Pelastakaa Vaasan futishallit

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pelastakaa Vaasan futishallit.

Ollakseen julkis.

#1 Futiksen pelaaja.

Ilmeisestikään Vaasassa ei katsota tarpeeliseksi laittaa ihmisten verorahoja futikseen,ollaan viisaampia hankitaan ihmisille ensin leipää ja lämmintä ja järkevämpääkin tekemistä.Ei olla mitään jalliksia,jotka tuottavat vain tappiota ja harmia ihmisille.

#2

Tämä on niin tyypillistä Vaasalaisten päättäjien toimintaa !!! Ei stadionia, ei tekonurmea ja nyt meinataan viedä OMAN kaupungin junioreiltakin treenipaikka !!! Ei kyllä toista vastaavaa kaupunkia Suomesta mieleen tule ! Uskomatonta !!!
Private Parts

#3 Re: Futiksen pelaaja.

#1: Ollakseen julkis. - Futiksen pelaaja.

Vaasa kuitenkin kuluttaa ylivoimaisesti eniten rahaa Suomessa kulttuuriin. 205€/asukas/vuosi, mikä on non 30% enemmän kuin maan keskiarvo.

Diego Kääriäinen

#4 Re: Futiksen pelaaja.

#1: Ollakseen julkis. - Futiksen pelaaja.

Et ilmeisesti käsittänyt lainkaan mistä on kyse? Futisväki on itse rakentanut omat harjoitusolosuhteensa, kun kaupunki ei niitä lupauksista huolimatta ole tehnyt. Nyt ne pitäisi purkaa pois niiltä paikoilta jonne kaupunki on paikat osoittanut, toinen VIFK:n hallin alta ja toinen muuten vaan. Se että seurat pitävät huolta Vaasan lapsista on kaupungille kuin laittaisi rahaa pankkiin.

#5

Valtuutetut kannattaisi muistaa että puhutaan seuraavan sukupolven äänistäjistä. Siis - yläikäraja päättäjille?!

#6

Vaasa - Merellinen menehtyjä

#7

Herräkkää nyt Vaasan päättävä elin jo tähän päivää!!!!

#8

Missä luuraa vaasalaiset päättäjät kun kovin vähän näkyy allekirjoittaneiden joukossa vai onko niin ettei korppi korpinsilmää puhkaise

#9 Re:

#8: -

vaasalaiset päättäjät ei uskalla omalla nimellä allekirjoittaa vaikka tekisi mielikin ovat sen verran vellihousuja

Vieras

#10 Re: Futiksen pelaaja.

#1: Ollakseen julkis. - Futiksen pelaaja.

Aivan on tärkeämpiäkin rahareikiä ,vanhustenhuolti,koulut,yms...on kersat ennenki pelannu ja leikkiny pihoilla ja kujilla nykyään ei kersat osaa tehä mitään muuta(paitsi pelata pelejä) jos ei niitä viedä johki saakelin halliin ja käskytetä siellä.On tää maailma menny mallilleen ;)

Vieras

#11 Re: Re: Futiksen pelaaja.

#10: - Re: Futiksen pelaaja.

Kyse on seurojen omistamista ja kustantamista halleista, joten niiden purkaminen ei toisi vanhustenhuoltoon tai kouluille yhtään lisää rahaa.

Katsomovalkku

#12 Kaupunki kusee muroihinsa...

... monen virkamiehen voimin! Jos kaupungilla ei itsellä ole muskeleita perustaa/ylläpitää jalkapallokenttiä, niin pitääkö sitten virkamiesten "kadehtia" seurojen omia halleja, jotka pyörivät ilman tukea.
Kiitos kuitenkin kaupungille, joka tukee footballcupin hallihanketta 160.000 eurolla. Toivottavasti myös VPS-J ja Vaasan Kiisto huomioidaan vastaavalla tavalla, jos heidän harjoitushallit jyrätään maan tasalle.

Vieras

#13 Re: Re: Futiksen pelaaja.

#10: - Re: Futiksen pelaaja.

Pikkuisen on hankalaa pienillä pelaajan aluilla potkia ja treenata futista pihoilla ja kujilla talvella kun on puolimetriä lunta ja 20 astetta pakkasta !

Jonkun pitäisi myös alkaa elämään tätä päivää eikä -60 ja -70 lukua...  Hallit on tätä päivää ja enemmänkin niitä tarvittaisiin kipeästi ! Tässä asiassa että halleja käytetään, on maailma mennyt täysin oikealle mallilleen ! PRKL !

Marko

#14 muutto Seinäjoelle

Täytyy varmaan perheen kanssa muuttaa Seinäjoelle, koska siellä on olosuhteet futiksen harrastamiseen kunnossa.

#15

Mitenkäs sitten suu pannaan kun nua tuhatkunta lasta jää ilman harjoittelupaikkaa ja rupeavat norkoilemaan kauppojen ja koulujen nurkilla...

#16

Att skapa möjligheter till sund verksamhet för barn och unga är den bästa investeringen staden kan göra!

#17 Re:

#15: -

Jos ne voisivat mennä uuteen IFK:n halliin?

#18

Kuinka monta puusilmä virkamiestä vielä on virassaan Vaasassa jotka eivät näe nuorten urheilun mahdollistamisen hienoja kauaskantoisia vaikutuksia. Tuolla nuo pikku vintiöt pidetään pois pahanteosta ja varmistetaan että aikuisena heistä ei tule kansantautiemme aiheuttamia ennen aikaisia eläkeläisiä. Helkkari että tästä voisin kertoa vaikka kirjan verran syitä kaikkien urheiluhallien puolesta. Sinä joka ensikerralla äänestät mieti tätä.

Vieras

#19 Miten kaikki sadat nuoret sieltä sais harjoirusvuoroja, kun nykyisetkään hallit ei riitä?Re: Re:

#20 Re: Re:

#17: - Re:

ifk laskuttaa muiden seurojen junnuja jotka vanhemmat joutuu maksamaan ,omassa hallissa maksut ovat vain murtoosa

ihmeellisiä ajattelutapoja tosiaan puretaan toiselta ja annetaan toiselle VPSjunnuille pitää olla sama avustus kuin footbol cup hallillekin

Betro

#21

Ei hätää! Suomi varmaan nähdään 2060 jalkapallon EM-kisoissa jahka ilmastonlämpeäminen on tehnyt tehtävänsä ja kaikkialla maailmassa vallitsee kesä.

#22

urheilu tuo lasten elämään paljon hyvää, sosiaalista yhdessä oloa, ja kunnioittamista toisia kohtaan.
Bebe

#23 Re: Re: Futiksen pelaaja.

#10: - Re: Futiksen pelaaja.

Voitaisiin kanssa Suomessa herätä ja hoitaa omat vanhempamme, eikä syysätä heitä vanhainkotiin.

Joukkueurheilu on aivan eri asia kuin purkkiksen peluu takapihalla tai lämiminen roskiksiin. "Kersat" pelaa pelejä päivät pitkät, koska vanhemmat ei aseta rajoja. Ja kyllä, jos joskus jälkipolvea sikiää, niin jokainen viedään talvella halliin tai mihin tahansa, mikäli on pitkät matkat. Kesällä jopo kulkee.

Urheilu edesauttaa nuoren kehitystä niin fyysisesti kuin henkisesti.

#24 Re:

#22: -

Kunpa saatais vielä päättäjätkin se ymmärtämään.

#25

jos lapsilla ei ole paikkaa harrastaa on suuri vaara että niistä yli 800 juniorista osa syrjäytyy
sortuu huumeisiin jne,sitten soska saa asiakkaita ja sekös ainakin maksaa ja on pois yhteiskunnan rahoista ja tätä kautta myös vanhuksilta ja monilta muilta .eli on parempi potkia palloa eikä mummoja.

Kommentoi adressia