhdessä olivatkin, pääasia on saunominen ja rentoutuminen yhdessä. Koskaan en ole nähnyt mitään ns. pervoja siellä, vaan kaikki olleet aina hyvin asiallista porukkaa.Taidanpa vaihtaa myöskin lomailupaikkaa.

Vieras

08.09.2013 16:06

Katinkulta on yksityisyritys ja se saa päättää itse asioistaan. PERUSTA ITSE SAUNAMAAILMASI, eläkä urputa.
johtaja

#6 pilalle meni

29.09.2013 15:20

Oman ja yritykseni puolesta käyntejä kylpylässä yli sata vuodessa, mutta nytpä se sitten
loppui!!
Minä

#7 Vieras

01.10.2013 09:44

n.15 vuoden vuosittainen Katinkullassa käynnin perinne jäi nyt pois. Vaihdan viikkoni muualle.
Ei vipuun menijä.

#8 Re: pilalle meni

01.10.2013 09:45

#6: johtaja - pilalle meni 

Tuota nyt ei kukaan usko!

Vieras

20.10.2013 18:34

Oikealla asialla tämä adressi.
suurempi johtaja

#10 Huonosti kävi

23.10.2013 10:03

Oman ja yritykseni puolesta käyntejä kylpylässä oli yli tuhat vuodessa, eipä ole enää.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

19.11.2013 12:30

Perheen äiti Joensuusta

#12 Entinen saunamaailma takaisin

18.04.2014 05:32

Entinen saunamaailma takaisin. Purkakaa nykyinen "koppihoito" -versio, ja laittakaa sinne selkeitä erilaisia vuoroja, niin että kaikki osapuolet saa saunoa yhdessä ja erikseen, aukioloaikojen pituus kyllä sallii tuon. Onko muutoksen pakko olla ruma (hirveä väliseinä) ja miten nyt otetaan huomioon esim. asiakkaat, jotka ovat tarvinneet auttajaa saunamaailmassa tai pariskunnat ja perheet, jotka ovat valinneet aikoinaan kohteen mm. sen takia, että voivat yhdessä saunoa? Muutoksen toteutus oli lisäksi törkeä, osakkailta ei kysytty yhtään mitään. Nyt tilanne on se, etteivät naiset pääse isoon höyrysaunaan ja miehet porealtaisiin.... Ja loppujen lopuksi, mitkähän olivat muutokselle ne kestävät perusteet, sekö että naiset ovat vinkuneet vuosikausia yhteissaunomisesta? Tällä logiikalla, kuinka suhtaudutaan sitten lesbo/homo saunojiin, miten heitä aletaan kontrolloida? (Katinkullassa on kyllä ollut tarjolla naisille omia saunavuoroja saunamaailmaan). Perheemme on ollut Katinkullan asiakas 15v, emmekä ole kertaakaan kokeneet mitään negatiivista Saunamaailmassa, ja voisi muistaa myös sen, että vanhemmilla on vastuu lapsistaan, heidän opetuksestaan ja ohjauksestaan erilaisissa tilanteissa. Alastomuudesta ei välttämättä tarvitse tehdä häpeällistä ja kätkettävää asiaa, muttei tietenkään mitään moraalitonta psyykeä tuhoavaa käyttäytymistä.
Hanna

#13 Re: Entinen saunamaailma takaisin

08.05.2014 10:42

#12: Perheen äiti Joensuusta - Entinen saunamaailma takaisin

Katinkullan kylpylässä ei enää kunnioiteta lomaosakkeen omistajien mielipidettä. Katinkullan osakasklubillekkin saunamaailman muutos tuli yllättäen. Tuntuuu siltä että angry birds kävijöitä haalitaa nyt kylpylään osakkaiden kustannuksella. Angry birds tuomat lapsiperheet ovat kiitelleet muutosta, saa lapset jätää "saunamaailman" altaaseen ja käydä itse saunomassa. Itse olin kahdella lomaviikollani huomaavinani osakkaiden saunomisen vähentyneen ja satunnaisten lapsiperheiden lisääntyneen. Sääli että siinä kävi näin - Katinkulta on nyt tavanomainen kylpylä toisten joukossa.

Kanta asiakas

#14 Re: Re: Entinen saunamaailma takaisin

02.06.2014 08:36

#13: Hanna - Re: Entinen saunamaailma takaisin

"Katinkullan kylpylässä ei enää kunnioiteta lomaosakkeen omistajien mielipidettä." Miksi pitäisi? Ei lomaosakkeen omistaja ole kylpylän omistaja. Kylpylän tulee kuunnella kaikkia asiakkaitaan tasapuolisesti, eikä vain lomaosakkeen omistajia. Asiakas palautteen enemmistö toivoi saunamaailan jakoa ja saunamaailma jaettiin -Hyvä niin!. Pervojen paratiisi on nyt poissa, seksiä saa muualtakin, eikä se kuulu kylpylään.

Vieras

#15 Re: Re: Re: Entinen saunamaailma takaisin

23.06.2014 09:45

#14: Kanta asiakas - Re: Re: Entinen saunamaailma takaisin

Tämä adressi taitaa olla erään ryhmän hätähuuto, johon kukaan ei vastaa - Ha Haa!

Jamppa

#16 Huono uudistus

16.10.2014 19:51

Ennen oli helppoa itse istua saunassa ja katsoa kun lapset ui altaassa. Lisäksi saunamaailma oli aiemmin tilava. Alastomuudella ei merkitystä mutta aikaisemmin oli parempi. Ulkona on nyt lisää saunatilaa ja paljut mikä on hyvä. Taitaa vähentyä katinkullassa käynti uudistuksen myötä.

Kaikkea kanssa

#17 Re: Huono uudistus

06.11.2014 06:49

#16: Jamppa - Huono uudistus 

Höpön löpö! Kyllä se tiedetään mitä siellä katsottiin.

Vieras

12.04.2015 14:47

Kävimme Katinkullassa joka vuosi, ja saunamaailma oli mukavaa vaihtelua. Nyt Katinkulta on samanlainen kuin muutkin kylpylät, ja emme enää käy siellä.

Vieras

#19 Mira

13.04.2015 09:55

Katinkullan saunamaailma, kuten toiset melkein vastaavat nudistisauna ovat 1990 luvun laman tuotteita. Silloin tuli toples sbaaritkin, alastomuuden kun on aina kuviteltu myyvän. Kummastakin on aika jättänyt ja muutoksen jäkeen Katinkullan asiakasmäärä on lisääntynyt. Nuoret epätoivoiset naiset, jos ei muuten saa huomiota, niin viimeinen keino on esiintyminen yläosattomissa netissä. Alastomuus ei kuitenkaan kauas kanna - eikä kylpylä tee poikkeusta.

Ihmettelijä

09.06.2015 08:22

Olisi kiva tietää, monellako saunamaailman kannattajalla on omia lapsia?

Vieras

#21 Re:

17.07.2015 19:18

#20: Ihmettelijä -  

Monellakin, vastuun tuntoiset, kun eivät päästänyt sinne lapsiaan.  Onneksi se on nyt menneisyyttä!